Elena
Feltudtam volna pofozni Aegont,hogy nem volt a lányom mellett,de inkább figyelmen kívül hagytam,hiszen ő a király.
- Hogy hívják őket?- Kérdezte Aegon.
- Jehera, Jeherys és Baelor.- Mondta. Hármas ikrek,ilyen még nem volt a Targaryen történelemben.
- Magatokra hagylak és vigyázz a lányomra.- Mondtam Aegonnak,majd kimentem és a kistanácshoz mentem.
- Szeretnék egy ajánlatot tenni. 3 gyerekem van,akik nincsenek férjnél. Jason a Lannister ház birtokait fogja megkapni,ha 17 éves lesz. Alice Sárkánykőt örökölné,de Aemondot is megilletné. Alice Lannister és Aemond Targaryen házasságát ajánlom. Továbbá Elodyt hozzá adhatnánk a fiatal Baratheon herceghez. Jasont pedig a Stark hercegnőhöz,így további két nagy ház szövetségét nyernénk el.- Mondtam,mire bólintottak.
- Mi is így gondoltuk,ezért ment Elody Aemonddal,aki örömmel beleegyezett a Baratheonnal való házásságába.- Mondta a mester,mire bólintottam.3 nappal később
Aemond és Elody visszatért és a kistanácshoz siettek.
- A Baratheonok elfogadták az ajánlatunkat,de....- Mondta Elody,mire Aemond vette át a szót.
- Megöltem Lucerys Velaryont.- Mondta Aemond,mire Alicent kiborult,de én csak gratuláltam a lányomnak. Biztonságban kell tudnom a gyerekeimet.
- Ez a tett vért fog követelni. Megkell védenünk a gyerekeinket. Bérgyilkosokat fognak küldeni,azt hiszik,hogy nem számítunk rá. Még egy,talán két nap,mire ide érnek.- Mondtam.
- Megduplázzuk a király őrségét és....- Belevágtam Ottó szavába.
- A királyné szobájába megyek a többi gyerekemmel. Ha bármi baj van,akkor is eltudunk menekülni a titkos járaton,vagy az erkélyen keresztül,mivel a sárkányom szabadon van.- Mondtam,mire bólintottak. Összeszedtem a gyerekeket és felmentünk a legidősebb lányomhoz.
- Semmi baj nem lesz,csak itt maradok,hogy megvédjelek titeket.- Mondtam és persze tovább nyugtatgattuk egymást.Este
A gyerekek már aludtak,mikor egyszer csak betörték az ajtót. Elody felsikított,én pedig előhúztam a tőröm.
- Mit akarsz avval?- Kérdezték nevetve. A sárkányom megjelent az erkélynél, én a betolakodók elé álltam,majd jeleztem a gyerekeknek,hogy menjenek.
- A királynő azt kérte,hogy Aegon fiát öljük meg. Fiút a fiúért. Adok annyi kedvezményt,hogy eldöntsétek,hogy ki haljon meg.- Mondta a nagyobbik. Jason,Elody és Alice már felszállt.
- Nem fogom hagyni,hogy ártsatok a családomnak.- Mondtam,majd a két kisbabát oda adták. Ekkor egy kést szúrtak a hasamba,majd kikapták Lianna kezéből a gyereket. Sikított és küzdött,én is a gyerek után mentem volna,de ekkor újra belém szúrtak egy kést. A kis Baelor fejét levágták,majd elmentek. Alicent és a fiai is besiettek. A lányom zokogott,még a többi gyerekem leszállt a sárkányról. Alicent ekkor vette észre,hogy mi történt.
- Elena....- Kezdett bele,de ekkor elájultam.Másnap
Mikor felkeltem azt hittem,hogy csak egy rossz álom volt,de kinéztem az ablakon és láttam az unokám égő holttestét. A fejemet fogva zokogtam. Elkezdődött a harc,mostmár mindenki nyíltan látja. Holnap lesz a lányom születés napja,de így semmilyen ünnep nem lesz. A katonákat kiküldték a frontvonalakra és úgy döntöttem,hogy én is megyek. Elmegyek a völgybe és térdre kényszerítem a Royce-okat.
CZYTASZ
Perzselő tűz (Daemon Targaryen Ff.)
FanfictionElena Targaryen Aemma Arryn és Viserys Targaryen 2. Gyermeke, Rhenyra húga és Sárkánykő hercegnője. Aki eltűnik egy időre az anyja halála miatt és épp jókor jön vissza. - 18+ erőszak,erotikus tartalom. - A sárkányok háza sorozat alapján készült. ...