Hyunjin'in anlatımıyla:
Felix içeriye girip beni bu şekilde gördüğünde cidden bittiğimi düşünmüştüm. Fakat onun bana söylediği şey çok farklıydı.
Yanımdaki takımı işaret ederek gülümsedi.
"Denesene."
"Ha?"
Gereksiz saçma tepki verdiğim için gülmeye başladı. Yanıma doğru adımladı. Masanın üzerindeki metreyi alıp vücudumu ölçmeye başladı. Kol, bacak, bel, omuz derken ölçülerimi alıp ve o takımın bana olacağına emin oldu. Ama kızarmıştı. Hızlıca ayağa kalkıp benden biraz uzaklaştı.
"Şey sen giyin onu. Bende kendime uygun bir şeyler bulmaya çalışayım."
Takımı alıp soyunma odasına geçtim. Güzel olmuştu bana. Sadece saçlarımın aralarına biraz ışıltı ve küpelerime değişiklik gerekiyordu.
Çıktığım gibi karşımda Felix'i de aynı benim gibi maviler içinde bulmuştum. Beni görünce zafer kazanmış gibi gülümsedi.
"Çok yakışmış sana. Bunu diktiğim zaman bedenine çok dikkat etmemiştim. Kimseye olmayacağını düşünüyordum, karşıma sen çıkana kadar."
"Sende çok güzel olmuşsun."
Gözlerimi ondan alamayacağım kadar güzel olmuştu. Topuz sarı saçlarına şans eseri taktığı mavi kelebekli tokayla uyum içerisinde bana bakıyordu.
Elini saçına attı. Bir tane ince tel toka çıkartıp yanıma yaklaştı. Saçımın bir tutamını arkaya doğru atıp tokayla tutturdu. Geri çekildiğinde ikimizi de karşımızdaki boy aynasından görebiliyordum.
Kalbim neden hızlıydı? İkimizi yan yana neden sürekli görmek istiyordum? Kesinlikle sebebini bilmiyordum fakat hep böyle olsun istemiştim.
İstemsizce elimi yavaşça beline attım. Onu küçük hareketlerle yanıma çektim. Şokla gözleri açılırken bende ne yaptığımı bilmiyordum. Sadece böyle olsun istemiştim. Artık boy aynasına ikimiz tamamen sığıyorduk ve tartışmasız yan yana şahane görünüyorduk.
"Çok güzeliz böyle, birlikte."
Kulağına eğilip fısıldayarak söylediğim şeyden sonra bana gülümsemişti.
"Yeni bir model buldum desene. Kendime diktiklerimin maskülen versiyonunu sana da dikeceğim söz."
"Değiştirelim mi artık?"
"Olur."
...
Felix bana evini göstermişti. Beyazlar içerisinde döşettiği evinin her köşesi onu andırıyordu cidden. Moda tasarımcısı olduğunu öğrendiğimde ona ev hediyesi olarak özel yapım bir dikiş seti almıştım. Çok sevmişti.
Evin şömine olan odasında yani salondaydık. Birlikte oturuyorduk. Biraz önce Chan beni aramış Min-Jun hakkında gerekli bilgileri vermişti.
Felix'le birbirimizi tanımıştık. En sevdiği renk mavi en sevdiği mevsim yazdı. Yüzmeyi, yoga ve spor yapmayı seviyordu. Alkol toleransı yüksek olduğu için alkol almayı da seviyordu. Aynı olan özelliklerimiz de vardı. Ailesini kaybetmişti ve sadece abisi yaşıyordu. Ayrıca hiç sevgilisi olmamıştı.
Saat iyice ilerlerken kapı çaldı.
"Birini mi bekliyordun?"
"Hayır aslında beklemiyordum. Bizimkiler gelmiştir kesin. Ben bakıp geleyim."
"Tamam ben mutfaktayım."
Felix kapıyı açmaya gittiğinde mutfaktan onu görebiliyordum. Arkadan bile güzeldi cidden. Nasıl hiç sevgilisi olmamıştı? Aslında ona değil onu hiç arzulamamış olanlara şaşırmak gerekiyordu.
Kapıyı açtığı gibi sevinçle gelen kişiye sarıldı. Kim gelmişti ki?
"Channie Hyung!!! Dönmüşsün sende!! Hoş geldin. Seungmin çok sevinecektir."
Bir dakika, gelen kişi Chan'dı ve onlar tanışıyor muydu?!
"Evet Lixie haber vermeyelim sürpriz yapacağım ben ona. Zaten evleneceğiz yakında. Erkenden bir balayı yapsak hiç sorun olmaz bence."
"Çok iyi düşünmüşsün. Misafirim vardı benim de. Gel tanıştırayım seni. Eminim çok seversin."
"Sen sevdiysen herkes sever."
Chan ve Felix bana doğru gelmeye başladı. Enerji topu gibi olduğu için hevesini kırıp tanıdığımı söylemek istememiştim.
"Hyunjin bak bu Chan Hyung. Arkadaşım Seungmin'in nişanlısı. O kadar tatlılar ki beraber görmen lazımm. Chan Hyung bu da Hyunjin. Biraz olaylı bir tanışma sürecimiz var ama kısaca komşuyuz."
Chan bana elini uzatıp selamlaşacakken Felix'e döndü.
"Biz tanışıyoruz zaten."
"Evet Chan benimle beraber ortak şirkette çalışıyor."
Felix ağzı açık bir şekilde bize bakarken birden aydınlanır gibi gülümseyerek bana döndü.
"O zaman sen Changbin'imi de tanıyorsun."
Changbin'im derken?
"Pembiş Seo mu?"
"Evet o!! Ya Hyunjin aslında çok yakın arkadaş olmamız gerekirken yeni tanışıyoruz şaka gibi gerçekten. Peki sen hiç Seung ya da Jeong'u görmedin mi? Yani evime geldiğinde onları gördün ama Changbin ve Chan'ın sevgilisi olduklarını anlamadın. Niye ki?"
"Güzelim biz iş konuşuyoruz aslında genelde. İş dışında da her zaman birlikte takılıyoruz. Sevgililerimiz gelmiyor yani. O yüzden hiç denk gelmedim."
Felix'in aniden modu düştü.
"Neyse içeri geçiyorum ben. Siz gelirsiniz.""Tamamdır Lixie sen geç ama Seunga çaktırma o çok çabuk anlar."
"Tamamdır o iş bende." Deyip Chan'a öpücük attı ve gitti.
_________________________________
Bu Hyunjin'in giyindiği takım
Bu da Felix 🥹🥹🥹
Birlikte düşününce çok güzeller 😭😭
Oylayıp yorum yaparsanız çok sevinirimmmm hepinizi çok seviyorumm
Ayırca lixieontop ficimi paylaştığın için çok teşekkür ederimm 🎀😭💗🫶🏻🫂
Öptüm byeee🌠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALLEGATION /HYUNLIX
FanfictionHer şeyin başlatan iddia başlatmıştı aralarındaki kimyayı.. Ana ship: Hyunlix Yan shipler: Minsung, Chanmin, Jeongbin İyi okumalar🌠 ‼️ angst değildir. ‼️