Felix çok sinirlendiği için ve yanlış anladığı için Hyunjin'den kaçmaya çalışmış ama başarılı olamamıştı. Yine kendini onun yanında bulmuş, onun kollarında kalmıştı sakinleşene kadar.
Nefesleri düzene girince Hyunjin bazı şeylere açıklık getirme ihtiyacı hissetmiş onu omuzlarından tutup kendinden uzaklaştırmıştı.
"Felix iyi hissediyorsan konuşabilir miyiz?"
Küçük kırmızı burnunu çekerek kafasını sallamakla yetindi sarışın çocuk.
"Sen beni tamamen yanlış anladın. Ben başkasına aşık değilim. Bu zamana kadar çevremde hep tanıdığım kişiler oldu. Yeni tanıştıklarımdan da hiç kimse dikkatimi çekmedi."
Derin bir nefes alıp devam etti Hyunjin. Söylemeliydi.
"Seni görene kadar. Seninle tanışana kadar hayatımda birisine bu kadar ihtiyacım olabileceğini hiç düşünmemiştim. Sabah uyanınca seni görmek istiyorum. Akşamlara kadar beraber sohbet edelim, gezelim, arabalara bakalım istiyorum. İkimiz için de çok yeni bu duygular evet. Ama ben hazırım. Seni kabul etmeye de hazırım. Senin benim hakkındaki düşüncelerini ve hatta duygularını kabul etmeye de."
Felix'in az önce sinirden dolu olan gözleri şimdi bu güzel sözler yüzünden dolmuştu. Kafasını Hyunjin'in kaslı göğsüne gömüp ona sıkıca sarıldı. Hyunjin de Felix'te çok mutluydu şimdi.
"Benimle randevuya çıkmak ister misiniz beyefendi?"
Hyunjin'in tebessüm ederek sorduğu soruya Felix kızararak cevap vermişti.
"Çıkarım. Seninle randevuya çıkarım."
Hyunjin Felix'i belinden tutup döndürmüş ve gülüşerek sudan çıkmışlardı.
...
Felix yaklaşık iki saattir giyinme odasında hazırlanıyor, ne giyeceğini seçemiyordu. Hyunjin onu bir kere cropla görmüştü. O da ilk görüştü zaten. Bir daha giyse sorun olmaz diye düşünerek croplarının olduğu yere yöneldi.
Lacivert kot kumaş bir bağlamalı ceket şeklinde crop seçti. Altına ise onunla takım olan bir kot pantolon. Çok sevdiği Lv çantalarından birisini de taktığında hazırdı işte.
Uzun saçlarını açtı. Jöleleyerek geriye attı. Yoğun olmayan ama onu güzel gösteren bir makyaj yaptı. Bir dakika, o hep güzeldi zaten :)
Çantasına glossunu ve transparan pudrasını da koyduktan sonra Hyunjin'in onu aramasını beklemeye başladı.
Hyunjin de giyimine çok özenmişti bu gün. Felix gibi lacivert renkte saten bir gömlek altına da lacivert kumaş pantolon giyinmişti. Kolundaki elçisi olduğu Cartier marka saat görünümünü tamamlamıştı.
Felix'e hazır olup olmadığını sormak için telefonunu eline aldı ve mesaj kutu girdi.
Hwang🎀🍓
Vişne Güzelimmm
Hazır mısınn???
Ben aşağı iniyorum
Lacivert Porsche
Bekliyorummmm⭐️
Lixie🐣🍒⭐️
Vişne güzelim..|
Ay tamammm
Geliyorum bende şimdi
Hava soğuk olacakmış öğleden sonra
Beraber olursak diye
Öğleden sonra üşüme
Üzerine bir şey al
Hwang🎀🍓
Arabada battaniye var
Gereken tek şey sensin
Gel hadi
Lixie🐣🍒🎀
Geldim karşıya bakk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALLEGATION /HYUNLIX
FanfictionHer şeyin başlatan iddia başlatmıştı aralarındaki kimyayı.. Ana ship: Hyunlix Yan shipler: Minsung, Chanmin, Jeongbin İyi okumalar🌠 ‼️ angst değildir. ‼️