İLK ve SON AŞKIM (BÖLÜM 1)

89 46 21
                                    

Ben İlay.
Bu yıl lise 11 olan ,eşit ağırlık bölümü okuyan ve hedefi savcı olmak olan normal bir kızım.
Ailem ile birlikte İzmir'de yaşıyorum .
Kitaplar hayallerimi , şarkılar ruhumu işgal etmiş durumda.
Arkadaşlarım ve ailem benim herşeyim. Bide bir çocuk var uzaktan sevdiğim ve gözlerinde kaybolduğum biri.
Yaman ....
Aynı sınıftayız,bir sıra önümde oturuyor. Ve hayır sınıfın bad boy çocuğu değil,ne yazikki basket, futbol yada voleybol takımının da başkanı değil. Okulun müzik grubunun gitaristi. Benim müzik sevmenin nedenlerinden biri .
Ben bağlıyım sadece saplantılı değilim. Seviyorum, hoşlanıyorum, kıskanıyorum, özlüyorum.
İnsan hiç sarılamadığı birbirine sarılmak, oynamadığı saçlarıyla oynamak ister mi delicesine, ben istiyorum.
O ormanın yeşilinden ve toprağın kahvesinden esinlenmiş olan ela gözlerinde kayboluyorum hemde defalarca. 
Ama olmuyor işte anlatamıyorum ona hislerimi , herşeye cesareti olan ben gidip söyleyemiyorum bir insana onu sevdiğimi. Ama anlatıyorum ona sözlerimle ,sesimle. Anlasın diye bakıyorum o gözlerinde ama olan tek birşey oluyor ben o gözlerde kayboluyorum. Ve bende onun  gitarist olduğu grubun solistiyim .
Eksik anlattım kendimi ekliyim o zaman ben İlay Dicle , okulumuzun müzik grubunun solisti ,en büyük hedefi savcı olmak olan , arkadaşları ve ailesi herşeyi olan  ve bir çift ela gözlerde kaybolan normal bir lise öğrencisiyim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Yamanla defalarca konuşuyoruz ama birbirimiz için değil. Biz hariç herşey için dersler, şarkılar, arkadaşlar,ailemiz ve dahası ama hiçbir zaman bizim için konuşmayacağımız bunu da biliyorum işte.....

GİTME SENDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin