Goku zaczął gromadzić swoje ki.
Dobar: Oo...-Powiedział zdziwiony. Goku przez około 30 sekund gromadził ki.
Goku: Pięść Króla Kaio!!!-wykrzyknął z całych sił i nagle jego złota aura została pokryta mniejszą, czerwoną. Goku wytłumaczył Dobarowi jak działa pięść króla kaio, a ja wytłumaczę wam jak Goku zdołał ją połączyć z ssj3. Podczas treningu u Króla Kaio Goku udało się zmniejszyć szybkie zużywanie energii jakie powodowało ssj3. Ta forma dalej szybko zużywa energię, jednak robi to trochę wolniej przez co goku może nałożyć na nią pięść króla kaio. Obecnie Goku używa dwukrotnej pięści Króla Kaio. Pomimo tego że dalej jest słabszy od Dobara. Jego ciosy stały się na tyle mocne, że Dobar jest zmuszony ich unikać. Robi to jednak z wielką łatwością i po krótkiej chwili walki, Goku uznał że dwukrotna pięść króla kaio nie wystarczy i zwiększył ją do czterokrotnej. Ciosy były dalej za słabe by zrobić krzywdę Dobarowi, lecz teraz Goku dorównywał Dobarowi szybkością. Przez co ten został zmuszony do blokowania ciosów Saiyanina. Goku nie odpuszczał i stale wyprowadzał ciosy w kierunku wroga, przez co został on zepchnięty do obrony. Goku myślał że może nawet będzie w stanie pokonać Dobara. Jego nadzieja szybko znikła, gdy został poinformowany iż do tej pory jego rywal korzystał z zaledwie 30% swojej mocy. Dobar zwiększył swoją moc i znowu przyparł Goku do muru. Wtedy Goku postanowił, że zwiększy pięść króla kaio do sześciokrotnej. To był dla niego wielki wyczyn, gdyż wcześniej pięciokrotna była maksymalną jaką był w stanie z siebie wykrzesać. Ledwo udało się mu zwiększyć pięść króla kaio do sześciokrotnej. Goku odczuwał już skutki połączenia ssj3 z tą techniką i wiedział że musi szybko zakończyć tę walkę, bo niedługo opadnie z sił. Pojedynek znów się rozpoczął, tym razem Goku był w stanie nawiązać z Dobarem równą walkę. Nie był tym jednak zadowolony, gdyż wiedział że Dobar nie używa nawet połowy swojej mocy. Pojedynek trwał a Goku coraz bardziej odczuwał skutki swojej decyzji.
Goku: Sześcioktotna też nie wystarczy- pomyślał gdy Dobar okładał go ciosami. Goku postanowił, że zaryzykuję swoje życie i postawił wszystko na jedną kartę. Chciał zwiększyć pięść króla kaio do dwunastokrotnej.
CZYTASZ
Dragon Ball Revenge
FanfictionDragon Ball Revenge dzieje się w innej lini czasowej, w której Ojciec Dabry Po śmierci swojego syna chce się zemścić i przejąć władze nad całym wszechświatem. (cała historia dzieje mniej więcej w czasach sagi majina buu)