Hyunjin'in anlatımıyla:Felix'in o adamı gördüğü gibi ağlamasını hala unutamıyordum. Yanımda kim öyle ağlasa müdahale ederdim ama adamı resmen dövmüştüm. Ben, ünlü model Hwang Hyunjin sanırım Lee Felix'e karşı bir şeyler hissediyordum. Çünkü hiçbir zaman birisiyle kavga ettiğimi hatırlamıyorum.
Onu evine bıraktığımda bana sürekli teşekkür etmesi yetmezmiş gibi hala mesaj atıyordu.
Lixie🐣🍒⭐️
Hyunjinnnnnnn
Uyudun muuuu
Mesajlarım iletiliyor internetin açık uyuyorsun sanırım
Neyse
Ben şey diyecektim
Teşekkür ederim tekrardan
Veeee
Bana inanmayacağını düşündüğüm için
senden özür dilerim
İyi gecelerrrrr⭐️ 01.34
Hwang🎀🍓
Hayır uyumadımmmm
Mesajları uzatıyor bebek..|
İnternet açık uyumuyorum
Veeeee
Özür dilemene gerek yok
Saat çok geç uyu hadi
İyi gecelerrr✨ 01.35
Lixie🐣🍒⭐️
Tamam dilemeyeceğim
İyi geceler tekrardan
Yarın bana geleceksin unutma
Çocuklar işlerini bitirmiş
Sadece giyinme odası kaldı o da çok
büyük zaten 01.35
Hwang🎀🍓
O zaman görüşürüz yarın😌
01.35Lixie🐣🍒⭐️
Görüşürüzzz🧚🏻♀️ 01.36
Bir mesajı beğendiniz...
Sabah odama gün ışığının vurmasıyla erkenden uyandım. Hafta sonu olması işime gelmişti çünkü spor yapacaktım. Üzerime beyaz bir tişört altıma ise dizlerimde biten siyah bir şort giyip evin en alt katına indim.
Spor yapmayı çok severdim fakat işlerimden dolayı vaktim olmuyordu. Madem bu gün işim yoktu çalışabilirdim değil mi?
...
"Buldunuz mu adamı?"
"Bulamadık efendim ama arayıştayız. En küçük izinde yakalarız merak etmeyin."
"Tamam benim kumarhane ne durumda?"
"Choi bir daha gelmemiş. Yeni bir şey de yok hep aynı kişiler efendim."
"Tamam. Ben şimdi önemli bir yere gideceğim beni sakın aramayın. Bir şey olursa ilk Chan'ın haberi olsun."
Şu an kendi odamdaki boy aynasının önünde kıyafet seçmeye çalışıyorum. Üzerime koyu mavi polo yaka bir tişört altıma ise siyah bir kumaş pantolon giydim. Parfüm sıkıp güneş gözlüğümü taktım ve ev hediyemi de alıp çıktım.
Felix'in evinin yan tarafta olması işime gelmişti çünkü gitmesi çok kolaydı. Kapıyı çaldığımda bir tane erkek açtı. Bu dün tanıştığım Seungmin'di sanırım.
"Merhaba rahatsız etmedim umarım?"
"Yok etmediniz. Felix içeride hazırlık yapıyordu bende gideceğim şimdi."
Felix içeriden seslendi.
"Seungie kim gelmiş kuşum?"
Seungmin'le beraber mutfağa doğru yürümeye başladık.
"Hyunjin gelmiş Lixie. Ben şimdi çıkıyorum siz takılın. Akşam ararım seni konuşuruz tamam mı?"
"Tamam aşkım görüşürüz o zaman. "
Seungmin koşup hızlıca Felix'in yanağına öpücük bıraktı ve gülerek gitti. Felix ise üzerinde siyah, vücudunu tamamen saran bir uzun kollu, altında ise siyah kısa şortu ile tezgahta kestiği çilekleri masanın üzerineki pastaya yerleştiriyordu.
"Ya aslında ben sana mesaj atacaktım hazır olunca ama erken gelmişsin gibi oldu."
"Sorun değil. Sever misin çilek?"
Evi de çilek gibi kokuyordu."Hayır aslında ben en çok vişne severim. Ama çürükleri çok olduğu için yemiyorum. Onun yerine çilek işte."
"Anladım. Pastaya yardım edeyim de bitirelim hadi."
Hoşuna gitmiş olacak gülümsedi.
"Tamam o zaman. Sen şuradaki önlüğü giy. Ben önlüksüz yaparım. Üzerine bulaşmasın şimdi.""Gerek yok bulaşmaz."
"İyi sen bilirsin."
...Yaklaşık 20 dakika sonra pastayı bitirip içeriye geçmiştik. Ama bir sorunumuz vardı. Ben üzerimdeki tişörte dökmüştüm. Lix görmesin diye hemen sildiğim için de iz kalmıştı.
Şimdi ise tamamen camekan olan ve bahçeye bakan salonda oturuyorduk.
"Hyunjin üstüne mi döktün cidden?"
"Öyle mi olmuş ya. Ben hiç fark etmedim. Beklersen hemen evden tişört alıp geliyorum."
Ayağa kalktığım gibi o da kalkıp beni durdurmak için yeltendi.
"Hyunjin yukarıya çıkalım bende vardır onun aynısından. Gel hadi."
Yukarı kata çıktığımızda gördüğüm şeyle şoka girmem bir oldu. Yaklaşık 1000 metrekarelik bir giyinme odası vardı ve bunun yarısı tamamen çalışma alanıydı. On altı farklı çeşit model vardı ve hepsinin üzerinde peri masalını andıran kıyafetler.
"Bunları sen mi diktin?"
"Evet. Konsept 'fariytale' bu yüzden kıyafetler bu şekilde olacak. Dur bakayım koyu mavi kısmında ne varmış."
Ben merdivenin köşesinde beklerken o tamamen koyu mavi olan bir reyona gitti. Biraz aradıktan sonra üzerimdekine tıpatıp benzeyen bir tişört bulup getirdi.
"Sen giy ben aşağıda bekliyorum."
Üzerimdeki tişörtü hemencecik çıkardım. Ama merakıma yenik düşüp etrafı kurcalamaya başladım. Biraz baksam ne olurdu ki?
Çok güzel tasarımları vardı. Renk renk çeşit çeşit giysiler her bedene uyacak şekilde dizilmişti ve odanın her yerindelerdi. Köşede küçük bir oda daha vardı. Sanırım orada değiştiriyorduk üstümüzü. Zaten katta tektim. Burada çıkarsam da olurdu bence. Odanın sağ tarafındaki duvar tamamen aldığı ödüllerle ve ünlü marka sahipleriyle birlikte çekindikleri fotoğraflarla kaplıydı.
Fairytale konseptine uygun kıyafetlerin arasında dikkatimi en çok çeken ve bana olabileceğini düşündüğüm çiçek detayları olan mavi takımın yanına gittim. Takımı incelerken aniden Felix geldi.
"Hyunjinnn, film mi izlesek ya? Böyle oturmak çok sıkıc-"
Ben şu an yarı çıplaktım değil mi? Ayrıca saatlerce özenerek yaptığı tasarımı inceliyordum. Bitmiştim gercekten.
_____________________________________
Burada bırakıyorummm. Sonraki bölüm Lee Felix'in emrine amade bir model göreceksiniz efendim😌Bu da pastaaa🤩🍓
Oylayıp yorum atarsanız çok sevinirim
Öptüm bye🎀🌠💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALLEGATION /HYUNLIX
FanfictionHer şeyin başlatan iddia başlatmıştı aralarındaki kimyayı.. Ana ship: Hyunlix Yan shipler: Minsung, Chanmin, Jeongbin İyi okumalar🌠 ‼️ angst değildir. ‼️