Alexander
Când am intrat în saună Isabell, fata cu ochi de stea era îmbrăcată doar în lenjerie intimă iar eu nu am putut să nu simt cum privirea mea vrea să îi exploreze tot corpul. A fost o clipă în care formele ei perfecte au captat toată atenția mea.
Frumusețea ei m-a fascinat, și în acel moment, corpul ei a devenit o operă de artă în ochii mei care nu se puteau abține să nu privească. Am fost captivat de imaginea picioarelor ei subțiri. Erau o prelungire a eleganței, conturând o linie care mi-a captat atenția. Tot ce voiam să fac era să o ating. Îmi doream să descopăr fiecare curbă a corpului ei, să simt căldura pielii sale sub degete mele și să mă pierd în acea atingere.
Gândul de a o atinge a fost atât de intens, încât imaginile senzuale au devenit colorate în mintea mea.
Vreau să dau jos tot ce are pe ea!
Vreau să o fac a mea!
Ce naiba spun?
Când am ajuns mai aproape de ea, a leșinat iar eu am reacționat instinctiv, prinzând-o în brațele mele. În acea îmbrățișare, am simțit pielea ei - fină și atrăgătoare.
Cu fiecare atingere, cu fiecare respirație simțită pe pielea ei, dorința mea a crescut. Pielea ei, plăcută și delicată, mi-a stârnit simțurile într-un mod care a amplificat excitația.
Am tânjit atât de mult după atingerea asta!
Fără să mai pierd vremea cu gânduri, am strigat, din nou către angajați să se îndepărteze. Cu pași hotărâți, am ieșit din spațiul respectiv și am mers cu ea în brațe fix în camera pregătită pentru ea. Nu am vrut să permit nimănui să o vadă așa. Arăta prea bine...
După ce am ajuns în cameră am așezat-o pe pat, am învelit-o cu o pătură apoi am privit-o pentru câteva minute bune.
Fără să îmi pierd mai mult cumpătul am plecat din camera ei imediat ce sora mea a apărut în peisaj. Aș fi vrut să o iau la rost și să îi spun că nu ar fi trebuit să se bage în treburile mele dar voi lăsa asta pe mai târziu. Acum nu mai pot gândi limpede după tot ce am văzut.
După o zi lungă de muncă în grădina mea cu trandafiri, simțeam o amestecare de satisfacție. Mâinile îmi erau pătate de pământ, iar hainele îmbibate cu mirosul dulceag al florilor. Am îngrijit puțin grădina fiindcă nimeni în afară de mine, sora mea, Horper și bunica nu are voie aici, așa că trebuie să mă ocup eu de curățenia ei.
Obosit, dar împlinit, m-am așezat pe o bancă, lăsând razele de soare să îmi mângâie obrajii savurând momentul de liniște în mijlocul grădinii.
Grădina mea cu trandafiri nu este ușor de descoperit, fiind bine ascunsă în spatele unui gard alb și înalt, acoperit cu plante verzi care îi conferă un aspect de oază secretă. Singura modalitate de a pătrunde în ea este printr-o ușă, pe care am ales să o personalizez cu gravura unei stele mari în mijloc și a altei pe clanță.
Atracția mea pentru trandafiri și stele se reflectă în fiecare colțișor al grădinii. Trandafirii înfloresc în nuanțe roșii, adăugând o notă de eleganță, iar serile devin magice sub lumina stelelor care se reflectă perfect în această grădină. Acesta este locul meu, un refugiu secret în care îmi las totul deoparte și devin un Alexander mai bun. Doar pentru un moment
După ce m-am plictisit, am decis să mă ridic de pe bancă și să fac puțin sport. M-am îmbrăcat cu un hanorac și o pereche de pantaloni sport gri și largi, hotărât să fac o scurtă alergare prin împrejurimi. Când am ieșit din curte, surpriză – o mașină se oprea în fața mea. Am recunoscut-o imediat: era mașina mamei.
CITEȘTI
Steaua Monstrului
RomanceSe spune că destinele sunt scrise singure dar în cazul meu nu a fost așa. Un bărbat arogant și extrem de atrăgător, mi-a furat destinul într-o seară ploioasă după ce îmi omorâse o parte din mine, mă sărutase la o oră fixă, când era lună plină, Plus...