2.2 '10 bin ozel bölüm'

124 15 7
                                    

Duyuru yapacağım aşkdanelereim kosuun.

'10 bin özel bolum' adı altında atacağım bölümü daha uzun ve güzel yazmaya çalışacağım. En az 3000 kelime olmasını disunuyorum. (En uzun yazdığım bölüm 1300 kelime.)

Lütfen okuduktan sonra bir yıldıza basmayı çok görmeyin.💙

İyi okumalaaer efenim.

tereyagliiskendeer gururla sunar.




"Yahu ittirip kaktırmasana be adam" Diyerek cikistigim abim bilerek yapıyordu herhalde. "Bak şimdi çarpacağım ha sana. Salak otistik." Bana öcü görmüş gibi baktı ve aniden hemen arkamızda olan anneme döndü. "Annee! Nisa bana otistik dedi. Bu çok ayıp bir şey değil miiii?" Küçük bir çocuğun kaka yerine bok demesi kadar ayıp bir şeyi söyler gibi dedi ve annem elinde ne gezdiğini bilmediğim çanta poşette duran tavayı kafama geçirdi.

"Ya biliyorum, evet ben evlatlığım ama bunu yüzüme vurmasanız mı. Hani kalbim var ya benimde. Üzülebiliyorum.  YA MANYAK KARI KAFAMA TAVA İLE VURDU YA!"  Otobüsteki herkes tanıdıktı Allah'tan. Rezil olmadık çok şükür.

"OH kız anne, iyi yaptın ooohh. Canıma da değmesin çatla da patla, bok böceği."  kaplumbağanın daha hızlı hareket ettiği Nuran teyzenin yürümesini beklediğimiz için otobüste tıkış tıkış şuan. Ve ben o tıkışık yerde birden abime önümü döndüğümde vuracağını sanıp yüzünü geriye attı. Ama vurmayacaktim, sanki ben şiddet yanlısı biriyim.

Deģilsun canım tükürgen yanlısısın sen.
Sus şimdi sana da tükürürüm.

"ANNE!" Annem bıkmış bir sesle önce offladı sonra konuştu. "Efendim kızım?" Oğlu desin kafama tava yiyim. Ben anne diyim suçlu olayım, oh ne âlâ memleket. Abime tiksinir gibi bakarak konuştum "Senin bu iğrenç oğlun bana küfür dedi anne." Annem gözlerini belirterek abime baktı. Sonra bir kolundakileri diğer ko,una aktararak kulagini tuttu ve biraz kıvırdı. "Öyle mi Anneciğim, ne dedi abin sana?" Fırsat bu fırsat nisa taban düz gir. "İlk bok böceği dedi. Bok böceği ye dedi. Çiş dedi bana anne." Annem göz devirerek bana baktı ve abimin kulağından elini çekti.

  Sonra abim kahkaha atti. "MAL, kadın seni takmadı bile." Ona dişlerimi tavşan gibi çıkarım burnumu kırıştırdığımda aynı zamanda çarpılmış fok balığı gibi sesler çıkartıyorum "Iğğ, ığğ"

  Birkaç kişi önümde duran Kuzey'i kesiyordum ama onun bir anda hissetmiş gibi kafasını bana çevirmesiyle donup kaldım. Ne güzel bakıyordu Kurban olduğum.

  Belimden ittiren abim yüzünden gözlerimi Kuzey'in gözlerinden ayırarak arkamı döndüm. "Ne ittiriyorsun be maymun gorili." Abim belimden ittirmeye devam ederken 
"Anne, siz bunu bozuk yapmışsınız. Vallahi bak. Salak önü açılmasına rağmen yürümüyor." Önüme baktığımda gerçekten açılmıştı. " Ay pardon gorilim, görmemişim." Diyerek yanağına bir öpücük kondurdum abimin. O da hemen "Ya mal, goril falan deme, acayip hoşuma gidiyor." Diyerek kol kaslarını sıkıp bana gösterdi.

Sanırım òvgü istiyor, öv gitsin. Çocukları sevindirmek sevaptır.

Sevaba girerim dimi?

Girersin, canim benim girersin.

Gözlerimi yalandan büyüterek abimin bir yüzüne bir koluna baktım. "Oha oğlum, nasıl yaptın bu kadar kası? Ben niye görmedim." Dediğimde gerçekten çok sevinmişti. Sıktığı elini utangaç bir tavırla ensesine attığında çok tatlı gelmişti gözüme. Salak şey. İyi ki de demişim. "Yok be abim, biraz çalıştım sadece, abartma sende. " Diyerek yanımdan geçerek boş olan bir koltuğa oturdu. Arkasından kıkırdayarak baktım. Çok seviyordum be!

Abimin Arkadaşı / Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin