III

415 45 31
                                    

Bölüme hoş geldinizz
Satır arası oy ve yorumları bekliyorum💗

Bölüm şarkısı:İndila:Tourner Dans le VideAmy Winehouse: Back to Black

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkısı:
İndila:Tourner Dans le Vide
Amy Winehouse: Back to Black

Kahvaltı sofrasında kendimi üzgün göstermeye çalışıyorken yalandan yine bir iç çektim.

Herkes tabağından başını kaldırıp bana baktığında önümde ki peyniri bir sağa attım bir sola.

Firuze hanım kocasına sinirle döndüğünde Hakanın pek umrunda değil gibiydi. "Niye öyle bakıyorsun?"

"Senin!" dedi dişlerini sıkarak. "Aline bir şey söylemen lazımdı sanki?"

Dudaklarım usulca kıvrıldığında Firuze hanım bana dönecekken tekrar üzgün durdum. "Gerek yok Fisun hanım."

Ağzımın ucundan fısıltı bir şekilde söylediğim şey ile Hakan sabır çektiğinde "hadi Hakan" diye diretti.

"Özür dilerim..."

Fısıltı gibi çıkan sesi ile göz devirdim. Karısı arada olmasaydı asla özür dilemezdi. Fisun hanım ile birlikte kaşlarımızı çattık.

"Öyle değil kocacım" diyerek elini tuttu hakanın. "Kalk öp öyle barışın."

Adam karısının bir lafı ile ayağa kalktığında "yok yok!" dedim hemen. Ne öpmesi canım kusardım şimdi şuraya.

"Hiç gerek yok Fisun hanım gerçekten bana böyle uzaktan kafi..."

Gözlerim şokla açılmış üzerime gelen adama bakıyorken "olur mu öyle şey canım kızım" diyerek kafamı tutup üzerini öptü.

"Özür dilerim sana söylediklerim için."

Yamana dönerek kusuyormuş gibi yaptığımda kafasını sallayarak güldü. Resmen benimle dalga geçmişti pislik adam.

Kahvaltının geri kalanı hızla geçmiş okula gitmek için hazırlanıyordum. Diğerleri işe gitmek için ayakkabılarını giyiyorken Fisun hanım bana yaklaşıp boynuma kırmızı bir atkı sardı.

"Bunu hep senin için saklamıştım. Biraz küçük ama bir şey olmaz." Ona şokla bakıyorken dudaklarında buruk bir gülümseme belirdi.

"Sana da çok yakıştı güzel kızım" diyerek saçlarını nazikçe okşadı. Bedenim böyle davranışa nasıl tepki vereceğini bilemediği için sadece "teşekkür ederim" demekle yetindim.

EFULİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin