Elena
Tyland és én felmentünk a mostantól közös szobánkba. Tudtam,hogy mi vár rám,de megvártam,hogy ő kezdeményezzen.
- Ezt,nem így akarom.- Mondta a lemondó tekintetemet látva.
- Nem fogok semmit tenni,amit te nem akarsz.- Mondta,mire kissé megnyugodtam.
- Köszönöm.- Mondtam,majd leültem az ágyra.
- Nem szeretném,ha más bábja lennél,vagy nem azt mondanád előttem,amit gondolsz.- Mondtam,majd lehúztam a ruhám felső részét.
- Ha ezt szeretnéd.- Mondta és megcsókolt. Az ágyra feküdtünk. Mosolyogva csókolt meg,én pedig tettem,amit elvártak.Éjfélkor
Fáradtan keltem ki az ágyból és miután felöltöztem az istenerdőbe mentem. Még javában tartott a mulatság,de ekkor mintha valaki verekedett volna,majd a földön ülő Ser Cristonra lettem figyelmes.
Épp leakarta magát szúrni,de megállítottam.
- Hercegnő,én...- Kezdett bele.
- Rhenyra....igaz?- Kérdeztem,mivel sejtettem,hogy miatta történt valami. Criston bólintott,majd felállt.
- Szeretnék beszélni veled,holnap délben az isten erdőben. Addig ne tegyél semmit,kérlek.- Mondtam,majd elmentem. Ha Criston kiadná Rhenyra titkát,akkor talán sarokba tudnám őt szorítani. A nővérem túl sok mindent vett el tőlem,most az én időm jön. A szobámba visszaérve az alvó Lannistert találtam. Úgy gondoltam,hogy elmegyek fürdeni,majd másnap beszélek Alicenttel.Másnap
Ruhám
Tyland a kistanácsba ment,én pedig Alicenttel az istenerdőbe,ahol Criston Cole várt.
- Ser, szeretnék veled beszélni a tegnapiról.- Mondtam,mire Alicent érdeklődve kezdett figyelni.
- Sajnálom,hercegnő. Kérlek legyetek írgalmassak felém és egyszerűen öljetek meg.- Mondta.
- Együtt voltál Rhenyrával,igaz?- Kérdeztem,mire bólintott és Alicent megértette.
- Rhenyra az anyja emlékére esküdött meg,hogy nem volt....Daemonnal.- Mondta a végén és helyre állt a kép.
- Nem,vele csak csókolózott és....- Mondtam,de a végét nem bírtam befejezni. Megtett mindent,hogy ő legyen a középpontba és, hogy minden az övé legyen. Ekkor Alicenttnél beindult a szülés. Ser Criston felemelte és elvitte a szobájába,ahol a mester várta. Én is ott voltam a kis Aegon születésénél és végig bíztattam Alicentet. A végén Rhenyra érkezett be,akit csak a gyermek neme érdekelt.
- Lány?- Kérdezte Rhenyra reménykedve.
- Fiú,a király első szülött fia.- Mondta a mester és oda adta a meghatódott Alicentnek.
- Az öcsém is csak pár napig élt. Ő is így lesz.- Mondta Rhenyra a gyerekre nézve és kiment. Alicent elsírta magát és én átöleltem őt és a gyereket is.
- Gratulálok. Egészséges és életerős.- Mondta a mester és ekkor jelent meg a király.
- Gratulálok,apám. Fiú.- Mondtam,mire elmosolyodott,én pedig magukra hagytam őket. A szobámba visszatérve Tyland Lannistert találtam.
- A királynak új örököse lett.- Mondtam boldogan.
- Azt hittem,hogy a nővéred mellett állsz.- Mondta és engem fürkészett. Az ölébe ültem és átkulcsoltam a nyakát.
- Mind a ketten tudjuk,hogy a nővérem a legalkalmatlanabb erre a szerepre.- Mondtam.
- Ebben nem csak mi értünk egyet. - Mondta.
- A királynénál voltam.- Mondtam az előző órákat magyarázva.
- Sejtettem,remélem neked könnyebb lesz a szülés.- Mondta.
- Már ezen gondolkozol?- Kérdeztem meglepetten.
- Ilyen gyönyörű feleséggel mi másra?- Kérdezte.
ESTÁS LEYENDO
Perzselő tűz (Daemon Targaryen Ff.)
FanficElena Targaryen Aemma Arryn és Viserys Targaryen 2. Gyermeke, Rhenyra húga és Sárkánykő hercegnője. Aki eltűnik egy időre az anyja halála miatt és épp jókor jön vissza. - 18+ erőszak,erotikus tartalom. - A sárkányok háza sorozat alapján készült. ...