Bir adam düşünün. Mükemmellik kelimesinin tanımına tamamen uyan, herkesin aşkından süründüğü bir adam. Her konuda yetenekli ve herkesin canlı bir şekilde görmek istediği bir adam. Öyle bir adam düşünün ki her rengin yakıştığı, giydiği her şeyin üstünde şahane durduğu bir adam. Öyle bir adam ki bu aşık olmamak elde değil. Merak ettiniz değil mi?Hwang Hyunjin.
Değil satırlarca belki sayfalarca tanım yapsak sığdıramayız güzelliğini, kelimeler pes eder, anlatamaz. O kadar şahanedir ki görenler bir daha görmek ister, büyülenir. Fakat birisi daha var. Hwang'dan daha güzeli, daha zarifi ve daha asili var. Şaşırdınız mı?
Lee Felix.
O kadar güzel ki sadece kızlar değil bütün erkekler onu istiyor. Gören kişi aurasına kapılıyor ve ona ait olmak istiyor. En önemlisi onu kendine ait yapmak istiyor. Elleri, saçları, yüzü, bedeni ve en çok sevdiğimiz; çilleri.. Çok güzel olmakla birlikte çok sıcakkanlı, arkadaş canlısı ve tatlı. Sarı renk minik bir civciv gibi. Ama abisi öyle değil. Dışarıdan tabii ki ;)
Lee Minho.
Sert ve yakışıklı yüz hatlarına sahip, en komik şakada bile sevdiği insan dışında biri yaparsa yüzünde mimik oynamayan ateşli biri. Tanıyanlar için çok fevkalade fakat tanımayanlar için.. Neyse siz tanımaya başlıyorsunuz zaten. Kendisini yumuşatan, sakinleştiren pamuk gibi bir sevgilisi var. Tamamen zıt olduklarından mıdır bilinmez fakat bir arada o kadar güzeller ki, kıskanmamak mümkün değil.
Han Jisung.
İnsanları fiziksel özelliklerine göre yargılamak ya da anlatmak doğru değildir elbette. Fakat Han'ın öyle bir beli varki anlatmadan geçemeyiz diye düşündüm. O belini süsleyen detay ise nefes kesecek türden. Tabi bu mükemmel beyefendinin kendisi gibi mükemmel bir kuzeni var.
Yang Jeongin.
En küçükleri olan minik tilki ya da bebek ekmek mi demeliyim? O kadar sevimli bir gülüşü var ki insan kalbinin içine sokmak istiyor. Kişiliği gibi sakin ve kendine uyan bir mesleği var : iç mimarlık. Hayatında tasarladığı en büyük evin sahibinin sevgilisi olacağını o da tahmin etmezdi tabii ki. Ama hayat işte :)
Seo Changbin.
Dışarıdan kaskatı görünen birisi olmasına karşın içerisinde pembe elbiseli bir bebek var. Çok şeker bir gülüşü ve korumacı yapısıyla çalmış Jeong'un kalbini. Lakin iş yerinde bu davranışları cımbızla aranıyor. Sert soğuk bir adama dönüşüyor tamamen. Onu tanıyanlara karşı değil tabii ki.
Cristopher Bangchan.
Aynı Chang gibi dışarıdan sert duran fakat içerisi yumuş yumuş olan birisi Chan. Görünüşündeki çekicilik onu efsane hale getiriyor. Chang'ı çok iyi tanıyor ve beraber iş yapıyorlar. Yakın arkadaşlar haliyle. Jeong'un en yakın arkadaşıyla ise Gym Buddy si Chang'ın evine gittiğinde tanıştı. Hayatının en güzel günü olarak nitelendiriyor çünkü bebeği gibi seveceği bir adam buldu sonunda.
Kim Seungmin.
Aklı başında ve her zaman soğukkanlı olan biri ve bu özelliği çekici kılıyor bizce. Uğruna milyonları feda edebileceğimiz bir gülüşü var ve en çok da bunu beğeniyoruz. 2 ay sonra hayatının en büyük mükemmelliği ile evlenecek bu yüzden Jeong'la beraber iç dizayn yapıyorlar. Kendisi de onun gibi bir iç mimar. E haliyle kendi düzenlediği bir düğün salonunda sade kır düğünüyle evlenmek istiyor.
Hikaye böyle başlamıyor. Sadece kişilerden bahsettik. Umarız ilerideki bölümler hoşunuza gider. Çünkü bu fici unutulmaz kılmak istiyoruz. İyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALLEGATION /HYUNLIX
FanfictionHer şeyin başlatan iddia başlatmıştı aralarındaki kimyayı.. Ana ship: Hyunlix Yan shipler: Minsung, Chanmin, Jeongbin İyi okumalar🌠 ‼️ angst değildir. ‼️