BIRAKMA BU ÇOCUĞU

151 53 24
                                    

O gün yorgun geldi adam ama yinede belli etmek istemedi eşine kapıyı açar açmaz sarıldı karısına,yemeklerini yediler ama adam çok bitkindi kadında bunu farketti erkende gittiler yatağa uyumak için adam kafasını koydu ve dakikalar içinde uykusuna daldı. Ama adamın özelliği vardı daha doğrusu travması,  biricik sevgilisine kendinden fazla güvendirdi ama güvensede korkardı işte kendinde fazla sevdiği eşide annesi gibi onu gecenin bir yarısı ansızın bırakıp gidecek diye  Her gece kadın güzellik uykusundayken gecenin bir yarısı uyanır ona doya doya bakar , sarılıp sarmalar tekrardan uykusuna dalardi. Ama adam o hafta çok yorulmuştu kalkmadı o gece uykusundan farkedemedi sevdiği kadın onun kollarındayken gittiğini. Adam nerden bilirdi hayatında aldığı en derin ve huzurlu uykunun hayatının bir anda sonunu getireceğini....
Adam kalktı sabah, sanki yeniden doğmuş gibi sevdiği kadın kollarındaydı , onunla evlenmişti,annesi gibi onu terk etmiyordu...Mutluydu adam şükretti şuanki hâline...
Ama adam bişey farketti sevdiği kadın her zaman ondan önce kalkardı kahvaltıyı hazırlar, kocasını sıkı sıkı sarılarak kaldırıldı... Adam anladı bişeylerin ters gittiğini...
Sevdiği kadının yüzünü kendine çevirdi, keşke çevirmeseydi .Yalvardı saliseler içinde "yok olmasın böyle bişey "diye. Dakikalarca gözlerini açıp kapattı,ama fayda etmedi bu sefer  kabusundan uyanmasına ....
Adam haykırdı'GİTMEDİN SEVGİLİM DEĞİL Mİ"diye... Camların sallanmasına sebep oldu haykırışı nasıl olmasaydı ki herşey dediği insan, herşeyim dediği kadın bembeyaz kireç gibi yüzüyle ona bakıyordu" karımın ten rengide beyaz" diye geçirdi adam içinden. Kandırmaya çalıştı kendini ama yapamadı elleri gitti adamın bilinçsizce karısının kalbinin üzerine...
Adam hayatının ikinci ama en büyük darbesini yedi sevdiği kadının kalbi atmıyordu ,adamın herşeyi gitmiş miydi "gitmez bilir o beni bırakmaz "dedi kendi kendine . Bilirdi sevgilisi onu tanırdı  gelirdi ona her zmn. Ya o giderdi yada sevdiği gelirdi ona ...
Adam ağlamaya başladı ilk defa ağlıyordu annesinin onu terk ettiği günden sonra ilk defa adam orda herşey için ağladı ,sevdiği kadın için,onu koruyamadıği için, onunda gitmesine izin verdiği için,onu bıraktığı için ağladı adam hayatının bütün acıları için dakikalarca, saatlerce ağladı. En son gücü kalmayınca adam  fısıldadı sevdiği karısının, herşeyinin kulağına "gel Sevgilim bidaha gitmemek üzere gel yeterki sende gitme bırakma bu çocuğu dayanamaz sensizliğe"diye.... Cevap gelmedi....
Adam tekrar farketti yine terk edildiğini, hemde bu sefer yaşama sebebi terk etmişti onu...
Adam kalktı başta selzelendi yere düşecek  gibi oldu ,zorla gitti masasının üstünden telefonunu ,daha sonra çekmeceden silahını aldı.
Nede olsa yaşamı için sebebi yoktu,oysa kadın her zaman söylerdi ona benim için yaşa diye....
Adam aradı 112 adresi verdi iki ceset var dedi  ve son olarak istediğim dip dibe gömün bizi sevdiğimle dedi. Telefonu kapattı, silahın tetiğini çekti dayadı kafasına" geliyorum yanına ömrüm" dedi. Yumdu gözlerini sıktı kafasına  hiç acımadan .
Sonra açtı gözlerini bembeyaz bir odada karşında" herşeyi "vardı, ağlamaya başladı gitmemişsin diye. Sevdiği kadın sarıldı ona " hayır sevgilim sen geldin "dedi. Adam o an biranda farketti tekrardan herşeyi bunlar hayaldi , sıçradı yatağından. Sevgilisi hemen su kattı ona  , daha sonra kadın sımsıkı sarıldı adama adam ağlıyordu çünkü . Bir an sevdiği kadın gitti diye, yaşanmayan hayalleri ile gitti diye ölmüştü defalarca kabusundan...

Sarıldı sevdiğine birdaha ayrılmamak üzere.....
                        

                                  YB






Eğer cidden istemeye istemeye küstüğünüz  sevdiğiniz, arkadaşınız , kardeşim dediğiniz insan sizin için değerliyse ne olursa olsun vazgeçmeyin.
Aşklar, aşıklar ne güzel geliyor kulağa hoş bir esinti gibi derken bile ....
Sevdiğinizden vazgeçmeyin,basit sebepler için gitmeyin,belli edemezler yada edememişlerdir size yıpratmayın kendinizi, siz gidin ona bırakmayın, sarıp sarmalayın.
Çünkü giden bir kere gitmişse bidaha gelmek için sadece bekler , beklemek zorundadır çünkü kendince....

"UNUTMAYIN ÖLÜMLÜ BİR DÜNYADAYIZ"

Bugün kırdıklarımızdan , üzdüklerimizden, vazgeçtiklerimizden, sevdiklerimizden,
imkansız dediklerimizden,
her an sonsuza dek kayıp edebiliriz....

                   ~Sizi seven yazarımsı biri

GİTME SENDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin