Po tym jak Buster wyjawił Dobarowi swój sekret obaj rzucili się na siebie tym samym wznawiając swój pojedynek. Niestety Dobar wymyślił taktykę która pozwoliła mu całkowicie zdominować walkę i przyprzeć Bustera do muru.
Dobar: Dzielnie walczyłeś, lecz tu ta walka się kończy-Powiedział zdecydowanym głosem.
Buster: Ja.. Nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa-Odparł ledwo stojąc na nogach. Nagle Buster przyjął dziwną pozę i po krótkiej chwili wypuścił w stronę stojącego naprzeciwko niego Dobara dziwną fale ki, która działała jak taka bariera i blokowała poziom mocy demona. Dobar stał niewzruszony lecz szybko poczuł że jego poziom mocy zaczyna drastycznie spadać i on nic nie może z tym zrobić. Gdy Dobar stał przestraszony i nie wiedział co się dzieje, Buster zaczął podśmiechiwać się pod nosem.
Dobar: Co mi zrobiłeś?!- wykrzyknął zły.
Buster: Otóż tak, kilkaset lat temu reprezentanci mojej rasy wymyślili technikę która pozwala na blokowanie poziomu mocy nawet do 15%. Jest to bardzo trudna technika i aktualnie tylko ja byłem w stanie się jej nauczyć i ją opanować. Teraz zmniejszyłam twój poziom mocy do około 25% twojej pełnej mocy i choćbyś bardzo chciał nie będziesz w stanie go podnieść- powiedział zadowolony i pewny siebie. Dobar zdawał wrażenie lekko wściekłego lecz tak naprawdę był przerażony bo wcześniej używał około 40% swojej mocy a Buster walczył z nim prawie jak równy z równym. Gdy jego moc zmalała do 25% Dobar wiedział że nie ma szans pokonać Bustera a przecież Buster podczas ataku mógł też zwiększyć swoją siłę i szybkość nawet dziesięciokrotnie. Od tej chwili przebieg walki zmienił się o 180 stopni. Buster zemścił się na Dobarze i potraktował go tak brutalnie że Dobar wyglądał dosłownie jak siedem nieszczęść. Po tym Buster uznał że nie ma sensu dalej pastwić się nad Dobarem i wtrącił go do lochów które znajdowały się w podziemiach Planety. Tam Dobar spędził 30 laków co w przeliczeniu na ziemski czas wynosi 16 godzin. Dobar cały czas próbował złamać technikę Bustera i podczas swojego pobytu w zamknięciu próbował podwyższyć swój poziom mocy. Niestety podczas kolejnej próby podniesienia swojego poziomu mocy. Udało mu się pokonać tą technike i wyszedł z więzienia a następnie zabił Bustera. Tym samym podbijając kolejną planetę, bo na niej nie było już nikogo kto byłby w stanie stawić czoła wrogowi. Gdy Dobar już chciał lecieć dalej to zaatakowany przez czwórkę Gregorian którzy chcieli go powstrzymać, lecz oni także ponieśli śmierć.
CZYTASZ
Dragon Ball Revenge
FanfictionDragon Ball Revenge dzieje się w innej lini czasowej, w której Ojciec Dabry Po śmierci swojego syna chce się zemścić i przejąć władze nad całym wszechświatem. (cała historia dzieje mniej więcej w czasach sagi majina buu)