İnsanlar gider anılar kalır...
Bazen en güzel duygular ile ,bazense sizi hayata olan inancınızı sorgulayan hislerle..
İnsanlar hep gider aslinda; bazıları bahane arar,bazıları ise hiç gelmemiştir size.
Bunun farkında olsan bile bu gerçekten saklanırsın saklambaç oynayan çocuklar gibi...
Sen...hep yanlizsin aslinda.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sizce doğru değil mi...
Vakit geçiriyorsuniz ve ayrılıyorsunuz yaşadıklarınız hafızanızda bı anı olarak kalıyor ve günler belki aylar geçiyor ve hafızanız yoruluyo unutmak istiyor bazı şeyleri...işte o zamanda en mutlu olduğumuz anılarımız unutulup gidiyor beynimizin bir köşesinde...Sonra o kişi olan vaktiniz de doluyor ,yavaş yavaş uzaklaşıyorsunuz birbirinizden ,ancak o sırada siz daha çok güveniyorsunuz karşınızdaki insana ,ama bir yandan farkında olursunuzda yaptığınız şeyin ne kadar yanlış ve yalan olduğunun.
Ama birşey var atladiginiz o zamanda kalbiniz araya girer, beyniniz ise yavaşça geriye bir adım atar .
Düşünürsunuz; ben bu insana güvendim, sırrımı paylaştım, sevdim, sarıldım, inandım..evet o noktaya geldiyseniz beyniniz geriye bir adım atıp kalbinize yani duygularınıza vermiştir yerini..Duygular; bazı insanların ifah olmaz sorunları, bazılarının kaderlerinin bağı, bazılarının en mutlu anları,bazılarınınsa en kötü sona sahip olmasıni sağlayan o unsurdur işte...
En kötü noktasıda bunu insana yaptıran da kendisi, kendi fikirleridir...Günler birbirini kovalar bi noktaya gelirsiniz karşınızdaki ile işte o an; ne yaşadığınız onca anın,ne birbirinize olan inancının,ne duygularınız nede birbirinize olan sadakatli sevginizin önemi kalır ,çünkü siz o raddeye gelene kadar onlar yavaş yavaş aranızdan çekilmiştir size belli etmeden .
İşte o zaman herşey biter ve o noktada çoktan bir yabancı olduğunuzu anlarsınız birbirinize...Fark ettiğiniz de ise ;bazen en kötü yada en güzel yanlarınızi, bazende en acı çektiğiniz yanlarınızi ama genellikle o zaman kadar sizi en çok kıran şeyleri bahane ederek bitirirsiniz aranızdaki ipek gibi ince olan o bağı ...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sonra aylar geçer, en olmiyacak zamanda; belki en güzel geçen gününde,belkide size o hayattan bıktıran gününüzde akliniza gelir o beyninizin bı köşede aylar boyu sakladığı o güzel anılar... işte tam o zaman anlarsınız o kişiyi ne kadar özlediğinizi,ne kadar sevmiş olduğunuzu ve hala sevdiğinizi...o an belki kalbiniz 1000 parçalık pazıl parçalarina bölünür...Ama bir şeyi unuttunuz o ana kadar yaşadığınız herşey yetmemiş gibi ,o kişinin sizden gittiğini de o an anlarsınız....
Ve asıl acı ,o zaman başlar işte.
O zaman 1000 değil ,milyon parçaya bile bölünmüş gibi olur kalbiniz .
Ama kim bilir belkide o acının bi tartısı yoktur terazide....SİZE SON Bİ HATIRLATMA
"İNSANLAR ANILARLA KALIR SADECE"
Selam.. burayı nasıl özlediğimin tarifi yok. İçimdeki heves cidden çok fazla ama emeklerimin karşılığını alamamak beni tabiki üzüyor...
Biraz risk alarak bazı kitapların bölümlerini yayınlamaya karar verdim ancak bu watpad düzelesiye kadar ara ara devam edecek.
Bu bölüm cidden anlamlı..
Belki size saçma, mantıksız yada başka kötü şekilde gelebilir ama içinizde bunu yaşayan o kadar fazla insan olduğuna eminim .
Anlık olarak yazdım bu bölümü gecesine yayınlıyorum..İnsan yalnızken en çevresindeki en güçlü kişidir unutmayın ❤️
Kendinize iyi bakınnnnn🤍🤍🤍🤍
Ve içinizdeki o insanlara küçük bı duyurum var🥺
"SİZ BU HAYATTAKİ EN GÜÇLÜ KİŞİLERSİNİZ, YANLIZ DEĞİLSİNİZ.
SİZİ ÇOK SEVİYORUZ 🤍"İyi ki varsınız 🥹
~ SİZİ VE HEPİNİZİ SEVEN YAZARIMSI BİRİ 🤍❤️~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTME SENDE
Short StoryHer bölüm farklı bir anı ve aşk Kalp harici organlarımız neden iki tane var ki vücudumuzda , Çünkü kalbimizi gerçek sevgiyi bulduğumuz zaman onunla tamamlayalım diye diğerini ruhumuz için yaratılan kişiye vermişler ;) Giden için mi zordur,gitmek zor...