Elena
13 évvel később
Ráketetőben táborozik a Dothraki hadseregem, Rhenyra és Alicent a kistanácsban kapott helyet és három gyerekem született,Alicentnek pedig kettő,Rhenyrának pedig szintén három. Az elmúlt években rendesen megromlott a kapcsolatunk Rhenyrával,a gyerekeinkre is kihatott ez a vita. Ser Larys Strong fontos tanácsokkal lát el minket egy-két szívességért,amiről jobb,ha nem is tudok.
Jelen:Alicent épp a ruháját csináltatja,én pedig a gyermekeimét,mikor Rhenyra jön be az újszülött gyerekkel.
- Óh Rhenyra a szülés után nem szabadna megerőltetned magad. Ülj le.- Mondta Alicent,mire Rhenyra átadta a gyereket Laenornak,aki átadta nekem. Rhenyra azonnal visszavette volna,de ekkor bejött a király.
- Hallottam a remek hírről. Gratulálok kislányom.- Mondta,mire a szememet forgattam elfordulva. Alicenttel a gyermeket néztük,aki fiú és....újabb barna haj. Egymásra néztünk,majd megvetően Rhenyrára.
- Úgy látom egy újabb fiú. Erőlködj csak,talán fiú lesz,egyszer.- Mondtam,majd Alicentnek adtam a gyereket,akinek volt pár szava Laenorhoz,majd egy köszönéssel elmentek. Megálltak az ajtóban,majd felém fordultak,mikor a király elment lepihenni.
- Hogy lehetsz ilyen kegyetlen és szívtelen?- Kérdezte,mire elmosolyodtam.
- Megfogod látni az igazi kegyetlenségemet és a szívtelenségemet,mikor a fattyaidat a sárkányommal fogom megetetni. - Mondtam suttogva,mire könnyes lett a szeme és elmentek. Igen,lehet,hogy megőrültem,kegyetlen vagyok,de mindent elvett volna tőlem és majdnem sikerült neki,ha a trónra ül ezt megfogja tenni. Éppen ezért fog a lányom irányítani a semmire kellő férjén keresztül. Visszamentem a szobámba,ahol a férjem várt.
- Egy újabb fiú. A király mintha vak lenne. Barna haj,barna szem....- Mondtam,mire magához húzott és megcsókolt.
- Engedd el. Egy darabig úgy sem tudunk semmit tenni. Nem vádolhatjuk meg Harwin Strongot. A király és a lánya szívesen látná a fejedet a testedtől külön,amit nem fogok hagyni. - Mondta és megcsókolt,majd átöleltem,de ekkor Lianna jött be.
- Anyám.... - Mondta lesütött szemmel.
- Újra Rhenyra fiai vagy Aegon csinált valamit?- Kérdeztem,hisz a jövendőbelije sokszor piszkálta a lányomat.
- Jacerys és Lucerys egy malacot adtak Aemondnak és gúnyt űztek a sárkányomból,amiért az enyém a legkisebb.- Mondta,mire Tyland a fejét csóválta,én pedig átöleltem.
- Hallottam olyan emberekről,akik több sárkányt uralnak. Talán,egy nap neked is lesz egy másik sárkányod,vagy a te sárkányod is megnőhet később,az enyém is későn nőtt meg és most majdnem a legnagyobb.- Mondtam,mire átölelt.
- Tudtommal Aegon sárkánya majdnem akkora,mint Rhenyráé. Kérd meg,hogy repüljetek egy kört,biztosan élveznétek.- Mondtam,mire bólintott,majd elment.
- Nem sokára kistanács gyűlés.- Mondta a kint álló őr.
- Köszönjük, Ser.- Mondtam,majd elindultunk a terembe,ahol megkezdtük a gyűlést. Haszontalan témákról beszélgettünk,ahol a király csakis Rhenyra döntéseit hallgatta meg. Alicentnek pár óra után elege lett és a király fárdaságára hivatkozva lezárta volna a gyűlést,de...
- Várjatok. Lenne egy ajánlatom. Gyűlöletes pletykák terjengenek rólam és a fiaimról. A széthúzás pedig felütötte a fejét a családaink közt. Ezt a kapcsolatot megkellenne erősíteni.
- A fiam Jacerys feleségül vehetné Helena Targaryent és Lucerys pedig Alicet.- Mondta,mire elképedve néztünk.
CZYTASZ
Perzselő tűz (Daemon Targaryen Ff.)
FanfictionElena Targaryen Aemma Arryn és Viserys Targaryen 2. Gyermeke, Rhenyra húga és Sárkánykő hercegnője. Aki eltűnik egy időre az anyja halála miatt és épp jókor jön vissza. - 18+ erőszak,erotikus tartalom. - A sárkányok háza sorozat alapján készült. ...