Bu hikayeyi ben ve kardeşim gibi sevdiğim Burak arkadaşımla senaryo olarak yazmıştık aradan biraz zaman gectikten sonra bu sitenin varlıgından haberdar olduk neden wattpad'a atmayalım dedik en azından insanların okuyup değerlendirmesi acısından da iyi olur dedik..
"bazen herşey şansla alakalıdır bazense kişiyle"
Ahmet türkiyede yasadıgı aksiliklerden ve talihsizliklerden dolayı sansını yurtdışında denemeye karar verir.. 2 hafta önce askerlik arkadaşının afrikada olduğunu telefondan öğrenir ve oraya gitmeye karar verir , o gün hava alanından uğurlamaya sadece abisi gibi sevdiği recep abi gelir duygusal bide vedalaşma olur..
"Ahmet gerçekten kararlımısın afrikaya gitmeye ? orası farklı memleket hem uyum sağlamak zor.."
"evet recep abi kararlıyım biliyorum farklı bişekilde insan heryere alışıyor orda asker arkadaşım halil var telefon edip bulusucam.."
"madem kararlısın ve orda destek olucak arkadaşında var yolun acık olsun Ahmet inşallah bu sefer sansın döner kardeşim"
"cok sağolasın abi inşallah"
ahmetin bineceği uçakla ilgili anons gelir 11768092 sefer numaralı 14.30 istanbul - Johannesburg ucagı kalkmak üzere lütfen herkes yerlerini alsın Ahmet hüzünlü bi sekilde recep abisiyle vedalaşır
"allaha emanet ol kardeşim iyi yolculuklar kendine dikkat et.."
" saolasın abi görüşmek üzere.."
bavullarını kontrolden gecerip uçağına doğru hızlı adımlarla Ahmet ilerler , daha uçakta ilk ofsayta düşer kendi koltuğuna değilde güzel kızın koltuğuna oturur ve iş atmaya calısır..
" çikolatasız yapamam hayatımın anlamı gibi bişey oldu artık , aa bak sanslısın cebimde 1 tane daha varmış sana son çikolatımı veriyorum hadi yine iyisin "
" banane senin çikolatandan bence sen bana doğru yürüyosun .."
"ne yürümesi ya benimki sadece biri yer biri bakar durumu kıyamet kopmasın diye hani(gülerek).."
" bende yedim(sert sekilde kızarak) zaten..bakarmısınız buraya bu arkadaş beni taciz ediyor.."
" beyefendi bakabilirmiyim biletinize ?"
"buyrun işte biletim.."
"beyefendi yanlış koltuk burası 21 numara sizin numaranız 32.."
" ok o zaman oraya geçiyim , ulan çikolatan yürürüz sandım olmadı bidakine muz alıcam sonunda belki tutar.."
sonunda Ahmet kendi yerine geçer , yeri erkek yanı olduğundan dertlenir , içinden şöyle der sansa bak uçakta o kadar güzel kız varken bana bilerek amca yanı koltuk verdi ibne kılıklılar..hostes uçakta içki servisine baslar tabi ahmetinde içkiyle arasıda iyidir..
" ne alırdınız içeceklerden ?"
"neler var ?"
" şarap , bira , viski"
" vodka var mı vodka ?"
"vodka yok maalesef.."
" nasıl olmaz vodka bak şimdi bütün moralim altüst oldu cok zor bi yolculuk olucak.. madem yok o zaman bi viskinizi içerim.."
" ok buyrun viskiniz.. içinden der ne cins insanlar var sayıyorum listeyi vodka diyor sanki anne karnında votkayla beslendi.."
sonunda içki konusunda viski ile yetinen Ahmet içkisini yudumlarken uçaktaki kızı'da hayal eder ve söyle der "ne vardı sanki çikolata teklifimi kabul etmedin beraber viskimizi yudumlardık belki dahada ileri giderdik"aradan yaklaşık bi saat geçer ahmet'in uykusu gelir biraz şekerleme yapar , zamanda hızlı geçer uçak maceralarından sonra 9 saat 15 dk.'lık Johannesburg yolculuğu sag salim tamamlanmış olur..
Senaryonun çalınma ihtimaili üzerine arkadaşla ortak karar aldık wattpad versiyonunu 11. bölümde bıraktık tam halini kendimizde muhafaza ediyoruz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAŞKIN AHMET AFRİKADA
AventuraHerşeyi yaşayarak tecrübe etmeye calısan ve bununla birlikte başına bi hayli ilginç olaylar gelmesiyle Ahmet yeni arayışlar içine girer ve şansını Güney Afrika'da dener bakalım şansı dönücek mi ? senaryonun çalınma ihtimali olabilecegi düşüncesind...