"co se děje?" měl by být na cestě domu a za volantem fakt neni dobrá chvilka na to si povídat.
"změna plánu, zavolali mi kluci a chtějí zapít show a užít si toho že jsem po dlouhý době zase v Brně a chtěl bych aby jsi šla semnou"
na tváři se mi vykouzlil okamžitě úsměv a radostně jsem mu to odsouhlasila.
"vyzvednu tě za půl hodiny tak se připrav" zavěsil telefon a já se vyběhla namalovat a převlíknout. Neveděla jsem kam se jde takže jsem si vzala džíny a top. Koukla jsem se na sebe a jsem fakt pyšná na to jak se umím malovat a upravit, moje blonďatý dlouhý vlasy jsem si rozpustila z drdolu a pročesala jsem je. Přes topik jsem na poslední chvilku hodila černou mikinu s červenými proužky a nápisem "loyalty" a vyšla jsem před barák. Čekala jsem na něj asi 5 minut a když přijel tak jsem se doslova rozběhla k němu do náruče. V životě jsem nikoho tak pevně neobejmula jako jeho teď.
/
dojeli jsme před nějakej panelák kde stál vysokej kluk kterýho jsem nikdy neviděla. Se Sofim se pozdravili a ja se mu představila. Jmenoval se Adam a vzal nas na jeho byt. Bylo tam pár lidí který jsem nikdy neviděla a všem jsem se musela představit. Hrály tam písničky a všude byl alkohol kterej mizel jako voda.
Poslali mě pro další flašku do kuchyně. Procházela jsem bytem a hledala jsem kuchyň jak blbá, ale to co jsem našla v tý kuchyni mě překvapilo mnohem víc..
Stein27
Stál tam opřenej o linku a když mě viděl okamžitě mě poznal. Stáli jsme tam oba dva a koukali jsme na sebe bezeslov. Když jsem se odlepila od podlahy tak jsem rychle popadla flašku a odešla jsem. Ani mě nelákalo na něj nějak mluvit a nebo s ním trávit čas, když minule předvedl to co předvedl.
Vrátila jsem se ke stolu k ostatním a otevřeli jsme vodku a džus.
"kde je petr? PETŘE" zařval jeden z těch kluků a Petr přišel. Jediný volný místo bylo vedle mě. Vzal si skleničku a nalil si vodku a džus.
Po pár hodinách jsme byli všichni totálně nalitý. Seděla jsem tam opřená hlavou na Sofiánovi kterej spal. Nějak jsem nevnímala svět a jenom jsem poslouchala hudbu která hrála v pozadí dokud jsem neucítila něčí ruku na mém stehně. Otočila jsem se a byl to Petr.
"ty jsi ta holka z mojí poslední show? ta otravná"
"co prosim? otravná? chtěla jsem po tobě jen fotku a ty jsi se choval jak totální čůrák. Slyšela jsem že si prý svých fanoušků vážíš jak si říkal v hodně podcastech, ale asi se za tou nevinnou tvářičkou a pár tetovaní skrývá pěknej idiot co?"
"jsem ke svým fanouškům hodnej, když jsou mi sympatický a to ty fakt nejsi. Nemám čas na to aby jsi 10 minut stála a čuměla mi do duše, takže ty musíš pochopit že nejsi jediná na světe a že mám víc fanynek. A fakt mě neurazí a ani nezajímá názor nějaký ubrečený, škaredý a nesympatický malý holky"
vařila se mi krev v žilách a cítila jsem jak jsem rudá. V životě jsem neměla na nikoho takový nervy jako mám právě teď.
"Asi nebudu tak špatná když o mě má zájem tvůj kamarád" Tluklo mi srdce šíleným způsobem.
"nejsi první ani poslední, vždycky si namotá nějakou levnou holku, vyspí se s ní a pošle ji do hajzlu"
"kdyby tohle byla pravda tak už to dávno udělá, uvědom si že mluvíš o Sofim a ne o sobě"
"nemiluje tě a ani tě milovat nebude kočko, přestaň se tolik snažit" zašeptal mi to do ucha a já mu pleskla facku. Byla jsem fakt opilá a cítila jsem slzy v očích. Zvedla jsem se a odešla jsem z bytu kterej byl uprostřed Brna kde to vůbec neznám.
ČTEŠ
Růže /Stein27, Sofian Medjmedj
Fanfictionzkousl si ret když přejel rukama po mojí postavě. Zastavil se na mých bocích a podíval se mi do očí. Moc dobře jsem věděla co teď chce udělat ale svědomí mi to nedovolilo. "jsi strašně opilý, zítra toho budeš litovat" rychle jsem ze sebe jeho ruce s...