louka - 3

335 17 4
                                    

Další ráno a další zmatenost, kde to sakra jsem. Došlo mi to docela rychle vzhledem k tomu, že mě Sofi držel v objetí a já na něm byla nalepená. Co mě trápilo víc než to že jsem u něj byla moje kocovina. Vůbec si nepamatuju kolik jsem toho včera mohla vypít, ale podle bolesti hlavy toho bylo asi dost.

Pomalu jsem ze sebe začala sundavat jeho ruce tak, abych ho nevzbudila. Potřebovala jsem čistou vodu a doufala jsem že si něčím pomůžu, nepomohla.

Udělalo se mi šíleně špatně, opřela jsem se o kuchyňskou linku a držela jsem se za hlavu. Nevnímala jsem svět kolem, dokud jsem neucítila jeho ruce na mém těle.

"jsi v pohodě? nepotřebuješ nějakej prášek nebo něco?" byl bez trička, měl ruzcuchaný vlasy a ospalej hlas. Podívala jsem se mu do očí a on mě pohladil po tváři. Dal mi nějaký prášek co měl s sebou kdyby se náhodou po show opil a tvrdil mi že prý vždy zabírá. Lehla jsem si na menší sedačku a chtěla celý den strávit s nim doma, ale pak mi došel jeden zásadní problém - dnešní rande.

Vymluvila jsem se na to že okamžitě musím být doma, protože mě hledá máma a on mi uvěřil. Převlékla jsem se do svýho oblečení které jsem tu včera pohodila a šli jsme do auta.

/

Obejmul mě a pak se mi podíval do očí. Strašně bych si přála aby se ten moment odehrál, ale chápu že je furt strašně brzo.

"dneska večer Ness" pustil moji ruku a odešel do auta. Naposledy jsem mu zamávala a okamžitě jsem vběhla do svýho pokoje, popadla jsem čistý oblečení a šla do sprchy. Když jsem si dofénovala vlasy tak jsem si je následně i vyžehlila a vrhla jsem se na líčení, sice se moc nelíčím ale dnešní noc musí být perfektní, tudíž musím být perfektní i já. Nejvíc mi obličej změnilo zvýrazněné obočí a linky. Popadla jsem ze židle šaty a vzala jsem si je. Vypadala jsem jako uplně jinej člověk, málokdo mě viděl takhle upravenou.

Než se stihlo tohle všechno stát bylo půl šesté a on měl přijet v šest, ale až teď na mě spadla ta všechna nervozita. Overthinking nade mnou zase převzal veškerou kontrolu, ale nebyl na něj čas, přišlo mi to jako 5 minut a už bylo 6.

Obula jsem si černé lodičky a vyšla jsem před barák. Stál před jeho autem. Byl taky upravený a strašně mu to slušelo. Stáli jsme tam oba v úžasu dokud pro mě nepřišel. Obejmul mě a chytil mě za ruku.

"šíleně ti to sluší Ness" Nemohla jsem se přestat smát a červenat. Nemohl ze mě spustit oči a já z měj upřímně taky ne.

"tobě též"

Otevřel mi dveře od auta a rozjel se. Nevím kam, nevím jestli na jídlo a nebo do kina, nebo prostě kamkoliv jinam. Cesta byla docela dlouhá, vyjeli jsme úplně mimo Brno. Asi po 40 minutách zastavil a vystoupil, šel si pro něco do kufru a já vystoupila též. Byli jsme na kraji lesa což jsem vůbec nepochopila. Z kufru vytáhl velkou tašku a chytl mě se ruku. Vedl mě přes les což nebylo v s mým outfitem úplně adekvátní ale nestěžovala jsem si. Došli jsme na obrovskou louku s nádherným výhledem. Tašku položil na zem a vytáhl z ní deku na kterou si sednul a ukázal na mě at jdu za ním. Vyzula jsem si boty a sedla jsem si vedle něj.

"plán je takovej že jsem koupil jídlo, hodně jídla, takže se najíme a pak se podíváme na západ slunce. Mám flašku vína aby to bylo hezčí takže si můžeme spolu dát klidně i to. A nejlepší část noci, kolem 22 až 2 by se tu dneska měla objevit polární záře, je to jeden z mých dětských snů, který bych si chtěl splnit v tvojí přítomnosti."

Růže /Stein27, Sofian MedjmedjKde žijí příběhy. Začni objevovat