Alexander
După plecarea din pădure, mă simțeam surprinzător de normal, ca și cum nimic nu ar fi avut loc. Zâmbetul îmi rămânea pe buze pe tot drumul de întoarcere însă, Horper părea uimit de tot ce s-a întâmplat.
Înainte de a ajunge acasă, telefonul meu a început să sune și am observat că era Lora, angajata de la cofetărie. În timp ce răspundeam, prietenul meu încerca să audă ce se întâmpla, cu un interes evident.
Eu: (Răspunzând la telefon) Alo?
Lora: Salut, Alexander! Sper că nu te deranjez. spune ea ușor timidă
Eu: (Zâmbind) Sigur că nu!
Lora: Am o mică surpriză pentru tine! Sunt împreună cu o prietenă și ne-am gândit să petrecem puțin timp împreună. Poți să vii în fața parcului din apropierea cofetăriei?
Eu: (Privind pe fereastră) Sigur! Ajung în câteva minute.
Lora: Te așteptăm pe bănci, la intrarea principală.
Eu: Perfect, abia aștept să ajung! spun eu zâmbind.
Acum cel mai bun lucru ar fi să fac sex cu cineva.
—Cine era? spune Horper curios
—Nimic special, doar o oprire rapidă înainte să ajungem acasă, spun eu rânjind iar el începe să râdă. Ai chef de ceva distracție?
—Desigur că da! confirmă el
Având în vedere că sunt două femei și noi doi bărbați situația sună tentantă.
Împreună cu Horper și cele două fete, ne-am oprit la un hotel și am rezervat două camere. Horper părea să se fi conectat deja cu prietena Lorei, dar eu nu simțeam niciun interes deosebit pentru niciuna dintre ele. După ce ne-am rezervat camerele, prietenul meu a luat-o în grabă pe fata respectivă și au pornit în fugă către lift, având un chef evident de a ajunge cât mai repede în cameră. În schimb, eu m-am simțit extrem de relaxat, plimbându-mă încet spre lift, fără grabă.
Lora a încercat să mă prindă de mână, dar am făcut un gest politicos pentru a-i arăta că prefer să merg singur. Astfel, am continuat să ne îndreptăm calmi spre lift, eu păstrându-mi starea de relaxare și abordând situația într-un mod mai reținut și calm decât ceilalți.
După ce m-am întors și am stat lângă Lora, am observat o asemănare izbitoare între culoarea ochilor ei și cei ai fetei cu ochi de stea, încât am decis să nu las acest lucru să îmi influențeze comportamentul. Am preferat să nu o privesc direct în ochi pentru că nu îmi doream să mă simt inconfortabil.
Când am intrat în cameră, Lora a încercat să mă sărute, dar eu m-am retras și am așezat-o ușor pe pat. Am reușit într-un final să îi scot rochia roz. Încerca din nou să mă sărute, dar nu i-am permis. În schimb, am tras sutienul de pe ea. Pe măsură ce îi mângâiam sânul cu fermitate, am observat cât de mult îi plăcea. Zâmbea și râdea, în timp ce eu rămâneam foarte serios și ferm în fiecare mișcare. Mi-am dat jos blugii și lenjeria printr-o mișcare, lăsându-le să cadă lângă pat. Am rupt ambalajul unui prezervativ și l-am pus cu pricepere, în timp ce privirea ei ardea de dorință. În acel moment, într-o explozie de pasiune, am pătruns-o adânc și intens, fiecare mișcare amplificând extazul care ne învăluia. După o oră de extaz, m-am oprit din ce făceam. Ea a rămas uimită, cu ochii larg deschiși, în timp ce eu, respirând greu, încercam să-mi adun gândurile în urma furtunii de senzații.
— Doar atât? întrebă ea urmărindu-mi fiecare mișcare
— Mai am câteva lucruri de făcut, am încercat să mă scuz. O să ne mai vedem, nu te întrista!
CITEȘTI
Steaua Monstrului
RomanceSe spune că destinele sunt scrise singure dar în cazul meu nu a fost așa. Un bărbat arogant și extrem de atrăgător, mi-a furat destinul într-o seară ploioasă după ce îmi omorâse o parte din mine, mă sărutase la o oră fixă, când era lună plină, Plus...