Ahmet Uçaktaki Kızla Bahsettikleri Kafeye Gider Oturur Aradan 1 Dk. Geçmeden Garson Gelir..
"Hoşgeldiniz"
"Hoşbulduk"
"Ne Arzu Edersiniz Efendim"
"Seni Arzu Etmeyeceğim Kesinde"
"Efendim Beyefendi"
"Diyorum Ki Bir Arkadaşım Gelecek Onu Bekliyorum O Geldimi Veririz Siparişleri"
"Tamam Efendim"
Ahmet Etrafa Falan Bakınmaya Başlar Yarım Saat Geçer Garson Tekrar Gelir Sipariş İçin
"Beyefendi Sipariş Vermek Zorundasınız"
"Arkadaşım Gelmedi Ki Daha Arkadaş Gelince Vericez Dedim Ya Sana"
"Biliyorum Efendimde Yarım Saat Oldu Burda Yarım Saatte Bir Sipariş Verme Zorunluluğu Vardır"
"Arkadaşım Nasıl Bir Sistem Bu Böyle Şimdi Değil Arkadaş Gelince Vericez Diyorum"
"Tamam"
Tamam Der Ve Gider Garson Arkdaşları da Sorar Neden Hala Sipariş Vermedi Diye Garsonda Arkadşı Gelicekmiş Onu Bekliyormuş Gelince Vericekmiş Bu Nasıl Bir Tip Diye Dedikodu Yaparlar Kendi Aralarında Ahmet Hala Bekliyordu Zamanda Geçmek Bilmiyordur Ahmeti Fazlaca Heyecan Sarmaya Başladı Yarım Saat Daha Geçmiştir Aradan..Son 1 Saat Kalmıştır Kızın Gelmesine Garson Tekrar Gelir Bu Sefer Biraz Sinirli Şekilde
"Beyefendi Artık Sipariş Vericekmisiniz Yoksa Kalkmanızı İsteyeceğim"
"Arkadaş Gelsin Vericez Dedim Ya Arkadaşım Sende Unutkanlık Mı Var Yoksa"
" Beyefendi 1 Saattir Bekliyorsunuz Hala Ortada Ne Gelen Var Ne de Giden Siz Benle Dalgamı Geçiyorsunuz"
"Sen Müşteriyle Nasıl Konuşuyorsun Delikanlı"
"Saat 2 de Buluşucaktık Ben Erkenden Gelmek İstedim Daha 1 Saat Daha Var"
"Beyefendi Ya Sipariş Verin Ya da Kalkın Masadan Boşuna Masa İşgal Etmeyin"
"İyi Tamam Bir Çay Getir Bari"
"Başka Bir İsteğiniz Var Mı Efendim"
"Yok Çay Yeter"
" Peki Efendim"
"Adam Zorla Çay Aldırttı Bana ya"
"Pardon Bişey Mİ Dediniz"
"Dedim Ki Çay Demli Olsun"
"Tamam"
Garson Siparişi alır Ve Kızgın Şekilde Arkadaşlarına Ben Bu Adama Dalarım Arkadaş Delirti Beni Diye Dert Yanar 1 Saattir Oturuyor Zorla Sipariş Verdirtiyoruz Adam Sadece Çay Getirtiyor İnsan yanına Bi Kurabiye Alır Kuru Kuru Çay İçecek.. İyicene Gıcık Olmaya Başladım Der Ve Çayı Doldurup Ahmet'e Götürürür..
"Buyrun Efendim"
"Eyvallah Genç"
Garsonlar Ahmetin Arkasından Konuşur "Harbi Ne Uyuz Bir Adamdır Kendimi Zor Tutuyorum" der.. Kızın Gelmesine Artık Dakikalar Kalmıştır Ahmeti İyicene Heyecan Sarmıştır Elleri ve Ayakları Titremeye Başlar..Aradan Bi 10 Dk Sonra Kız Bavulla Birlikte Ahmet'in Yanına Doğru Gelmeye Başlar Ahmet Kızın Geldiğini Uzaktan Farketmiştir Ahmet Biraz Kendinden Gecer.. Kızın Yanına Gelmesine Az Kalınca Toparlanır Ahmet Toparlandıktan Biraz Sonra'da Kız'da Yanına Gelir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAŞKIN AHMET AFRİKADA
AventuraHerşeyi yaşayarak tecrübe etmeye calısan ve bununla birlikte başına bi hayli ilginç olaylar gelmesiyle Ahmet yeni arayışlar içine girer ve şansını Güney Afrika'da dener bakalım şansı dönücek mi ? senaryonun çalınma ihtimali olabilecegi düşüncesind...