Ještě než začnu chtěla bych chviličku vaší pozornost. Chci vám dát možnost se trošku zúčastnit psaní týhle fanfikce. @kristyna.slanarova je můj ig a kdyby jste měl kdokoliv jakýkoliv nápad nebojte se psát.
vzbudilo mě hlasitý bouchání na dveře, otočila jsem se a viděla jsem Petra jak do nich mlátí a křičí aby je někdo odemknul. Když zjistil že je nejspíš nikdo neodemkne tak se otočil na mě. Sedl si zpátky na postel.
"pamatuješ si včerejšek?" zavraždil mě doslova pohledem.
"pamatuju si všechno"
"Proč jsi nahá a proč jsme tu zamknutí spolu my dva a co se kurva stalo? Jediný co si pamatuju je jak jsme hráli tu přiblblou hru a najednou se vzbudím v zamknutým pokoji s tím že tě obíjmám a jsme oba nazí. Dokážeš mi to nějak vysvětlit?"
Polkla jsem sucho v puse a mlčky na něj koukala. Tohle snad už nemůže být pravda ne? Srdce se mi roztluklo že jsem ho cítila až v krku a pocítila jsem pocit sevření v břiše a hrudníku.
Přehodila jsem přes sebe deku a doběhla jsem ke koši u Adama stolu kde jsem vyzvracela snad všechen včerejší alkohol. Petr se mi začal vysmívat a začal se oblékat. Po chvilce sezení u koše jsem se rozhodla že by bylo fajn se taky oblíknout.
"můžeš se otočit?"
"stejně jsem tě ráno viděl když jsi na sobě neměla deku" pokrčil ramena a nehodlal se otočit.
"Petře prosím otoč se, nechci abys mě viděl takhle, když jsem při smyslech"
Protočil očima a otočil se. Rychle jsem popadla svoje spodní prádlo a nasadila jsem si ho. Samozřejmě že Petr nezůstal otočenej až do mého pokynu ale nahotu už vidět nemohl. Dělala jsem že nevidim to jak si mě prohlíží a přehodila jsem přes sebe tričko a svoje džíny.
"už mi řekneš co se dneska v noci dělo?"
"noo niic šli jsme spát sem protože Adam s klukama potřebovali něco vyřešit o samotě a prostě jsme tu jen usli. Třeba jsi zvyklej na svoje fanynky a omylem jsi mě obejmul ze spaní" Neumim lhát a myslím si že to Petr rozhodně poznal.
"jo a taky jsem tě omylem svlékl a ty mě taky viď?" Nadzvedl jedno obočí a koukal na mě jak na blbou.
"noo jakože v noci tu bylo fakt vedro a já jsem si myslela že jsem u sebe doma asi tak jsem se prostě svlékla. Třeba se ti stalo to stejný a ráno jsme se našli takhle prostě"
"a ten rozbalenej kondom z mojí kapsy od kalhot tady je taky úplnou náhodou?"
Vykulila jsem oči a cítila jsem pocit menšího zpocení. Nevěděla jsem jak to mám zakecat, ale jedno vím jistě. Tohle bude vedět i Sofian.
"nemám to jak zakecat, prostě jsme se spolu vyspali, ale prosím tě nech si to pro sebe. Moc tě prosím. Bylo to moje poprvé a prostě pod vlivem alkoholu jsi se mi strašně líbil, i když se máme nenávidět řekl jsi mi věci který jsem nikdy od nikoho neslyšela"
"co jsem ti řekl?" vypadal docela vyděšeně, jako kdyby doufal že neřekl něco co neměl.
"že o mně máš představy a scénáře a choval jsi se jako kdyby jsi mě fakt chtěl"
Zrudnul v obličeji a koukal se na mě jako na ducha. Seděl v tichosti a jenom koukal.
"uděláme dohodu. Já neřeknu o tom že jsme spolu spali a ty budeš dělat že jsem tohle nikdy neřekl a že se prostě nenávidíme"
"ale to co mezi sebou máme není nenávist. Ty si jenom hraješ na to že to je nenávist protože nedokážeš projevit svoje pravý já"
"Líbila jsi se mi od první chvilky co jsi prošla těma dveřma, ale nevěřim na lásku už dlouhou dobu a nechci skončit zase tam kde jsem už jednou byl. Utopenej v alkoholu se selhanýma játrama. Kdybych si tenkrát nevzpomněl na slova svojí mamky a nezavolal bych si záchranku, kterou jsem původně volat nechtěl, tak by jste dneska na mě všichni vzpomínali a já bych byl už dávno pryč, mrtvej"
ČTEŠ
Růže /Stein27, Sofian Medjmedj
Fanfictionzkousl si ret když přejel rukama po mojí postavě. Zastavil se na mých bocích a podíval se mi do očí. Moc dobře jsem věděla co teď chce udělat ale svědomí mi to nedovolilo. "jsi strašně opilý, zítra toho budeš litovat" rychle jsem ze sebe jeho ruce s...