üzerimdeki yapışkanlardan var gücümle kurtulmaya çalışsam da başaramayacağımı anladığımda derin bir nefes aldım ve ateş formuna geçip hızla yukarıya uçtum. sonunda kurtulduğumda buradan çıkmak için etrafa bakındım.taehyung'u bulmam gerekiyordu ve ben lanet olsun hiçbir şey hatırlayamıyordum. ona ne olmuştu bilmiyordum bile.
bilmediğim eski,yıkık bir yerde öylece dolanıyordum. her yeri inceledikten sonra burada olmadığını anladığımda iç çekip bulunduğum yerden çıktım. şehir merkezinin tamamını görmek için tekrar havaya yükseldim.
yaklaşık on dakika sonra merkezdeki kargaşa dikkatimi çekerken hızla oraya yöneldim.
ayaklarım yere bastıktan sonra çatık kaşlarımla etrafıma bakındım.
çığlıklar,korku ve endişe.
bazı insanlar binaya ağ ile sarılmış bazıları direkten aşağı ağ ile sallanıyor ve yardım çığlıkları atıyordu.direkte sallanan adama yönelip bacağını saran ağa dokundum.
bu taehyung'un ağıydı..
aceleci davranarak asılı kalan insanları kurtarıp güvenli bir şekilde yere ayak basmalarını sağladım.
tam gidip neler olduğunu öğrenecekken kolumdan tutan adam engel oldu.
"örümcek adam, o artık kötü biri mi oldu? tek misin bundan sonra? şimdi neler olacak?"
hızla bana yönelttiği sorular kafamı daha da karıştırdı.
"bir dakika ne demek örümcek adam artık kötü mü?"
adam tedirgince cevap verdi."bizimle alay edip ağlarını attı ve bundan zevk alıyormuş gibi kahkahalar atıyordu! o cidden delirmiş. ayrıca göründüğünden daha garipti, siyaha bürünmüştü, yani kostümü.."
gözlerim dehşetle açıldı. "kahretsin."
adamla aramızdan geçen hızlı esinti saçlarımı savururken taehyung ile karşı karşıya geldik.
"t- böcek! hemen konuşmamız lazım."
"aah çok isterdim güzelim ama önemli işlerim var."
"delirtme beni, rahat konuşabileceğimiz bir yere geçelim."
daha bir şey demesine izin vermeden yukarıya süzülüp ilerlemeye başladım. her zamanki yerimiz olan köprünün başında durduğumda arkamdan takip eden taehyung da yanıma gelmişti.
"evet dinliyorum."
omuzlarından tutup sarstım. "bu ne taehyung?! simbiyoz ile birleşmeyi nasıl becerdin? seokjin'e ne oldu? herkes sana kötü adam gözüyle bakıyor, farkında mısın?"
"hey sakin ol ateşin kızışacak!"
komikmiş gibi kahkaha atıp demire yaslandı. " artık daha güçlüyüm, yani ortağım falan olmana-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spiderman & fire woman
Fanfiction"dâima bir nefes arkamda olduğun gibi aynı zamanda benim nefesim de sensin taehyung." taennie.