Gohan: Jaki masz plan? – Zapytał z zaciekawieniem.
Goku: Jeżeli zajmiesz Dobara choć przez 5 minut. W tym czasie spróbuję stworzyć Kule Wigoru – Odparł.
Gohan: Nie mam wystarczająco sił – Dodał. Wtedy właśnie przyczołgał się do nich Zoran.
Zoran: Dam ci całą energie, jaka we mnie została – Oznajmił.
Gohan: Przecież wtedy umrzesz. – Odpowiedział zdziwiony.
Zoran: Muszę wam coś wyznać. Lata temu obiecałem sobie, że zabije każdego napotkanego Sayianina. To się zmieniło gdy ujrzałem was. Jesteście przeciwieństwem Sayian, gdybym się was pozbył. Stałbym się tym, czym gardziłem. – Powiedział poważnym głosem. Po tym wyznaniu, Zoran oddał Gohanowi całą energie i wyzionął ducha.
Gohan: Najpierw Piccolo, a teraz Zoran – Pomyślał ze łzami w oczach.
Dobar: Prosze Prosze, Wielki Son Gohan Płacze – Naśmiewał się z Wroga. Te słowa jeszcze bardziej wkurzyły syna Goku. Ten bez chwili zawahania, ruszył na Dobara. W tamtej chwili Gohanowi puściły nerwy, a jego jedynym celem stało się upokorzenie władcy piekieł. Walka rozpoczęła się od tradycyjnej wymiany ciosów.
Dobar: To nie jest ten sam Gohan – Pomyślał lekko zmartwiony. Dobar był tak skupiony na walce, że nie nie zauważył co robi Goku. Tamten zbierał energie na stworzenie Genki-Damy. Po czterech minutach równej walki, Gohan wysłał Dobara w góre silnym kopniakiem. Na tym się nie skończyło, gdyż wzleciał jeszcze wyżej i za pomocą kamehamehy wbił go w ziemie. Potem go podniósł i ciosem prosto w twarz, złamał mu nos. Następnie kontynuował obijanie przeciwnika. Zakończył je rzucając w Dobara kulę energii, która wybuchła wraz z dotknięciem. Gdy kurz opadł, wyłonił się z niego wściekły i mocno poturbowany demon.
Dobar: Zabije Gnoja!! – Wykrzyknął wściekły. Po wypowiedzeniu tych słów. Wystrzelił on w stronę rywala wielki promień energi. Gdy Gohan myślał, że to jego koniec. Usłyszał głos goku.
Goku: Dobar!! – Wrzasnął. Dobar był przerażony, gdy ujrzał skończoną Kulę Wigoru. Nie miał on jednak czasu na unik, gdyż Goku natychmiastowo ją rzucił. Czy będzie ona na tyle silna by pozbyć się Dobara? Jak to wszystko się zakończy? Dowiemy się w OSTATNIM rozdziale Dragon Ball Revenge
CZYTASZ
Dragon Ball Revenge
FanfikceDragon Ball Revenge dzieje się w innej lini czasowej, w której Ojciec Dabry Po śmierci swojego syna chce się zemścić i przejąć władze nad całym wszechświatem. (cała historia dzieje mniej więcej w czasach sagi majina buu)