☆10 •doğum günü• 10☆

34 4 34
                                    



İkisi de Felix geldiğinden beri düzenli işe gitmiyorlardı ve telafi etmeleri gereken çok iş vardı. Felix buradaki ünlü arkadaşlarıyla görüşüp hepsinin ölçüsünü almak için randevu verirken Hyunjin'de çekim tarihlerini menajerinden öğreniyordu.

Felix'in iki gün sonra Paris'e gitmesi gerekiyordu ve ne tesadüf Hyunjin'in doğum günü de o güne denk geliyordu.

Felix hemen Chan'a telefon açıp Hyunjin'in en çok istediği ya da sevdiği şeyleri öğrendi ve bir hediye listesi hazırladı. Şans eseri alacağı şeyden son birkaç tane kalmıştı.

Hediyeyi hallettiği için rahattı. Geriye nasıl vereceği kalmıştı.

İşe gitmek için üzerine beyaz bir sporcu atleti ve altına uzun açık mavi bir basketbolcu şortu giyindi. Uzun zaman sonra çalışacağı için rahat olmak istemişti.

Yanına son ay yaptığı tüm tasarımları almış ve beyaz Porsche'unun yanına doğru ilerlemeye başlamıştı.

...

Felix'in anlatımıyla:

"Bu gün Kai ve Bahiyyih gelecek. Kardeş çekimi olacak ayrıca üç ay önceden aldığımız ölçülerde değişiklik yok bu yüzden o ölçülere göre dikimini yaptığımız kıyafetler kullanılacak. Ziyaretçi ya da yeni randevu isteyen olursa müsait olmadığımı söyle. Yaklaşık üç aylık takvimim dolu çünkü."

"Tamamdır Felix Bey başka bir isteğiniz var mı?"

"Hayır çok teşekkür ederim Du-sik sizde çok yoruluyorsunuz benimle. Koredeki şirketin Amerikadaki gibi yükselmesi için biraz fazla mesai yapmamız gerekiyor. Ama telafi edeceğim söz veriyorum."

"Ne demek efendim bizde işimizi çok seviyoruz."

"Felix Bey, misafirleriniz geldi efendim nereye alalım?"

"İkinci kattaki bekleme salonuna alın geliyorum hemen."

...

Kai ve Bahiyyih'in çekimleri bitmişti. Uzun zamandır görüşmediğimiz için bana iyi gelmişlerdi. İkisini de çok severdim.

Eve geçmeden önce bayadır yaptırmak istediğim bir şeyi halletmeye karar verdim ve arabayı dövmeciye sürdüm.

...
"Hep yüzmüyor musun başka şeyler yapalım."

"Ne gibi şeyler?"

Kulağıma doğru eğilerek ıslak dudaklarını boynuma değdirdi. Minicik öptüğünü hissetmiştim. Fısıldayarak;

"Bilmem, sen seç."
...
Hayatımda ilk kez hoşlandığım kişiden ilk öpücüğümü aldığımı sayarsak boynuma dövme yaptırmaya gidiyordum. Öpücük şeklinde bir dövme..

(en alt kısma foto koydum o şekilde düşünebilirsinizz)

Vücudumun farklı yerlerinde minik dövmelerim vardı bu yüzden acısına alışıktım. Yaklaşık yarım saat süren dövmeden sonra artık eve gidecektim. Bu gün çok yorucu geçmişti.

Eve geldiğimde fark ettiğim şey arka bahçeye konulmuş kocaman bir hediye paketiydi. Hyunjin'in hediyesi tam zamanında gelmişti çünkü yarın kutlamayı düşünüyordum.

Nasıl bu kadar kısa zamanda hayatıma dahil olmuştu bilmiyorum ama iyi ki de oldu.

Hemen soğuk bir duşa girip rahat şeyler giydim. Televizyon izleyecekken telefonuma gelen bildirimle gülümsemem bir oldu.

Hwang🎀🍓
Güzelim
Hiç konuşamadık bugün
Bana gelmek ister misin
Yorgunsan gelip seni alabilirim
Kahve içmeye de gidebiliriz
??
             Lixie🐣🍒⭐️
               Evet görüşemedik
             İki gün sonra doğum gününmüş
               Neden söylemedin
             Hem ben iki gün sonra Paris'e gideceğim
            İptal ederdim belki 🥺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALLEGATION /HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin