2

1 1 0
                                    


İkinci bölüme geçtikkk🌝 Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizleri seviyorum <3

Second- Aklımda Bi Kördüğüm

Keyiflii okumalarrr

⭐️

Yol boyu çeşitli yerler gezdim. Yorgunluktan ayaklarım koptu. Durmayı düşünüyor musunuz Lavin Hanım? Biraz mola vermek iyi fikirdi. Bir kahve alıp yakınlardaki bir parka gittim. Çimenler bugün bi ayrı güzeldi. Çimenlere uzanmış bu anın tadını çıkarırken aklıma telefonuma bugün hiç bakmadığım geldi. Telefonumu açtığımda 13 cevapsız annemden arama tonla azar dolu mesajlar vardı. Bunlar pas geçip ınstagrama girdim. Paylaşmak için fotoğraflar çekindim.


 Paylaşmak için fotoğraflar çekindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌅 🧡🤎
379beğeni 289yorum

Aaas_el07 :Iyyyyy tipe bak
Yu.suf_47 : Gözlerimin önü açıldı >_<
Berrr_kay.Güloğlu6:Oha kıza bak dm gelsene fıstık;)
Toprak_Altuğ89 @Berrr_kay.Güloğlu :Koçum ağzını topla yoksa s*ağzına ismimin hakkını verir yakarım seni.
Aaas_elo7 :Toprak noluyor sana? Sanane bizim böcekten
Y.Asemin_Katar52 : Toprak
sana mı düştü hayırdır sen?
Yu.suf_47 : Havada aşk kokusu var💞
İlkayılga_98 : Yakıyorsun kuzenn❤️‍🔥

*
Fotoğrafı paylaştığım an bildirimlerin sonu kesilmedi. Sayısız bildirim arasından gözüme tek bir bildirim takılmıştı Toprak diye birinin yazdığı yorum. Neydi bu şimdi? Kızzzz basbaya aşığım sana diyor bu çocukk!!! Platoniğin varmış be. Bu zekayla sana nasıl baktı pes doğrusu. Sağ ol ya iç ses ne kadar iyisin.

Tabii bunun üzerine ben durur muyum? Aslaaa:) Bir güzel stalkladım çocuğu. Çocuğun sabah kütüphanede karşılaştığım gruba yeni dahil olan kişi olduğunu görünce beynimin durduğunu hissettim. Var mıydı ki? Kes sesini iç ses. Tamam be bir şey demedik. Deme zaten.

Ee Lavin şimdi ney yapacaksın kızım? Bu soruyu tam yarım saattir bende soruyorum kendime ama inan ne yapıcağımı bilmiyorum. Şuanlık akışa bırakmaktan başka seçeneğim yok gibi.
Bu konu kafamı öyle dağıtmıştı ki saatin kaç olduğunu bile farketmedim. Apar topar eşyalarımı toplayıp evin yolunu tuttum.

Eve anahtarlarımla sessizce girdim. Annemin geldiğimi farketmesini istemiyorum. Bir ton şeyle uğraşıyordum zaten birde onunla uğraşamam.

Odama geçip üstümü değiştirdim. Cam kenarındaki masama oturdum. Kokulu bir mum yakıp kitap okumaya başladım. Yoksa bugün olanları düşünmekten delirirdim.

Kitap okumak kafamdaki seslerin susmasında yardımcı oluyordu. Ders çalışmakta böyleydi benim için. Bazen sırf kafamdaki sesleri susturmak için ders çalışırdım. Tabii o sesler seni ele geçirince insan yaptığı hiçbir işe odaklanamıyordu.

Biraz zaman geçtikten sonra ruhumun yorgunluğunun bedenime vurduğunu hissettim. Bir kaç haftadır doğru düzgün uyuyamıyorum. İnsan böyle bir anneye sahipken nasıl rahat yaşasın ki.

Annemle babam ayrıldılar ben çok küçükken. Annem babamı aldatmış. Bunu her ne kadar kabul etmesede gerçek buymuş.Sonra dava falan açılmış. Ben küçük olduğum için direkt anneme verilmişim. Babamda kalmayı isterdim. Tabii bunu seçebilme gibi bir şansım yoktu o zamanlar.

Annemle itişe kakışa yıllar geçti. Bir gün bile anlaştığımız görüşmedi. O yeni kocasıyla mutlu mesut yaşasın ben reşit olduğum zaman bu evden defolup gideceğim. Şimdilik onlara katlanmam gerekiyor. İşte el mahkum napalım.

Üvey babam annemin tam bir yalakası. Ne derse desin asla karşı çıkmaz her dediğini anında yerine getirirdi. Aşık mı aptal mı tartışılır. Bana olan tavırları da güzel genelde hiçbir şeye karışmaz evde varla yok arası bir şey zaten.

Sorun annemde. Belki biraz anlayışlı ve sakin olsa bir şeyler yoluna girecekte olmuyor. Çabalıyorum ama olucak gibi de değil. Yoluna sokmaya çalışırken götüne soktun çünkü. İç sesimin güzel bir şekilde olayı aydınlatmasıda bittiğine göre her şey tamam.

Saatın baya bir ilerlediğinin farkındaydım. Uyumam gerekiyor. Yarın okulda hortlak gibi gezmek istemiyorum. Yatağıma yatıp kulaklığımı taktım.En sevdiğim grubun bir şarkısını açtım. Şarkı başladığında düşünceler eşliğinde uyumaya çalıştım.

*
Sabah yine bir kavgayla evden çıktım. Bu kadın gerçekten bir gün beni delirtecekti. Hayır anlamıyorum madem beni sevmiyorsun niye babama vermiyorsun. Neyse günün kötü başlaması kötü biteceği anlamına gelmiyor.

Kulaklığımı takıp kaykayımla yola çıktım. Okul eve yakındı. Bu yüzden genelde kaykayla giderdim. Gerçi kaykayımla her yere giderdim. İkimiz ayrılmaz bir ikiliydik.

Okulun kapısına gelince durup kaykayımı elime aldım. Bugün tek dileğim kimsenin bana bulaşmaması:/

*

"Ya bıraksana saçım acıyor!!!" Bir yandan bağırıyor bir yandan da Eslem'den saçımı kurtarmaya çalışıyordum. Bağırışlarım onu daha da hırslandırıyor daha fazla canımı yakıyordu.

"Kızlar getirin." derken neyden kastettiklerini anlamam uzun sürmedi. Başımdan aşağı bir kova suyu boşaltılar. Keyif aldığını belirten gülümsemeleriyle beni izliyorlardı. Kendimi korumaya çalıştıkça tepkileri artıyordu.

Selin ayağındaki o iğrenç topuklu ayakkabısıyla tekme attı. Okula da topuklu ayakkabıyla gelmezsin kanka:/ Kolejde okumanın kötü tarafları. Karnımı tutarak yere çömeldim.

"Şu zavallının haline de bir bakın." Hepsinden nefret ediyorum. Kahkahalar eşliğinde soyunma odasından çıktılar. Ayağa kalktım. Dolabımın önüne doğru ilerledim. Belki yedek kıyafetim vardır. Evet harika yedek kıyafetim yok. Bugün daha kötü ne olabilir ki?

Öfkeyle yere oturdum. Gözyaşlarıma hakim olamadım. Aslında İlkay'a ulaşabilirsem ondan yedek kıyafet isteyebilirim.

Hızlıca ayağa kalktım. Telefonumu aramaya başladım. Yasemin en son telefonumu karıştırmıştı. Sonrasında bir yere fırlatmış olmalı. Soyunma odasının her yerini aramaya başladım. Bi dolabın altında buldum. Harika şimdide şarjım bitmiş.

Oflayarak oturdum. Gerçekten sinirlerim çok bozulmuştu. Şimdi ne bok yiyeceksin Peri? Bilmiyorum. Düşüncelere dalmış giderken içeri biri girdi. İçeri giren kişi moralimi daha da bozmaya yetmişti. Allah'ım lütfen şu kuluna biraz acır mısın?

Kafamı dizlerimin arasına göndüm. Yanıma yaklaştıkça bir o kadar heyecanlanıyor bir o kadar da nefret doluyordum. O gruptan biriydi. Hiçbirinde insanlık yoktu. Tam yanıma gelince durdu.

İstemesemde kafamı kaldırıp göz göze geldik. Bir anda elime bi çanta verdi. Bu benim çantamdı. Çantamın içini açtığımda içinde kuru kıyafetler olduğunu farkettim. O an hem şaşkınlıkla hemde kuru kıyafetlere kavuşmanın mutluluğu ile ona sarıldım.

Bir kaç dakika öylece durduk. Bedeni kaskatı kesildi. Bunu ikimizde beklemiyorduk sanırım. Anlık yaptığım bu şeyi yeni idrak etmiş olucam ki hemen kendimi geriye çektim.

"B-ben ş.şey kusura bakma istemeden oldu." ben şimdi niye kekeledim kiiii!! Uzun uzun gözlerime baktı. Neden hep böyle bakıyor ki? Sonrasında bir şey demeden yanımdan geçti gitti. O yanımdan geçiyor ben kendimden...

⭐️

Evet ikinci bölümün sonuuu✨✨✨
Naasıl bir bölümdüü
Bir sonraki bölümde görüşürüzzzz🤎

Gerçeklik Ateşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin