İyi okumalarrrr💓
Satır arası yorum ve oylarınızı bekliyorum💋Tomris ve Alin
Bölüm Şarkısı:
Özlem Tekin: Dağları Deldim
Stromae: Papaoutai
Korkuyordum.
Tekrardan eski hayatıma dönememekten korkuyordum. Abimi kaybetmekten , o adamın yaptıklarıma karşı hamlesinden korkuyordum.
"Allah kahretsin!" diye bağıran Yaman ile irkilip göz devirdim. Delirmişti kısacası.
Ellerini saçlarına daldırmış çekiştiriyorken karşımda sürekli bir yerlere vuruyordu. Beni nereye götürüyordu en ufak fikrim yoktu.
"Nereye götürüyorsun beni!?"
Sorduğum soru sanki daha da kızdırmış gibi yeşil gözlerini birden bana kenetledi. "Cehennemin dibine!" diye bağırdığında yutkunup gözlerimi kaçırdım.
Yaptığım şeyin hala arkasındaydım.
"Düzgün konuş!"
Ellerini yumruk yaptığında içtiği su şişesini alıp birden fırlatması ile ellerimi başıma siper alıp çığlık attım. Beni öldürürdü bu sinirle.
"Tek sorun bu mu!?" diye resmen kükreyip devam etti. "Sen dua et babamın eline bırakmadım seni! Şimdi onun elinde ağlıyor olurdun!"
Dedikleri beni sinirlendirdiğinde "oh iyi oldu" diyerek başımı cama yasladım. Yeşil gözleri bedenimi sinirle süzüp devam etti. "Sana hiçbir şey demiyorum artık!"
Ondan sonra ikimizde sustuğumuzda arabada sadece sinirli nefes alış veriş sesi duyuluyordu.
Titreyen elleriyle çıkarıp bir sigara yaktığında resmen yarısına kadar çekti. Onu böyle görmek içime hüzün düşürmüştü.
Birden telefon sesi duyulduğunda onun ki çaldığını anladım. Cebinden çıkarıp ekrana bakınca derin bir nefes vererek aramayı yanıtladı.
"Söyle Poyraz."
Poyrazın hararetli sesi duyuluyorken çaktırmadan dinlemeye çalışıyordum. Kötü bir şey mi olmuştu acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFULİM
Genç KurguAilesini yeni bulan bir kız yalan hayat istemiyorken hayat ona yeni sürprizler yapıyor. Yalan dolanlar içerisinde delirmek üzere olan Alin ve onun hayatını değiştirecek olan... Hikayenin devamını tıklayarak okuyabilirsiniz:)