11 - poprvé

116 4 2
                                    

15+

Sofianův pohled - flashback

Každou chvilku by jsem měl vyjet na dnešní show, takže jsem se rozhodl se jít už nějak připravit. Fit jsem měl už vybranej, takže to jsem řešit nemusel.

Vydal jsem se pomalu k svojí koupelně a otevřel dveře. Zapomněl jsem však na to že je u mě Vaness a že je u mě ve vaně.

Dveře jsem sebevědomě rozrazil a hned se mi naskytl pohled na ní. Koukli jsme si do očí, ale tam jsem moc dlouho nevydržel když se mi naskytl pohled na jej poprsí.

Všimla si toho a rychle všechno zakryla. Zrudnul jsem, hodně jsem zrudnul a věděl co příjde teď. Otočil jsem se a rychle odešel do ložnice kde jsem zamkl dveře. Pohled na její nahé tělo ve mně vytvořil pocit, který teď nemůžu jakkoliv zastavit.

Stáhl jsem své kalhoty a naskytl se mi pohled na můj penis, který samozřejmě stál. Neváhal jsem a sundal jsem si i boxerky. Lehl jsem si na postel a začal jsem sahat sám na sebe. V myšlenkách a představách jsem viděl pouze jí a pohled který jsem před pár minutama viděl.

///

Pohled Vaness

Další výhružná zpráva se kterou nic nedokážu udělat. Rozhodla jsem se jí ignorovat, teď jsem v bezpečí.

Se Sofianem jsme se cestou domu zastavili v obchodě, nakoupili jsme nějaké potraviny a flašku bílého vína.

Přijeli jsme domu a neměli jsme moc energie na to cokoliv vařit nebo dělat, takže netflix a chipsy nás zachránili. Pustil mi nějakej jeho oblíbenej film, byla to nějaká komedie a musím říct, že mal fakt dobrej výběr filmů.

Bylo asi kolem 10 večer a Sofian odešel na záchod a já scrollovala tiktok. Každé druhé video bylo já a Sofian když mě políbil. Děvčata v komentářích až tak pozitivní názory neměla. Komentáře typu že má Sofian na víc a že jsem nic moc psala každá druhá ublížená holka.

Když se Sofian vrátil měl v ruce skleničky a v druhé ruce flašku vína. Nalil nám do skleniček a podíval se mi do očí.

"na zázraky"

přiťuknuli jsme si a on se ke mně nahl a dal mi polibek. Chytla jsem ho za hlavou a přitáhla jsem si ho blíž.

Po nějaké chvilce jsme se odtrhly protože mi někdo volal, byla to Isabella. Neměla jsem teď čas a tak jsem jí telefon položila.

Skleničky do nás šly neskutečnou rychlostí. Pili jsme jednu za druhou dokud ve flašce nebyla ani kapka. Cítila jsem na sobě opilost víc než dost.

Přitulila jsem se k sofianovi a on mě chytil do objetí. Podívala jsem se na něj a on nás opět propojil polibky. Tentokrát mnohem intenzivnějšími a rychlejšími.

Převalil se nademě a začal jeho rukama prozkoumávat moje tělo. Sjel mi jednou rukou pod tričko a začal mačkat moje prsa. Tričko ze mě sundal a já sundala z něj to jeho. Přetočil si mě na něj. Seděla jsem na jeho rozkroku a stále nepřerušovala polibky. Cítila jsem tlak v jeho kalhotech.

Rozepl mojí podprsenku a odhodil jí na zem. Prohlížel si mě a neodolal doteku. Sedl si aby měl lepší výhled a moc nademnou. Začal líbat a sát moji levou bradavku. Začala jsem rychleji dýchat a po celém těle mi naskočila husí kůže. Viděl že se mi to líbí a usmál se na mě.

Zase si mě otočil pod něj a líbal mě, od rtů se prěsunul na můj krk a od krku k uchu. Začal mi líbat ucho a to mi způsobilo opět šílenou husí kůži. Jeho rukou mě hladil na vnitřní straně stehna a já mu zajela do vlasů a druhou rukou jsem mu mačkala záda.

Přesunul se od vnitřního stehna a přejel mi přes kalhoty po klitorisu. Zhluboka jsem se nadechla a on poznal že se mi to líbí. Pohyb rukou začal opakovat a po chvilce se odtrhl.

"můžu?" zašeptal mi do ucha a já kývla na souhlas.

Stáhl mi kalhoty i s kalhotkama a začal mi dávat polibky na hruď až ke břichu. Naposledy se na mě usmál a přesunul se dolu. Dal mi pusu na klitoris a pomalu začal pracovat s jeho jazykem. Ze začátku pomalu ale po chvilce přidal tempo.

Začala jsem mnohem víc intenzivně dýchat a chvilkama se moje tělo otřeslo. Uměl to šíleně dobře a každé jedno přejetí jazykem bylo víc a víc citlivější. Chytla jsem ho za vlasy a držela ho silněji a silněji.

Netrvalo to dlouho a dosáhla jsem vyvrcholení. Začla jsem se klepat a odtrhávat jeho hlavu dál.

Otřel si rty a vtáhl mě do polibku. Vzal mojí ruku a dal si ji na svůj penis, okamžitě jsme pochopila co chce. Začla jsem mu přejíždět po penisu a cítila jsem jak tvrdne. Lehl si a sundal si kalhoty a boxerky. Naskytl se mi pohled na jeho nemalé přirození.

Olízla jsem ho ze zdola nahoru a vzala jsem ho do pusy. Kouřila jsem mu ho ve stejném tempu a podle jeho dýchání jsem poznala že se mu to líbí.

Po pár minutách mě odtrhl a zase mě položil na postel.

"Chceš ho v sobě?" zašeptal a já opět jen kývla hlavou.

"Řekni mi to slovně, jak moc ho chceš v sobě" Chytil mě pod krkem a začal mě přidušovat.

"Chci tě v sobě.." vykoktala jsem ze sebe.

Ruku na krku povolil a pohladil mě po tváři. Vzal svůj penis a zasunul ho do mě. Hned při prvním zasunutí se mi protočily oči a já se zhluboka nadechla.

Začal ho zasouvat rychle a já přestala vnímat vše kolem mě. Místnost se naplňovala mýma vzdechama a jeho hlasitým dýcháním. Chytil mi obě ruce a přitlačil mi je do polštáře. Přidával víc a víc. Položil jeho hlavu na moje rameno, ale na tempu neubíral, spíš naopak.

Byl kousek od udělání, poznala jsem to na jeho dýchání které se zrychlovalo. Vysunul a udělal se mi na břicho. Neváhal ani sekundu a strčil do mě prsty. Dodělal mě během 5 minut.

Vedle postele má stolek z kterého vytáhl kapesníky a břicho mi utřel. Lehl si vedle mě.

"miluju tě, strašně moc tě miluju" poprvé co mi to řekl do očí.

"já tebe taky" vykoktala jsem se sebe.

Obejmul mě a dával mi menší aftercare. Byli jsme oba dva propocený a tak nabídl společnou vanu. Napustil jí horkou vodou do který přidal na můj rozkaz bublinky. Kolem vany zapálil svíčky a vypadalo to šíleně romanticky.

Vlezli jsme do vany a uživali jsme si relaxační pocit.

"Děkuju ti za to Vaness jsi skvělá. Fakt tě miluju a doufam že jsem ti udělal hezkej večer." Začal mě hladit po noze a koukal se na mě.

"já děkuju tobě."

//

Ve vaně jsme byli asi hodinu a pak jsme šli zpět do postele. Usla jsem na jeho hrudi.

...

Ahojte kočičky, už bylo na čase napsat něco trošku spicy tak tady to máte :D je to sice kratší ale podle mě docela hezky popsaný (jestli ti neni 15 a traumatizovala jsem tě tak se omlouvám)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 15 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Růže /Stein27, Sofian MedjmedjKde žijí příběhy. Začni objevovat