halil ve Ahmet cafede bişeyler içip atıştırdıktan sonra geziye table mouintain'den baslar..
"Halil şimdi nereye gidiyoz ?"
"Table mountain'e gidiyoz"
"Orası da nere ?"
"Buranın en meşhur dağlarından duymadın mı"
"Ulen götüre götüre dağa mı götürüyon beni"
"Bende dedim beni fazla yormayacak yere götürür sandım."
"Ya ne olucak ne mızmıssın ya yarında dediğine uygun yer var oraya geçeriz.."
"Tamam madem öyle"
"Ha söyle işte tadını çıkarmaya bak hem dağ havasıda iyi gelir"
"O zaman bir az nefes açalım burda ciğerlere iyi geliyormuş"
"İyi olur ya"
"Halil sana bişey diyecem ?"
"De"
"Fotoğraf makinasını aldın mı yanına ?"
"Yoo sen alıcan sandım"
" Ya ben alırmıyım kolay kolay makine ağırlık yapar diye almam pek sana güvendim bende iyimi"
"Ah Ahmet ah deseydin ben alırdım yanıma ya"
" Olmadı telle çekeriz foto bide selfie yaparık seklimiz olur.."
"Aynen iyi düşünce bari öyle yapalım"
Ahmet ve halil table mountain'in tepesine çıkar önce soluklanır sonra telefonlarını çıkartıp resimler ceker ve selfie yaparlar , aradan yarım saat sonra yanına aldıkları bisküviyi atıştırırlar çok acıkmıştırlar..Atıştırmaları bittikten sonra biraz daha durup gezerler manzarayı seyrederler zamanda hızlı geçer hava kararmadan inelim derler laflayarak inerler..
" Gerçekten beğendim Halil burayı cok havadar yermiş ve manzara süpermiş iyi düşünmüşsün beni buraya getirmeyi"
"Ayıp ediyosun kardeşim aslında yasak olmasa alıcan mangalı burada mangalda iyide giderdi ha"
"Aynen ya yanına da vodka bide"
"Ne vodkası ya mis gibi rakı var rakı acardık bi 70'lik"
"Ne yapayım ya vodkayı severim kardeşim , ama rakıda iyidir hadi seni kırmayım rakı açalım nasılsa hayal"
"Ah ulan ah Türkiyede olsak yapardık hertürlü orda yasak işler mi be bize"
"Aynen valla ya"
"Ama orada'da iş sorunları vardı şaka maka yoksa gelirmiydim buralara"
"Tabi yani niye gelicen ki , içinden der "senin tek sorun iş benim yaşadığım olayları yaşasan Türkiye'nin yakınında olan komşu ülkelere bile gitmezdin.."
halil ve Ahmet laflayarak yolu bitirler , eve geçip duş alırlar , arkasından yemek yiyip tv izlerler sansına Ahmet tv'de tenis maçı yakalar Ahmet tenis maçı izler ama halil de film izleyelim der tartışma çıkar
"Ahmet bugün sinema filmi izleyelim"
"Bugün pek sinema havamda değilim"
"Tamam o zaman tv'ye bak sen bişeyler bul"
"oo sansıma tv de maçımı buldum"
"Hangi takımın maçı var kardeşim"
"Bunda takım maçı yok ki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAŞKIN AHMET AFRİKADA
AdventureHerşeyi yaşayarak tecrübe etmeye calısan ve bununla birlikte başına bi hayli ilginç olaylar gelmesiyle Ahmet yeni arayışlar içine girer ve şansını Güney Afrika'da dener bakalım şansı dönücek mi ? senaryonun çalınma ihtimali olabilecegi düşüncesind...