4. Bölüm: Termometre

24 6 43
                                    

Bir çift göze aşık olursun,
Sonra tüm gözlere kör...

                                        ~Cemal Süreyya










Siz: Güzel çekiyor..

Arın: Merya, Ateş kızdınız mı?

Mavili: Olm niye kızalım çok güzel teşekkür ederiz.

Siz: Evet çok güzelmiş dimi Merya😉

Barış: Kızmadınız yani?

Merya: Barış ablacım kafana taş mı düştü?

Savaş: Barışş kızı rahat bırak beğenmiş işte.

Barış: Arkadaşlar şuan kafamda el izi var şiddet görüyorum. h.e.l.p m.e

Arın: Yalan görmüyor fln m.e t.o.o

Mavili: Psmdlwkpd Ateş bu arada profesyonel fotoğraflar çekiyor isabet olmuş hediye.

Barış: Bizi de çekeceksin artık.

Ateş: Sizden önce başka bir şeyi çekmem gerekiyor.

Savaş: Neyi?

Ateş: Fazla merak..neyse. Zamanı gelince anlarsınız.

Mavili: Neyse ya biz okula kayıtları yarın yapıcaz. O yüzden sürekli evde olmayız. Cesetle ilgili bir gelişme olursa mesajlaşırız.

Barış: O iş halloldu.

Mavili: N-NASSILLL KATİLİ B-BULDUNUZ MU?

Barış: Yok ya o değil ben sizin kayıtları yaptım.

Ateş: Kimlik bilgilerimizi nasıl buldunuz?

Savaş: O gece de dediğim gibi polis arkadaşlarımız var. Sizi tanımadan evinize geleceğimizi düşünmediniz herhalde...

Başımı telefondan kaldırıp 5 6 adımla yanıma gelen Merya'ya baktım. Yüzüm sadece telefonun yansıttığı loş ışıkla gözüküyordu. Odadaki tek ışık kaynağı pencereden ışığı vuran ay ve bu loş ışıktı.

"Ateş acaba bugün beraber uyusak olmaz mıııı?"

Teklifi benim gülümsememe sebep olmuştu. Her kötü olayın içine bir Merya lazım.
Biraz kenara kayıp üzerime düşen ince beyaz siyah battaniyemi aralayıp yatması için yer açtım. Bu harakatimden tatmin olmuş olacak ki yüzündeki hafif belli belirsiz gözüken gamzesi belirmişti.
Yavaşça onun için ayırdığım yere uzandı. Sırt üstü yatıp kolunu başına doğru götürdü ve yüzünü bana döndü.

"Ateş"

"Hı?"

"Sence herşey düzelecek mi?"

"Bunu zaman gösterecek, şimdi uyu. Sabah okula gidiceksin"

"Gideceğiz?"

"Hayır. Ben yarın okula gelmiyorum. Kendimi çok iyi hissetmiyorum hasta gibiyim gelmesem daha iyi."

"Sen bilirsin istersen bende kalırım seninle ne olur ne olmaz?"

"Gerek yok biraz yalnız kalmak istiyorum sadece."

Alnıma ıslak bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"Tamam ama mutlaka haberdar et mesaj at bana."

"Hı-hı" mırıltıyla onu onayladıktan sonra yavaşça gözlerimi kapamış ve bu rüyadan uyanmayı dört gözle bekliyordum. Ya da kim bilir hiç uyanmamak.

KONTEYNER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin