İMKANSIZ KALDIK

89 47 13
                                    

Sevgilim...
Onlar yine aynı şeyleri söylüyorlar ,ama korkma ben inanamam onlara.
Sana güveniyorum ben, sen her zaman sözünü tutarsın...
Sevgilim,ben seni özledim.
Zambak kokunu özledim.
Cennet yüzünü özledim, orman gibi sonsuzluk bakan gözlerini özledim....
Yoruldum sevgilim bana GELMEYECEK diyorlar inanmıyorum zaten onlara ,GELECEK diyorum, daha gelişme yok diyorlar. Seni beklediğim için buraya kapattılar beni insan sevgilisini beklediği için hastaneye kapatılır mı hiç...
Bu günkü mektubumla tam tamına 768 gün olmuş sen sözünü tutmayalı .
Ama ben biliyorum tutacaksın sözünü, inanıyorum sevgilim her zaman ben sana,üzülme sakın ben bekliyorum seni ... bekleyeceğim de zaten.

Hem bugün benim doğum günüm sevgilim...
Benim sevmediğim bu günü beni senle ödüllendirdiği için sevdirdiğin gün sevgilim.
Gel bugün bana ,ben özledim seni sevgilim .
Kokun yok , gözlerin yok,o inci dişlerinle olan gülüşün yok, naif ninni sesin yok güzelim.
Ben korkuyorum seni , sesini, bakışını unuturum diye, çok korkuyorum sevgilim çok...

Olsun üzülme sakın ben bekliyorum seni, önemli işlerin vardır senin yada bişey olmuştur geç geleceksindir.
Sakın üzme kendini sevgilim , sevdiğin her zaman seni bekliyor...
Bugün benim sana sürprizim var hem ben çok mutluyum,seni göreceğim sevgilim 768 günün sonunda seni göreceğim. Kalbim çok hızlı atıyor sevgilim aynı seni ilk gördüğümdeki gibi ...
GELİYORUM SEVGİLİM
                     
                                   HERŞEYİME

En son yazdığı mektup buydu sevdiğine, aslında onun gittiğini biliyordu adam sevdiği kadının öldüğünü biliyordu. Ama devam ettiriyordu kafasında oyunu. Oynuyordu kendiyle, zihniyle beyniyle.... 768 gün inanırdı kendine adam bu oyunu.
Sevdiği kadının cenazesinden sonra yattığı akıl hastanesinde ki 768 gün boyunca inandırdı kendine herşeyi.
Kaldıramadı ama adam sevdiğini özlemişti.
Bir gün önceki gecede rüyasında görmüştü Zambak kokulu sevgilisini, sarılmıştı ona ama kokusunu alamamıştı işte ,adam buna dayanamadı.
Ertesi gün ise ilk işi kocaman bir Zambak buketi istemek oldu doktorundan.
Adam dayanamadı karşındaki adamın bu halde acı çekmesine dileğini getirdi, ama nerden bilirdi adamın son dileğini yerine getirdiğini doktor....
Adam doğum günü saatinde elindeki jilet yardımıyla kesti bileklerini ve ruhunu sonsuz bir uykuya bıraktı.
Adam  sevdiği kadının orman derini gözlerine ve huzur bulduğu naif ninni sesine bıraktı kendini en son ise ikisinin beraber yaşadığı hayallerine....

                                           YB

Arkadaşlar YILDIZA BASMAYI ve YORUM YAPMAYI lütfen unutmayın. Zor bir şey değil 🙃

SEVİLİYORSUNUZ CİVCİVLERİİMM ✨🐣💞

GİTME SENDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin