Bölüme hoşgeldinizz, iyi okumalar
İlk bölüm olduğu için çok heyecanlıyım bir hatam olursa affola.Alin Akgün
Bölüm şarkısı: Sezen Aksu: Kaybolan Yıllar
Turan Şahin: Ya ben anlatamadum🐆
Karadeniz'in hırçın dalgaları kıyıya vurdukça yükselen sular üzerimi ıslatıyordu.
Derin bir nefes çektim içime, kaldırdım başımı göğe...
Zordu hayat. Kimseye adil oynamazdı,ben bunu biraz geç öğrenmiştim ama sonunda öğretmişti.
"Ah be karadenuz..." diye mırıldandım. "Beni de böyle alup götürür misun acaba bir gün?"
Dalgaların arasında kaybolmayı çok isterdim.
Belimin yanlarından geçen kollar ile irkildiğimde "benim" dedi abim. Benim biricik kahramanım , birtanem , çocukluk arkadaşım.
"Vuraydum senu az daha" dediğimde kahkaha attı. Büyük ellerini saçlarıma çıkarıp geriye itelediğinde "bende seni vuracağım az kaldı" diyerek homurdandı.
Karadeniz ağzı yapmamdan hoşnut değildi.
Ona doğru kollarının arasında dönerek çenemi göğsüne yasladım. "Neden geldin abicim? Biraz yalnız kalmak istedim sadece."
Denizin renklerinden canlı olan gözleri bana sevgiyle bakıyorken eğilip alnımdan öptü. "Babam seni başıma gönderdi bir delilik yapma diye."
Kaşlarım hırçınca çatıldı. Kollarının arasından sıyrılarak "hadi ordan ula!" diye bağırdım.
"Ben mu delilik yapayim asıl kendusu delu!"
Kayalıkları zar zor aşarak normal yola indiğimizde abim arkamdan beni sinir etmek için gülüyordu.
Arabamın kapısını açıp biniyordum ki hala gülen abime "bak geturme benu oraya!" diye bağırdım.
Sinirle koltuğa oturduğumda arabamın kapısını hızla kapattım. Yüksek çıkan sesten dolayı yüzümü kırıştırıp arabamı çalıştırdım.
Bu arabamı babam bana on sekizinci yaş günümde almıştı. Beyaz son model Audi.
Tabi kaza yapmamam için kırk tane nasihat vermişti orası ayrı. Kullandığım iki yıl boyunca hiç kaza yapmamıştım şükür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFULİM
Teen FictionAilesini yeni bulan bir kız yalan hayat istemiyorken hayat ona yeni sürprizler yapıyor. Yalan dolanlar içerisinde delirmek üzere olan Alin ve onun hayatını değiştirecek olan... Hikayenin devamını tıklayarak okuyabilirsiniz:)