podprsenka - 1

525 17 3
                                    

Steina poslouchám asi od mých 11 let a můj největší sen je ho vidět na živo. Dneska je 11. června 2024 a já jedu na jeho show. Mám meet&greet lístky a jsem strašně ve stresu, vždycky jsem do něj byla zamilovaná ale nikdy jsem ho ještě neviděla.

Show se koná v Brně což není až tak daleko ale stejně nevím jestli se ještě dneska dostanu domu. V brně neznám vůbec nikoho takže vůbec nevím co budu dělat.

Momentálně sedím ve vlaku a poslouchám jeho písničky abych si připomněla texty a mohla si vyřvat hlasivky.

/

Stojím ve frontě před dveřmi která vede do místnosti kde Stein má svůj meet&greet. Už jen pár holek a jsem na řadě a samozřejmě jsem z toho všeho strašně nervózní,vůbec nevím jak budu reagovat a co budu dělat.

"další" zařval sekuriťák a já byla na řadě, přišla jsem ke dveřím a stiskla dolu kliku. Stál tam u černého pozadí, koukla jsem se mu do očí a začala jsem cítit šílený nával horka a potu. Stála jsem tam jak přibitá k zemi a jenom se na něj koukala. Měl nová tetování na krku a delší vlasy než je zvykem.

"tak co bude?"

jeho odpověď mě trošku zarazila, nechápu proč to řekl takovým způsobem. Řekl to dost arogantně a nechutně.

"promin ja.. ja jsem jen v strašném šoku z toho že tě vidím, jakože poprvé vidím" přistoupila jsem k němu blíž a hned ho chytla do objetí. Zavřela jsem oči a načichávala jsem jeho parfém. Ani jsem si to nestihla uvědomit a odtrhnul se

"chceš fotku nebo podpis nebo nějakou takovou blbost?" koukal se na mě a já zase nechápala proč tak moc spěchá a proč mluví tak chladně. Ani jednou se na mě neusmál.

nějaký pán nás vyfotil na můj mobil a ja mu slušně poděkovala a znova ho krátce obejmula. Otočila jsem se a začla jsem odcházet.

"Tak aspoň že je potěšení z tohohle zážitku aspoň na jedné straně"

vůbec nevím proč je takový, vůbec mě nezná a já jeho též ne. Myslela jsem že se ke svým fanouškům chová líp. Upřímně už ani nemám náladu jít na tu show ale když už jsem si to zaplatila tak tam jít musím.

/

show začala před pár minutama. Stála jsem dostatečně ve předu abych na něj viděla a nemohla jsem si nevšimnout toho jak na mě stále kouká. Šel schválně ke mně k podiu a začal natahovat ruku, ale když jsem ji natáhla zpět hodně rychle ji odtrhnul a znova se na mě podíval.

"Na tuhle songu bych tu rád uvítal mýho bráchu" řekl do mikrofonu a za nim vyšel Sofian Medjmedj. Taky jeden z mých oblíbených interpretů kterého jsem si vždy přála vidět. Vůbec jsem tuhle situaci nepopírala a neuvědomovala jsem si že tu jsou oba dva živí a reální.

Sofian o mně zavadil pohledem a usmál se. Zdál se mi najednou mnohem sympatičtější než Stein. Koukal na mě uplně jiným způsobem a nemohl ze mě strhnout pohled. Přišel k našemu hloučku lidí a začal natahovat ruku, okamžitě jsem jí natáhla zpět a on propojil naše prsty. Zpíval a u toho se mi díval do očí. Na tenhle zážitek dlouho nezapomenu bylo to něco krásnýho, přeju si aby tenhle moment nikdy neskončil, ale samozřejmě skončit musel.

Jenže pak mě napadla myšlenka. Sofian Medjmedj aneb sběrač podprsenek. Sundala jsem si svou podprsenku pod tričkem a vzala černý fix který jsem měla v kapse připravený na podpis. Napsala jsem na ni své telefoní číslo a hodila to po něm. Vzal si jí do ruky a všiml si mého čísla. Všimla jsem si že kouká po davu jestli někdo nedá nějaký náznak toho čí je. Zastavil se pohledem u mě a já ukázala na sebe a následně na tu podprsenku. Zahlédla jsem menší úsměv a on ji odložil dozadu.

Ani jsem se tolik nesoustředila už na Steina i přes to jak dlouho ho miluju tak se mi nějakým způsobem šíleně znechutil. Vlastně jsem se na něj nechtěla už ani podívat. Zbytek show jsem koukala na sofiana.

///

show je u konce a stalo se přesně to čeho jsem se nejvíc bála. Ujel mi každý spoj ke mně do města a nevím co teď mám dělat uprostřed Brna. Vlastně to tu skoro vůbec neznám a ani nevím kam jít.

Sedla jsem si na lavičku která byla poblíž toho klubu kde se show konala. Projížděla jsem tiktok dokud mi nezavolalo neznámé číslo. Zdálo se mi divný že mi někdo volá uprostřed noci ale i tak jsem to zvedla.

"halo?" byla jsem si dost nejistá tím kdo by to teď mohl být

"ahoj dovolal jsem se slečně která po mně hodila svou podprsenku s telefonním číslem?"

přestala jsem dýchat, mluvit, vnímat a fungovat. On mi fakt volá a mluví vyloženě jen semnou. Prohnal se mi v břiše divný pocit, který se mi strašně líbil ale zároveň mě strašně znervóznil.

"ano.. to jsem já" vykoktala jsem to ze sebe a doufala že mi aspoň trošku rozumněl.

"jsem v backstagy.. jestli si chces popovídat a jsi pořád na blízku přijď zadníma dveřma. Budu tě čekat" telefon položil a já se okamžitě zvedla a vydala jsem se hledat zadní vchod. Stiskla jsem kliku dveří když jsem obešla budovu a dostala se do jakési chodby. Byla to opravdu dlouhá chodba s miliony dveří ale jen jedny byly pootevřené. Otevřela jsem je dokořán a viděla sofiana sedět na stole. Byl na svém telefonu ale okamžitě zvedl svůj pohled a zvedl se. Přišel mě obejmout a ja ho pevně obejmula zpět. Sedli jsme si tam spolu a mluvili o všem možným. Bylo to jako kdyby jsme se znali roky a vůbec mi nedocházelo že předemnou sedí jeden z mých oblíbených zpěváků, bylo to spíš jako jeden normální rozhovor s dlouholetým kamarádem.

"v kolik máš být doma?" zeptal se mě když si uvědomil kolik je hodin.

"poslední spoj ke mně domu ujel takže dneska si nejspíš zahraju na brněnského bezďáka a ustelu si někde na lavičce" začla jsem se smát ale on se díval až moc vážně

"v žádným případě.. venku je to nebezpečný takhle v noci. Mám jeden šilenej nápad  ale nevim jestli s ním budeš souhlasit"

celkem jsem se začala bát toho co chce udělat.

"no?"

"můžu tě vzít k sobě na hotel aby jsi nemusela spát venku"

ahoj kočičky vůbec nevím co tady zkouším a píšu ale prostě chci z toho udělat něco smysluplnýho xdd snad se vám to bude líbit a budete mě v tom podporovat (vím že to neni zatim nic extra ale fakt se budu snažit haha)

Vaše Kristýnka

Růže /Stein27, Sofian MedjmedjKde žijí příběhy. Začni objevovat