Markete girdiğim gibi içecekler kısmına yönelip birkaç içki ve soğuk kahve aldım. Maalesef vişne şarabı yoktu. Ah durun. Vişne suyunu unutmuşum. Şarap yoksa vişne suyu vardı değil mi? Tam meyve suyu reyonuna doğru gittiğimde çok tanıdık birini gördüm.
Elimi uzatıp vişne suyu alacakken yanılmadığımı anladım çünkü adam birden bana dönüp sırıtmaya başladı. Geçmişin yaraları tekrar kanıyordu şu an.
Lisedeydim. Lise 3. sınıftım. Sınıfımıza yeni birisi gelmişti ve benim yanımda oturuyordu. Arkadaş olmak istediğim için tanıştım. Nereden bilebilirdim ki okul çıkışı beni dövmeye kalkışacağını?
Aradan yıllar geçmişti ama o iğrenç yüzü hala değişmemişti. Hızlıca meyve suyunu alıp kasaya doğru ilerleyeceğim anda kolumu tuttu.
"Naber Lixiee?? Beni unutmuş gibisin. Oysaki Yongbok çok iyi bilirdi kaçmaması gerektiğini."
Korece adımı bile hatırlıyordu.
"Bakın beyefendi benden ne istediğinizi gerçekten bilmiyorum fakat gitmek istiyorum. Lütfen bırakır mısınız? Polis çağıracağım."
"Öyle kolay kaçmak yok. Ben seni sevmiştim. Onu görmedin bile. Sana sevdiğin biri var mı diye sorduğumda kimseyi sevmiyorum ben demiştin bana. Cezanı çekeceksin."
Yine başlıyordu. Hyunjin fark etmeden gitmek istiyordum sadece.
"Bak, sakince konuşuyorum seninle. Lütfen git. Kapının önünde bekleyen kişi seni görsün istemiyorum anladın mı? O yüzden git şimdi. Hadi."
Kolumu iyice sıkmaya başladığında diğer elimdeki beyaz şarap şişesini havaya kaldırıp omzuna vurdum. Bu beni bırakmasına sebep olurken yere düştüğü için bu seferde bacağıma sarılmıştı.
"Hiçbir yere gidemezsin!! Seni seviyorum diyorum anlasana be adam! İzin vermiyorum işte!"
"Bak senin anlamadığın şey şu; ben, seni, sevmiyorum. Anladın mı? Bırak bacağımı şimdi. Yoksa cidden polis çağırırım."
Bacağımı çekmeye çalıştıkça o daha da yapıştı. Ben ise anlık sinirle koluna bastığım için kaçabilmiştim. Kasaya gelip hemen ödemeyi yapmayı planlıyorken içeriye Hyunjin girdi.
"Lix bitmedi mi işin? Hadi eve gitmeliyiz."
"Tamam geliyorum hemen."
Kasanın olduğu yere gelip yanımda durdu ve kasiyerin ürünleri okutmasını bekledi. Poşetlere yerleştirmeme yardım ederken Min-Jun tekrar geldi. Biraz daha sinirli bir şekilde tabii.
"Ben sana gidemezsin demedim mi?! Çabuk buraya gel benim olacaksın!!"
Hyunjin şok olmuş bir ifadeyle bana bakıyordu. Ben ise gözlerimin dolduğundan emindim.
"İ-istemiyorum seni ben. Neden anlamıyorsun."
Hyunjin iki eliyle yüzümü kavrayıp göz yaşlarımı sildi.
"Lixie söyle bana o kim?""Hyunjin gitsin o istemiyorum onu."
"Tamam güzelim gidecek o ağlama lütfen. "
Hyunjin göz açıp kapayana kadar adamı yere sermişti bile. Adamın burnu kanıyor, kasiyer bağırıyor, Hyunjin adamı dövüyor, ben ise ağlıyordum.
"Hyunjin tamam yeter."
Gözü dönmüş gibi adama vuruyordu sürekli.
"Hyunjin yeter dedim tamam."
"Hyunjin!"
Kolundan çekiştirerek zor da olsa ayırabilmiştim onu.Bana döndüğünde çenesini sıktığını fark etmiş olacak kendini rahat bıraktı.
"Lix hadi gidelim. Poşetleri alırım ben sen çık benim arabaya geç. Seninkini çocuklara söylerim getirirler."
Hızla kafamı sallayıp marketten çıktım. Hyunjin'de peşimden geliyordu. Onun arabasına doğru ilerleyip ön koltuğa bindim. O ise bagaja poşetleri koyuyordu. Sürücü koltuğuna geçtiğinde ise bana döndü. Bir açıklama yapmalıydım.
"Hyunjin bak, inanırsın ya da inanmazsın orası sana kalmış fakat bu adam bana zorbalık yaptı lisedeyken. Ama ben onu istemiyorum diye yine gelmiş. Çok özür dilerim Hyunjin. Ben böyle olsun istemedim."
Ben tekrardan ağlamaya başlayınca Hyunjin elleriyle çenemi kavradı.
"Felix ağlama. Sana inanıyorum tabii ki. Sen iyisin değil mi?"
"Evet iyiyim. Senin kaşın kanamış biraz. Acıyor mu?"
Hafifçe güldü.
"Yok merak etme acımıyor. Hadi eve gidelim artık. Senin arabayı alacaklar çocuklar. Sabaha evin önünde olur."
"Hyunjin, çok teşekkür ederim. Bu akşam sen olmasaydın ya kaybolurdum ya da.."
Duran ağlamam yeniden başlamasın diye susmuştum. Bunu anladığını belli ederek bakıyordu bana.
"Tamam hiçbir şey olmadı."
Arabayı çalıştırdı. Eve doğru sürmeye başladı.
_____________________________________
Sonraki bölümü az çok tahmin edersiniz zaten. Hyunjin Lixin evine gidecekkk.
Bu Min-Jun nerden çıktı ya (ben yazmıyorum fici)
Oylarsanız çok sevinirim.
Öptüm bye🎀🌠💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALLEGATION /HYUNLIX
FanfictionHer şeyin başlatan iddia başlatmıştı aralarındaki kimyayı.. Ana ship: Hyunlix Yan shipler: Minsung, Chanmin, Jeongbin İyi okumalar🌠 ‼️ angst değildir. ‼️