Elena
- Az ajánlatot visszautasítom.- Mondta egyből a férjem,mire a király mérges lett.
- Ez egy remek ajánlat,fogadjátok el.- Mondta,de semmi kérlek,vagy valami ami arra utalt volna,hogy a családom érdekeit nézi és nem csak Rhenyráét.
- Nem.- Hangzott tőlem is a válasz,mire Alicent is finoman elutasította. Rhenyra csalódottan ült le.
- Drága feleségemmel mindenképp meggondoljuk az ajánlatod.- Mondta a király,majd mindannyian elmentünk. Alicent még beszél a férjével,majd Laryshoz veszi az irányt,de nekem is beszélnem kell vele. Bementem a szobájába,ahol épp ebédelni kezdett.
- Nem tudom,hogy a királyné mivel fizeti meg a szolgálataid,de nekem is szükségem van rájuk. Ha kérhetném,akkor szeretnék a barátja lenni önnek. Nem információk kellenek,hanem tanácsok. És ebben az esetben lenne valami. Azt szeretném,ha...- Kezdtem bele,de a szavamba vágott.
- Elfogadom az ajánlatát. Tudom,hogy azt akarja,hogy megöljem Rhenyra szeretőjét,aki a bátyám és...- Folytatta volna,de bejött Alicent. Fáradtan ült le az asztalhoz és kiborulva.
- Ugye nem adjátok Jaceryshez Helenát?- Kérdeztem,mire megrázta a fejét.
- Soha,még csak az kéne. - Mondta,mire Larys megkezdte a mai beszélgetést.
- Általában én tudok valami olyat,amit ti nem,de ma Alicent királyné tud olyat. Az apám meglátogatta a királyt.- Mondta,mire Alicent bólintott.
- Reggel az udvaron történt egy kis incidens, Harwin Strong megütötte Ser Cristont,aki megvádolta Rhenyrát. Az apja meglátogatta a királyt és a bűntudata miatt leakart mondani. Árnyékokat említett,amik beárnyékolják a családját. Ser Harwint elkíséri Harrenhalba.- Mondta Alicent.
- A becsületessége,csak kolonc a nemesi fején.- Mondta Larys.
- A király nem hagyta lemondatni,de engedélyezte a távozását. Most hiányolom csak igazán az apámat.- Mondta Alicent,majd egy szolga kopogott.
- Királyném, a király keresteti. Azt szeretné,ha meglátogatná.- Mondta a szolgáló,mire Alicent bólintott,majd elment.
- Van egy ajánlatom. Két legyet üthetünk egy csapásra. Ölesd meg az apád és a bátyád. Tiéd lesz Herrenhal, a bizalmam,az adósom leszel és ha a segítő meghal,újat kell keresni. Ottó Higtower visszatér és Alicent is hálás lesz.- Mondtam,mire bólintott.
- Ahogy óhajtja. Az ártól eltekintek épp elég egy kastélyt uralni.- Mondta,mire bólintottam.
- Nagyon hálás vagyok Larys, a viszontlátásra.- Mondtam,majd elmentem aludni. Tyland már aludt,így bementem a gyerekekhez,akik mind aludtak Lianna kivételével.
- Te sem tudsz elaludni,igaz?- Kérdeztem,majd az ágya szélére ültem.
- Mi lesz,ha Rhenyra ül majd a trónra?- Kérdezte,mire átöleltem.
- Ez nem fog megtörténni. Elfog menni királyvárból és te királyné leszel.- Mondtam és megpusziltam.
- Aegon jó férjed lesz és elárulok neked valamit. Ha nem akarod,hogy ő érjen hozzád,akkor Alicentnek van még egy fia,talán megegyezhettek,de óvatosan az ilyennel.- Mondtam,mire mosolyogva bólintott,majd kimentem.Másnap
A kistanács gyűlése megkezdődött.
- Tegnap éjjel meghal Harwin Strong és apja, a segítő.- Mondta az egyik tag.
- Új segítő kell a királynak és úgy gondolom,hogy mindannyian tudunk egyről,aki elfogulatlanul cselekedett és szolgálta a királyságot,mindennel, amit megtehetett. Ottó Higtower.- Mondtam,mire sokan bólogatni kezdtek.
- Szavazzunk,ki akarja,hogy Ottó ne jöjjön vissza.- Mondta ki a király nehézkesen. Egyedül Rhenyra és az öreg Beesberry nagyúr.
- Eldőlt a szavazás, Ottó Higtower visszatér.- Mondta,majd még több órán át folytatódott a tanácskozás.
VOUS LISEZ
Perzselő tűz (Daemon Targaryen Ff.)
FanfictionElena Targaryen Aemma Arryn és Viserys Targaryen 2. Gyermeke, Rhenyra húga és Sárkánykő hercegnője. Aki eltűnik egy időre az anyja halála miatt és épp jókor jön vissza. - 18+ erőszak,erotikus tartalom. - A sárkányok háza sorozat alapján készült. ...