"Zor olan ne biliyor musun?
Çığlık çığlığasın ama sesini duyan yok..~Cemal Süreyya
Ardından bir gece geçmişti bu olaydan. Ne yaşama isteği tuttu ne de uyku. Her şey o kadar karışıktı ki kalbim beynim tüm düşüncelerim allak bullaktı. En iyisi her şeyi zamana bırakmaktı. Her şeyi..
Merya'nın iç çekişiyle kafamı ona döndürdüm. Amacı dikkatimi çekmekti, başarmış olmanın gururuyla kocaman bir gülümseme bıraktı dudaklarında."Ateş artık nolur üzülm-"
Cümlesini bölen telefonumun melodisiydi. Arayanın kim olduğuna bakmak için komidinin üzerinde duran telefonuma uzandım. Gördüğüm isimle büyük bir heyecan yaşamıştım.
"A-alo"
"Ateşim aşkım özür dilerim. Çok fazla trafik vardı. Uyuyakaldım, telefonum kapalıydı mesajları görmemişim."
"Aleyna s-sen iyi misin. Meraktan öldüm kızım ya senin haberin varmı bundan??"
Sesim hem öfkeli bir o kadar da hüzünle çıkıyordu.. Kendime ve gözyaşlarıma hakim olamadım bir anlığına, kısa bir sessizlikten sonra devam etti.
"Ateşim iyi misin? Özür dilerim de niye bu kadar endişelendin?"
"Özledim çünk-"
"Yav deli nerdesin sen heh? Öldün sandı-?"
Merya büyük bir keyifle karşılamıştı bu durumu, şuan onun yerinde benim olmam gerekiyordu. Çünkü duygusal olan oydu. Fakat ikimizde yere düşersek kalkamazdık.
"Kapının önünde"
Küçük bir kahkaha duyuldu telefondan. Hızla yerimden doğrulup kapıya doğru yöneldim. Karşımda duran güzeller güzel kıza baktım. Büyük bir adım attım ona doğru ve kollarımı onun beline sardım. Şuan ihtiyacım olan tek şey ona sarılmaktı. Olan biteni ona anlatmayacaktım, ben verdiğim sözleri tutardım, yani öyle umuyorum..
"İçeri buyur edilmeyeceğim sanırım. Gidiyorum ya ben."
"Hele dur senn. Bana sarılmadan İçeri giremezsin"
"Merya'dan bir uçan bir kaçan kurtulur." Dedim keyifle,
"O da kurtulamaz canım"
Merya ansızın Aleyna'nın kollarına atlamıştı. Şuan şu tablo o kadar komik ve mutluluk vericiydi ki. Haftanın tüm dobamin ihtiyacını şuan karşılamıştım sanırım.
Aleyna İçeri adım atacağı sırada Merya dudaklarını aralamıştı."Dur yolcu bastığın bu toprak bir Merya'nın donatlandığı yerdir."
"Ne diyorsun kızım."
"Diyorum ki donatım nerde cicim. Hani alıcaktın??"
"Ayy unuttum"
"Neee!"
Kollarımı birbirine bağlayıp hızla salona doğru yürütmüştü. İşte başlıyoruz. Merya klasikleri vol1
"Küstü sana kurtuluşun yok"
"Yandım desene"
Birbirimize samimiyetle tebessüm edip içeriye doğru adımladık.
Aleyna burada çok kalmayacaktı. İçeride biraz oturduk ve sohbet ettik. Yani ben ve Aleyna. Merya donat alınmadığından olacak ki trip atıp durmuştu saatler boyu. Sonunda bu gerginliğe dayanamamış, Aleyna gidecekken ayaklanmisti.
"Canıımm şey diyecektim ben"
"Ne diyecektin Merya'cım"
"Diyorum ki birdahakine donat almam şartıyla ateşkes imzalayabiliriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONTEYNER
AkcjaKaranlıktan korkuyorum" Dedi fısıldayan ürkek bir sesle. Işığı bulmak için haraketlendiğinde bende aynısını yaptım. Bana yaklaşan birkaç adım sesi geldi. Bense ışığa yönelmiştim. Duvara iki elimi de bastırıp ışığı aradığım sırada nefes sesi geldi y...