ALINTI

64 19 0
                                    

"Biliyor musun yapmayacaktım bunu eğer kaçmasaydın. Sen kaçtın ama bu cezayı sen kendine hazırladın," dediğinde cezayı anlamıştım. Aptal değildim. İçimden bildiğim tüm duaları okumaya başladım. Aytunç son bir kez yüzüme bakıp elini saçıma götürdü. Gözlerimi kapatıp açtım. Derin bir nefes aldığımda Aytunç başımı suya soktu. Ellerimi varilin her iki yanına kattım. Bir bunu yaşamamıştım değil mi? Şükür bunu da yaşadık. Suyun içindeyken gözlerimi kapattım. Şarkı söylemeye başladım.

Ekmeğimi dörde böldüm, yarılarda buldum seni
Ölülerden haber aldım, diriler de buldum seni
İçimdeki çıralar da dışımda ki töreler de
Bilemezsin nereler de
Nereler de buldum yâr seni

Dayanacak gücüm kalmadığında Aytunç beni sudan çıkardı. Derin derin nefes alıp veriyordum. Biraz rahatlamış his oluşurken Aytunç bir daha başımı varilin içine soktu.

Zamanın eli değdi bize, çoktan değişti herşey
Aynı değiliz ikimizde
Zaaflarına bir gece
Hatalardan bir Nilüfer
Sevgisizliğine bir kalp verdim.
Artık geri ver
Geri veremezsin aldıklarını.

Ellerimi varile vurmaya devam ederken Aytunç kaldırdı. Önümdeki saç tutamlarını Aytunç kulağımın arkasına götürdü. Kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

"Son bir kere daha hayatım. Dayanabilirsin. Nelere dayandın buna mı dayanamayacaksın?" dedi. Dayanamıyordum. Ben artık dayanamıyorum. Derin derin nefesler aldım. Son bir dedim içimden sonra bu ızdırap bitecek. Aytunç yine başımı suya soktu.

Artık geri ver
Geri verilmez hiçbir yanılgı
Yokluğuma emanet et
Sende benden kalanları
Herşeyi al
Bana beni geri ver
Bir şansım olsun
Başka yer başka zaman
Sensiz ömrüm olsun

Gece hatalardan bir Nilüfer
Sensiz ömrüm olsun

Dayanacak gücüm yoktu. Daha fazla dayanamazdım. Çırpınışlarımın bir faydası yoktu. Kulaklarımda Demir'in sesini duydum. "Abi yeter kız ölecek!" dediğinde Aytunç beni sudan çıkardı. Elleri saçlarımda değildi. Dizlerimin üstüne çöküp öksürmeye başladım. Elim göğsümdeydi. Diğer elim ise yerde yumruk yapmıştım. Derin derin nefesler alırken Demir yanıma gelmişti.

"İyi misin Lora?" dedi. Ona cevap vermeyip derin nefesler aldım. Aytunç Demir'in yanına gidip
kolundan tutup çekti. "Kıza acımayı bırak! Kalk ayağa!" dedi Aytunç. Aytunç bir koluyla Demir'i yerden kaldırdı. Kapıya doğru itti. Bir kez daha bana bakıp kapıya doğru gitti. Gidişiyle biraz rahatlarken sesini duydum. Başımı çevirdiğimde kapının oradaydı.

"Lora senin partide olduğunu söyleyen annen, Nilüfer Hanım'dı. Annen tarafından sevilmeyen bir kızsın seni kim nasıl sevebilir ki?" deyip kapıyı çarpıp çıktı. Az önceki su değildi nefesimi kesen. Bu kadar mı nefret ediyordu? Yarım bıraktığı işi bitirsin diye yerimi mi söylemişti? Hayır. Bu kadar olamaz.

______________________________________

Selamlar!

Yeni bölüm yarın 20.00'de!!

Aytunç biliyorsunuz bir önceki bölümde neler olduğunu da. Bu bölüm biraz beddualar olacak.

Allah'a emanet olun.

RUH PARÇALARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin