Bölüm 11

33 2 0
                                    

Ahmet ve halil kahvaltıdan sonra yola hazırlık yapıp evden çıkarlar , bu sefer telefon şarjları ve fotoğraf makinaları hazırdır, ahmet yine sorulara baslar..

"Halil Bu Otobüs Ne Zaman Gelir Sence"

"Valla Ahmet Yarım Saatte Bir Diye Biliyorum"

"Saat Kaç Ki ?"

"Saat 10.15"

"Vay Amk Daha 15 dk . Var Şansıma Sıcayım"

"Oğlum 15 dk  Dediğin Nedir Hemen Geçer Ne sabırsız Çıktın Sen"

"Napım Oğlum Zaman Çok Kıymetli Benim İçin.."

"Boş Zamanları Nasıl Değerlendiriyosun Peki kardeşim"

"Tenis Maçı İzleme , Uyuma , Müzik ve Uyuma"

"Yine Mi Tenis Böğğ.."

"Tenis Maçı İzlemek Çok Büyük Zevk Veriyor Ve Sakinleştiriyor Ne yapıyım Vücudum Bunu İstiyor Su Ve Yemek Gibi.."

"Yok Artık Daha Neler Ya Ben Futbolu Severimde O Kadar Etkilemedi  Su Gibi  Falan Ya Da Yemek gibi"

"Demek Ki Futbol Tenis Kadar Etkilemiyor hahah.. En İyisi Sen Futbolu Bırak tenis İzle"

"Nerden Ne Çıkardın Yine.. Benim Sevdiğim Spor Dalı Futbol Ve Basketbol Tenisle İşim Olmaz"

"Tenise Alıstırıcam Seni Merak Etme"

"Yürü Git Len"

Ahmetle Halil Durakta Otururlar Laflarlar aradan zaman geçer Ve Otobüs Gelir Otobüse Binerler Ahmet Yine Rahat Durmaz..

"Halil Ben Bi Şu Otobüs Şöförüne Bir şey Sorayım Gelem Kardeşim Yerimi Kimseye Verme Tamam Mı ?"

"Ya Ahmet Gel Ne Sorucan Adama Otur 2 dk Şurda"

"1 Dk. Kardeşim Gelicem Hemen"

"Yine Başımızı Belaya Sokacan Kardeşim Ya"

"Ne Zaman Başımızı Belaya Soktum Kardeşim Ya Bak Kırılıyorum"

"Hatırlatırım Geçen Komşuyla Az Kaldı Yumruk Yumruğa Birbirinize Giriyordunuz"

"Hee Şu Olay Orda Ben Haklıydım Nerden Bileyim Ben O Bisikletin Onun olacağını Bahçede Duruyordu Bikaç Tur Attım Diye Bağırdı Bende Altta Kalmam Bende Ona Bağırdım..Dese O Bisiklet Benim Anlarımda.."

"Sen Niye Adamın Bisikletine Biniyosun Ki"

"Dedim Sahipsiz Herhalde Orda Boş Boş Durup Paslanmasın Kötü Mü Ettim"

"Bidaha Böyle Bişey Olursa Önce Sahini Sor İzin Al"

"Oof Halil Babam Bu kadar Öğüt Vermedi Yeminlen"

"Kötü Mü Diyom Kardeşim"

"Tamam Halil Bundan sonra Olmaz.. Ben Bi Gidem Şöföre Bişey Soram"

"PEki Sor"

"Selamun Aleykum Dayı"

"Ve Aleyküm Selam Yiğen"

"Valla Bu Afrikayıda Türkler Basmış Ne Güzel Hiç Yabancılık Çekmiyorum"

"Afrika Deyip Geçme Yiğenim Çok Göç Alıyor Burasıda.."

"Çok İyi Dayı Nereye Kadar Amerika ve Almanya Başka Ülkelerde Tercih Edilmeli"

" Çok Haklısın Yiğenim Yaa..Bir şey Diyecektin Herhalde"

"Aynen Dayı Ya Bu Otobüs Saatleri Neden Yarım Saatte Bir 10 Dakika Ya da 15 Dakikada Bir Değil"

"Valla Yiğen Bizim Elimizde Olan Bir şey Değil Ki Bu Saatleri Ayarlıyorlar Bizde Mecbur Ekmek Parası İçin Uyguluyoruz"

"Aslında Şikayet Etmek Lazım O zaman Tahminimce Saatlerde Değişiklik Yaparlar"

"Tabii ki Yiğen Şikayet Etme Hakkın Var"

"Anladım O Zaman Burdaki Arkadaşlarıma Diyim Ortak Şikayet Yapalım.."

"Aynen Ne Kadar Çok Kişi O kadar İyi Ve Etkili Olur"

"Neyse Dayı Ben Yerime Geçeyim Seninde Kafanı Şişirdim Kusura Bakma"

"Yok Yiğen Fenamı Oldu Muhabbet Ettik Benimde Canım Sıkılıyordu İyi Oldu İyi"

"Eyvallah Dayı Kolay Gelsin"

"Saolasın Yiğenim"

Ahmet Yerine Doğru ilerler Ama Bi Bakar Yerine Yaşlı Bir Teyze Oturur Ahmet İse Buna Sinirlenir

"Halil"

"Efendim Ahmet"

"Kardeşim Yerimi Kimseye Verme Demiştim"

"Napayım Kardeşim Teyzeyi Görmüyormusun Ayakta Zor Duruyor Kimse Yer Vermedi Bende Buyur Teyze Gel Otur Dedim Sende Gelseydin"

"İyi Bok Ettin Halil İyi Bok Ettin.. Sende Yer Verme İşte"

"Evladım Sen Ne Terbiyesiz Bir insansın Öyle Ailen Sana Terbiye Vermedimi Hiç"

"Yok Teyze Vermedi Ben Çok Terbiyesizim O Yüzden Kalkarmısın Yerimden"

"Evladım Utanmıyormusn 70 Yaşında Ki Kadını Kaldırmaya"

"Yok Neden Utanayım Ki Kalk Hadi Teyze Kalk Zate Sabaha Kadar Çalışıcam Biraz Dinleneyim"

"Ahmet Saçmalama Kardeşim Teyzeyi Ne Kaldırıyorsun ki Yerinden"

"Benim Yerime Oturmuş Kardeşim Yani Orası Onun Değil Benim Yerim"

"Sen Karışma Evladım  Bu Terbiyesizle Uğraşamam En İyisi Ben Kalkayım"

"Dur Teyze Ben Kalkarım Sen Gel Bu Tarafa"

"Allah Razı Olsun Evladım"

"Sizden de Teyze"

"Halil Sen Neden Kalkıyon Ki ?"

"Ahmet Tamam Ya Saçmaladın Yine Yaşlı Kadın Mı Kalkıcaktı Bide"

"Tamam İyi Sen Bilirsin"

Halil Kalkar Ahmet Oturur Hemen Hemen Gelmişlerdir 2 Durak Sonra İneceklerdir Ahmet Çok Keyiflidir Robben İsland'a Gidicektir İçinden Der "Bi An Korktum Ayakta O Kadar Yol Gidicem Diye İyi Ki Halil Yer Verdi" Bana Der , Sonunda Varırlar Ahmet Ve Halil Otobüsten İner Konuşarak..

"Ahmet Geldik Hadi Şurdan Gidicez"

"Tamam Kardesim , İnşallah Çok Uzak değildir"

"Yok Ya 15 Dk'lık Yol Var Ağır Ağır Gideriz"

"İyi O Zaman Kendimizi Yormadan Gideriz.."

"Bugün İnşallah Selfie Yapıcaz Kardeşim"

"İnşallah Ya Gecen İçimizde Kaldı"

"Aynen Ya Bugün Hazırlıklıyız"

"Aynen Aynen Kardeşim"

 Ve Biraz Yürüdükten Sonra Robben İsland'a gelirler 

" Kardeşim Burasıda Güzel Bi Yermiş  Ne Olarak Kullanmışlar Burayı Gecmişte"

"Hapishaneymiş Burası Taa Eskiden Şimdi Tarihi Yer Olarak Hizmet Veriyor.."

"İyiymiş Tarihi Hapishane Hiç Görmediydim Görmüş Oldum Sayende"

"Eyvallah  İyi Oldu Allah Düşürmesin Gerçeğine Biz Sadece Müzelerine Gidelim.."

"Kesinlikle Kardeşim , Doğru Diyosun Oralarıda Gezelim"

ŞAŞKIN AHMET AFRİKADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin