Gözlerimi zilin çalmasıyla araladım. Şu kapıya kim popişini kaldırıp bakacaktı. Uyuyorduk yani şurada. Allah Allah.
Hayvan abimle odalarımız yan yana olduğu için hayvan gibi duvara vurup benim kalkmamı bekliyordu. Nah kalkardim. Bende aynı şekilde onun duvarına vurdum.
Bu sefer daha hızlı vurdu. Aynı şekilde bende.En sonunda annemin sesi duyuldu "EŞŞEKLER SIZİ. DUVAR KIRILICAK DUVAR. ESSEK BILE DEĞIL SIPASI, HAYIR YA O DA DEGIL SIPALAR GENE AKILLI BUNLARA GÖRE. HAYVAN SIZDEN AKILLI. YASINIZDAN BASINIZDAN UTANIN. KALKMAYIN BEN KALKARIM."
Bu sefer yataktan fırladığım gibi kapıya koştum. Yan taraftan da arap atı gibi koşan abim. Ee annem meşhur " Tamam yapmayın ben yaparım" dediyse o işi biz yapacaktık. Kural buydu. Bu sefer karşımızda abimin herhangi bir arkadaşı değil BABAM vardı.
Babama atılıp sarıldım, evet arkadaşlar bu sefer doğru kişi eminim, son kararım.
Babanda bana kollarını dolandığıda bi çocuk gibi dudağımı büzüp elimle abimi işaret ettim. "Ya baba senin bu oğlun beni delirtecek." Babamı görmek için kafamı kaldırdım ve konuşmaya devam ettim." Salak salak vallahi salak. Ben çok akıllıyım ama o salak . Bozuk yapmissiniz bunu"
Annem sultan kapıyı bizim açacağımızı bildiği için salına salına yürüyordu. "Nesi varmış kız benim oğlumun çırpı bacak. Senin baban varsa, onunda anası var. Hıh". Oha ben şok.Hemen sildi ya kız bizi bu karı.
"Ben senin kızın değil miyim anne?" Dediğimde saçını sol eliyle omuzundan sırtına savurdu. "Benim oğlum var. Yeter o bana hıh." Susamayıp konuştum. "İyi o zaman oğlunun başına yazma bağlayıp camları sildir, tozları aldır, evi süpürttür, bulaşık yıkattır, çamaşırları attır çamaşırları astır. Banyoyu yökat tuvaleti yökat, yerleri sildir. Benim babam var hıh" yaptim aynı şekilde. Madem kızı değildim bulaşık yökayacagima gider araba yökardım. Allah allah.
Şak şak terlik sesi gelirken kafamı yanda duran merdivene çevirdim. Kuzey aşağı iniyordu. Göz göze geldiğimizde hemen gözlerini kaçırıp. Babama çevirdi. "Oo hoşgeldin Fuat amca, nerelerdesin ya? Özlettin He 1 haftada. Annem ekmek almaya yolluyor çıkın siz yukarı daha kahvaltı yapmamışsınızdır hep beraber yapalım"dedi. E annemin kızı yoktu hazırlayacak. Annemde kankeytosunu görmeye dünden razıydı. Hemen çıkacaktık yani. Babam" İyi peki oğlum, çıkıyoruz biz o zaman." Dediğinde başıyla onayladı.
Yavaş yavaş merdivenleri inerken Babama seslendim "Babacım benim de canım çikolata çekti, bende Kuzey'le gidiyorum." "Tamam kızım" dediğinde hızla inmeye başladım merdivenleri. "Az yavaş, arkandan atlı kovalamıyor ya." Diye söyleniyordu Kuzey.
Ona yetiştiğimde "Naber kuzeeyy" Diye sorduğumda cevap vermedi. Yüzüne baktım bu sefer ve tekrar sordum. "Kuzeyy, naber?" Dememle daha da hızlandı. Bu sefer ben söyledim. "Az yavaş atlı kovalamiyor ya."Ufak bu gözü değer gbi oldu ve "çalma" dedi sadece.
"Çalasım var belki ne yapacaksın?"
"Çalacaksan benimkini çalma. Berkay var onunkini çalabilirsin."
Ne olmuştu buna be?
"Berkay aşkın mi depreşti, o günden beri Berkay diyip duruyorsun.Karşımda durdu.
"Bilmem ben sarılmadım, sarılan sensin, senin depreşmiş olabilir diye diyorum.
"Ya babam sandım sarıldım, ne var bunda yabancı biri de değildi zaten."Bana bir adım daha attı ve sağ eliyle geldiği iz yolu göstererek.
"O herifin nasıl baktığını gormedin mi sana. Değişik bakıyordu, anlamıyormusun?"
Kollarimi göğsümde bağladım
"Abim misin sen? He babam falan mısın? Orada abim dururken sen neden karışıyorsun?"
"Karışmıyorum, uyarıyorum seni. Ondan uzak dur. Kendi iyiliğin için."
"Sen benim iyiliğimi düşünürmüydün ya."İki elini birleştirerek kafasının arkasına koyarak offladı.
"Şimdi bir şey demeyeceğim. Ama zamanı gelecek nisa."Hadi temmuza kadar 3,5 bin okunma 100 oy falan yapalım yaa.
Oy vermeyi, yorum yapmayı unutmayın sizi coooook optumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı / Yarı Texting/
Teen Fictionkuzey salağı: piiisst terliksi hayvan naber la siz : kuzey siz : siktir git yoluna siz : Allah aşkına kuzey salağı: Neden öyle dedin ki minnoş kalbim kırıldı benim kuzey salağı: aha valla cat da etti pat da etti Kuzey salağı: kimse beni sevmiyo😮�...