Rozdział 19" Nowy Wojownik "

30 0 4
                                    

Goku rozpoczął próbę zwiększenia pięści Króla Kaio do dwunastokrotnej. By nie przeciążyć swojego ciała zwiększał mnożnik po kolei, jednak gdy doszedł do dziewięciokrotnej pięści króla kaio jego ciało nie wytrzymało i Goku padł na ziemię bez sił. Dobar miał zamiar wykończyć Goku, lecz w tym momencie zobaczył że na planecie rozbił się jakiś statek kosmiczny. Gdy ciekawy Dobar zbliżył się do niego, ze statku wyszła osoba która przypominał Sayianina.

 Gdy ciekawy Dobar zbliżył się do niego, ze statku wyszła osoba która przypominał Sayianina

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dobar: Jesteś sayianinem, jak się tu dostałeś?

Zoran: Jakaś skała trafiła w mój statek i uszkodziła mi silnik.

Dobar postanowił że poleci dalej podbijać planety a Goku był podekscytowany tym, że spotkał sayianina i porzucił chęć życzenia.

Goku: Pokażesz mi swoją pełną moc?

Zoran: Jasne.

W Tamtej chwili Zoran zaczął transformować się w formę, której Goku wcześniej nie widział.

W Tamtej chwili Zoran zaczął transformować się w formę, której Goku wcześniej nie widział

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Goku: Co to za forma?

Zoran: Ostateczny Super Sayianin.

Goku: Jego moc jest porównywalna do mocy Gotenksa w SSJ3-Pomyślał.

Goku pokazał Zoranowi SSJ1, SSJ2 i SSJ3.

Goku: jesteś w stanie przemienić się w te formy?

Zoran: wcześniej tak, ale gdy osiągnąłem tą formę już nie.

Goku: Czy pomógłbyś nam pokonać Dobara?

Zoran: Kto to Dobar, tamten typek?

Goku: Tak.

Zoran: Oczywiście, ale pod warunkiem że będę mógł zamieszkać na twojej planecie.

Goku zaakceptował warunek Zorana i przeteleportował się z nim na Ziemię a następnie przedstawił go swoim żyjącym przyjaciołom. Początkowo gdy zobaczyli przemienionego Zorana, przestraszyli się go, lecz gdy wrócił do bazowej formy polubili go. Bulma była wściekła na goku za to, co zrobił. Nasi bohaterowie nie wiedzieli, że Dobar leci w stronę Ziemi by pozbyć się Zorana którego uznał za zagrożenie. Dwa dni później Goku i Zoran wyczuli że Dobar jest na Ziemi i Przeteleportowali się do niego by z nim walczyć. Goku chciał pomóc Zoranowi w tej walce lecz ten chciał walczyć z Dobarem sam. Zoran przetransformował się w Ostatecznego Super Sayianina.

Dobar: Przecierz widać, że to nie jest twoja pełna moc-Pomyślał. Dobar zwiększył swoją moc do maksimum i bez litości potraktował go serią ataków. Zoran wykazywał się wielką odpornością na ataki gdyż  przetrwał tą nawałnice, po tym sam zaczął wyprowadzać ciosy w stronę Dobara. O dziwo bez problemu trafiał w jego słabe punkty przez co, iż ma słabszą moc wyrządził Dobarowi wielkie szkody. Dobar wzleciał w niebo i strzelił w stronę Zorana wielkim promieniem ki którego Zoran uniknął i pomimo słabszej mocy poraz kolejny wyprowadzając ciosy trafiał wyłącznie w jego słabe punkty. Dobar padł na kolana z wycieńczenia, tymczasem Zoran stał naprzeciwko niego zupełnie niewzruszony.

( Po rozdziale 19 pojawi się Rozdział bonusowy:1 w którym poznacie bliżej Zorana i jego historię.)

Dragon Ball Revenge Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz