Bir çift göze aşık olursun sonra tüm gözlere kör..
~Cemal Süreyya"Saçmalıyorsun şuan?"
Derin bir iç çekişten sonra tekrar konuşmaya başladı.
"İnatsın inatt!"
"Öyleyimdir.." dedim göz kırparak.
Çok geçmeden yarım saatte hazırlanmıştık. Şarja takılı olan telefonumu hızlıca komidinin üzerinden almıştım. Şarj sadece %13 dolmuştu. Çok zaman kaybetmeden grubumuza girdim.
*Açılmamış yeni bir bildiriminiz var*
Mavili:
Arın: Bu kız çok kafa he didjdkjx
Mavili: Sağol şekerim.
Siz: Jsoejdowkdl
Siz: Biz Merya'yla çıkıyoruz.
Barış: Hayırlı olsun iejdoejf
Mavili: Zevzek! Birazdan çıkıyoruz 15dkya okuldayız.
Arın: Ateş daha yeni ayaklanmadı mı dinlenseydi.
Savaş: Evet Ateş gelmese iyi olur.
Siz: Ben kendimi tanıyorum, iyiyim birşeyim yok. Telefonumun şarjı az ulaşamayabilirsinizzz, biz çıktık.
Mavili: Okulda görüşürüzzz.
Savaş: Herhangi birsey olursa haber verin.
Siz: Tamam.
Mavili: Okulda görüşürüzzz.
↪Arın: GörüşürüzzBarış: Görüşürüzzz.
Savaş: Görüşürüz dikkat edin.
Siz: Görüşürüz.
Telefonuma son defa baktığımda şarjın iyice düştüğünü gördüm. Şarj etmeye vaktim olmadığından minik sırt çantamı ve deri ceketimi alıp alt kata indim. Merya ise peşimden geliyordu.
Evin bahçesindeki motorumu çalıştırıp bindim. Merya ise arkamda bitmişti okul yoluna doğru sürmeye başladım..Yarım saat sonra
Okula yeni geldiğimden kimseyi tanımıyordum. İçten olmasa da samimi davranmaya dikkat ediyordum. Sınıfın kapısına geldiğimizde Merya'yla göz göze gelmiştik.
"Bunu da halledeceğiz merak etme."
Hafifçe gülümsedi ve yanağının sağ tarafındaki gamzesi kendini göstermişti. Kapının kulpunu tutup hızlı bir haraketle kapıyı açmıştım. Sınıf hocası sınıftaydı. Tüm sınıfı dikkatlice inceledikten sonra duvar kenarı en arka sırada Savaş, Barış ve Arın oturuyordu. Arın kolunu kaldırıp hızlıca el sallamıştı. Tıpkı küçük bir çocuğu anımsatıyordu, bu görüntüyse oldukça komikti. Barış hafif tebessüm etmiş Savaş ise gözleriyle birkaç saniye süzdükten sonra geri önüne dönmüştü. Normale göre çok daha soğuk davranıyordu. Tüm sınıfı süzdüğümde bir çocuğun bana şımarıkça göz kırpıp boş olan yan sırasını göstermişti. Hocanın ricası üzerine kendimi birkaç cümleyle tanıtıp oturmaya geçmiştik. Sıraların arasından geçip bana göz kırpan çocuğa göz devirdikten sonra en arka sıraya doğru ilerledim. Merya ise benim bir önüme geçmişti. Savaş"ın yan tarafı boş olduğundan tam olarak sıraya doğru ilerlediğim sırada bir kız sertçe kolumu tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONTEYNER
ActionKaranlıktan korkuyorum" Dedi fısıldayan ürkek bir sesle. Işığı bulmak için haraketlendiğinde bende aynısını yaptım. Bana yaklaşan birkaç adım sesi geldi. Bense ışığa yönelmiştim. Duvara iki elimi de bastırıp ışığı aradığım sırada nefes sesi geldi y...