1.2

440 26 18
                                    

Kuzey salağı kişisi sizi "mahallenin bebişleri" grubuna ekledi.*

"Kuzey salağı"kişisi'anniskosum🎀' 'kurtbakislimalimm🥰😘🤗' ve 24 kişiyi daha ekledi.

Kuzey salağı: selam eyy mahalleliiii

Komşu Nuran teyze: hayir.dir oğlum.um nediyebizi büyle gruba ekledi?n,

Karsi bina zeloss dezzee: ay evt oğlm hyrdr? Ndn krdn bu syi?

Kuzey salağı: diyorum ki teyzeler amcalar, kendini genç hisseden ama asla genç olmayanlar. Mahallecek pikniğe gidekin nasi fikir?

0543 *** ** ** ~Ceylin Tanpınar: ne güzel düşünmüşsün, Kuzeycim. Bence harika bir fikir. Herkes evden bir şeyler yapar getirir. Daha da mükemmel olur. Ben size kek yapabilirim.

Komşu Nuran teyze: sar.malarda. b enden cocuklaar😘😘

Karsi bina zeloss dezzee: bnde ksr yaprm👍🏻

anniskosum🎀: çok güzel düşünmüşsün oğlum. Sigara böreklerini ben yaparım. Nisa da size mozaik kek yapar.

Siz: benim niye haberim yok anne

0543 *** ** ** ~ Ceylin Tanpınar: bence gerek yok Serap teyze ben kek yapıyorum zaten.

anniskosum🎀": aynısından değil ki ceylincim. Başka bir kek bu.

0543 *** ** ** ~Ceylin Tanpınar: peki, ama diğer eksikler. Tabak, bardak, çatal-kaşık?

0548 *** ** ** : Ben bardak ve tabağı getiririm.

0537 *** ** **: bende çatalı ve kaşığı getiririm.

Kuzey salağı: Arkadaşlar biri bir şey yapıyor diye yapmamazlık etmeyin, diyelim birisi sarma yapıyor ben yapmışım demeyin, yapabildiğiniz şeyleri yarınki güzel bir piknik olsun bu.

Kuzey salağı: ben birazdan süleyman amca ile de konuşurum onun bizi götürmesi için rica ederim. Siz de yapabildiğiniz yapın.

anniskosum🎀: maşallah ne akıllısın oğlum🧿

Kuzey salağı: teşekkür ederim serap teyzemm❤️❤️

'anniskosum🎀' kişisi şu mesaja "teşekkür ederim serap teyzemm❤️❤️" "🥰" ifadesini bıraktı.

"NİSAAAA, KIZIIIIMM ANNESİ KURBAN OLSUN SANAA" Diye bağıran bir adet annem ile ofladım. Ve bende mutfağa geçerken aynı şekilde bağırdım. "KURBAN OLMAYI ÇOK SEVIYORSAN BAYRAMDA SENI KESELIM DE PARA BOSUNA GITMESIN ANNE"

Cafer, bezi bırak şuan beni fabrikası bile kurtarmaz. Ağır sıçtık.

Annemin topuklu terlikleri ritim tutmuş bana yaklaşırken kaçacak delik arıyordum. Terlik sesleri durunca kapıya döndüm BINGOO ANNEM. HOŞGELDİN EBUBEKİR SIDDIK BEBEK BIZDE TAM SENDEN BAHSEDIYORDUK.


Anneme en şirin gülümsemeni sunarak konuştum "aa anne sende mi burdaydın. Tesadüfe bak ya."
Annem benim aksine korkutucu bir gülümseme ile bana bakıyordu. "Demek kurban niyetini beni keseceksin ha?"

Ayağına doğru eğildi ve elindeki topuklu terlikleriyle kalktı

Ses tonu kulaklarımın içindeki direkleri yıkacak kadar yüksek çıktı. "SEN DUA ET SENI BU ZAMANA KADAR DANA DİYE KESMEDIK."

Annem tam kasayı nişan aldı ve 12 den vurdu.

Rahmetliyi nasıl bilirdiniz?
Dolgun bilirdik.
Nasıl bilirdiniz?
Tombul bilirdik.
Tövbe ya rabbim Tövbe, göt elden gitti iyi mi?
Manyadık ya lan iyice.

Elimle popisimi ovuşturarak anneme baktım. "Cani kadın seni polise şikayet edicem" Annem bana wide eye bakışı atarak "Ay götüm, çok konuşmada terliğimi salona getir bana da bir kahve yap" dedi ve gitti.

Oh valla gel keyfim gel.

Kahve yapmak için mutfak dolabını açtığımda kapı çaldı.
Annem bu sefer "Kapıya bak "Diye bağırdığında sırf gıcıklık olsun diye kapının önünde durdum ve kapıya bakmaya başladım. Tekrar zil çaldı. Tekrar tekrar. Annem sinirlenmiş olucakki bi kaç dakika sonra yanıma geldi.

"Napiyon kız delirdin m8?"dedi. Kapıdan gözlerimi ayırmadan bakmaya devam ettim ve konuştum."Kapıya bak dedin, Kapıya bakıyorum anne." Annem tövbe çekerek kapıyı acti ve bir kahkaha sesi yukseldi. Kapıda Kuzey vardı ve gülmekten kıpkırmızı olmuştu.

Zar zor nefes alıp konuşmaya başladı. "Annen Kapıya bak dedi diye harbiden saf saf Kapıya mi baktın? Salak"diyerek daha çok gülmeye başladı. Dillere de düştük iyi mi

Dillere düşeceğiz seninle, ille de biz düşecek.
Kimle?
Kuzeyle.
Saçmala.
Saç malanmaz taranır.
Of kendi esprime gülemedim. İğrençti.





Bitiiii

NASI KOYDUK AMA
SON 6 DAKKADA
NOLDU SANA CEKYA
BIR AGLADIN SANKI

HAKAN CALHANOGLUU
CENK TOSUUUNN

BIZIM COCUKLQR KAZANDI ARKADASLSR

SAMET KALEYE HER GITTIGINDE KALP KRIZI GECIRMEYEN YOKTUR SANIRIM OAHDOSHDOSHEIWHD

Abimin Arkadaşı / Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin