0.4

26 7 2
                                    

Merhabalar sevgili güzel okurlarım :)

Yine benn

Öhhöm öhhöm şuraya tarih alayım 👉🏻

Çok uzatmadan konuya gireyim umarım hoşunuza giden bir kurgu olur güzel yorumlarınızı ve düşüncelerini bekliyorum bölümleri oylamayı unutmayın.
Belli bir zamandan sonra bölümlere sınır koyacağım bunu da söyleyeyim ve son olarak keyifli okumalar 🤭🦋☺️💞

🗝️ 🗝️ 🗝️

Gamze'den

Dün akşam çok yorgun olduğum için üzerimi değişir değişmez uyuya kalmıştım. Abim ben gece uyurken kalan işlerini halletmeye gittiği için evde hala tektim.

Arel'in yazdığı mesaj biraz heyecanlanmama neden olmuştu. Gece hakkında çok olmasa da konuşmuştuk. Sarılma konusunu açmasın diye ne dualar ettim.

Her zamanki gibi kahvaltımı yapıp kitaplığımızın olduğu odaya geçtim. Evimizde benim isteğim üzerine bir misafir odasını kütüphane gibi kullanıyorduk.

Benim istediğim şekilde düzenlenmişti. Beyaz renginin için de o huzurla kitap okumak anlatılmaz yaşanır bir durumdu. Duvarlar L düzenin de kitaplıklar la çevriliydi son kısımda bir çalışma masası kalan karşı duvarda ise beyaz renklerinde bir koltuk vardı.

Odama girip abimin kitapların dan birini aldım. Abim de kitap okumayı seven biriydi. Onu da ben alıştırmıştım.

Bir gün kitap okurken kendimi fazla kaptırmışım abimin oda da olduğunu fark etmemişim. Yanıma gelip neye ağladığımı sormuştu. Bende elimdeki kitabı sinirle kucağına koyup ağlaya ağlaya karaktere sövmüştüm. Kitabı o gece bitirip bunun devamı nerde diye sormuştu.

Kitaplığımdan bir fantastik alıp koltuğuma geçtim normalde pek fantastik okumazdım ama bu kitap içimde merak uyandırıyordu. Ve tabii ki başrole aşık olmuştum.

Kitap ta Belladonna diye geçen bir meyve vardı. Ama bu meyve zehirli bir meyveydi. Olayların sürükleyici olması o kadar güzel di ki. Sanki başrol meyveyi yiyince ben de yemiş gibi oluyordum. Ama o ölmüyor çünkü onu koruyan bir ölüm var. Benim ise bebek gibi bir suratım ama nedeeen. Syls mı bulsam ata beraber binsek yoksa lord mu?

Gerçekten Signa ve Ölüm ün bölümlerine bayılıyordum. Bir süre sonra kitaba kendimi çok kaptırdığımı fark edip odadan çıktım. İlk yaptığım telefonumu kontrol etmek olmuştu.

Gelen bildirimlere baktığım da Ulaş'tan bir bildirim gördüm. Tıklayıp mesajlarını okudum.

Mesajlar*

Ulaş: Gamze nasılsın

Ulaş: Bugün buluşma
şansımız var mı?

Ulaş: Seninle konuşmam
gereken bir konu var

Ulaş: Müsait olunca dönüş yaparsan sevinirim
Görüldü✓✓


Siz: iyiyim teşekkürler

Siz: pek müsait değilim
aslında

Siz: Çok mu acil

Ulaş: Benim için acil
geç kalmak istemiyorum

Ulaş: Müsait değilsen
yarın da olabilir

Siz: Akşam sana yazarım

Ulaş: Peki o zaman

Siz:O zaman iyi günler

Geçmişin İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin