0.8

629 33 9
                                    

  Ben hala kavgayı izlerken binanın dış kapısının açılma sesi duyuldu. Bu çocuk gerçekten salaktı. Kavga eden adamdan çekirdek alacaktı.

  Yukarı doğru baktı, beni görünce el sallayıp hoplaya zıplaya bakkala doğru gitti, evet evet hoplaya zıplaya.
Bakkala girmeden önce dönüp yine bana baktı ve tekrar gülümseyerek el salladı. Bi kaç dakika boyunca ben hüsnü amca ile Cevat amca ne için tartışıyorlar onu dinlemek için kendimi kavgaya bayağı bir kaptırmışım ki annem odaya bağıra çağıra girdi. " Kızım kapı çalıyor 50 saatten beridir. Duymuyor musun yani şimdi?"

Annemin şiirini dinledikten sonra kapıyı açmaya gitmişim. Karşımda sırıtkan sülük Kuzey vardı elindeki çekirdeği yüzüne tutmuştu. " gördüm gördüm alabiliyormuşsun." Dediğimde gibi yüzünden çekirdeğin inmesi bir oldu. 'E ben yaparım' bakışlarını atarken ayakkabılarını çıkarıyordu. Elimi çekirdeğe vermesi için uzatınca bir elini çekirdekten çekip elimi tuttu. Ben ona salak salak bakarken o da salak salak ellerimize bakıyordu.

Annem içeriden "Padişah mı geliyor kızım? Kırmızı halıyı mı çıkarttın da iki saat gelemedi?" Diyerekten yanımıza gelince o da bir öcüye bakar gibi elimize baktı. Daha sonra "aboow" Diye bağırdı. Kuzey aboow nidasını beklermiş gibi hızlıca elini çekti. Annem imalı imalı sırıtıp. "Pardon rahatsız ettim çocuklarım. Siz devam edin, ben görmedim." Dedi ve kıçını sallaya sallaya salona geçti.

Kuzey " Annenden onay aldım. Namusumsun artık karı." diyerek yanağımdan makas alıp benim odama geçti. Bende kapıyı kapatarak hemen odama geçtim. Kuzeye mal mısın bakışlarını atarken " Ne namusu gerizekali? Canına mı susadın salak salak konuşuyorsun yan odada abim var hatırlatırım." Dediğimde yatağımdan hızlıca kalkıp. "Abin mi var "diyerek yutkundu.

O sıra da kapım sanki ordu giriyormuş gibi açıldığında Bingoo abim. Hoşgeldin Ebubekir Sıddık bebek bizde tam senden bahsediyorduk. Abim bana odaklanmış bakarken kuzeyde birden başını bana çevirmişti. Ahanda sıçtık Cafer bez değil fabrikasını getir koçum.

Abim kızgın boğa misali bakarken kaplumbağa gibi de yürüyordu ve bu hali gerçekten ürkütücüydü. O bana iyice yaklaşmışken ben sağ kolunun altından kaçarak odamın girişine gelmiştim. Kapının tak tak vurulmasıyla abime kocaman sırıtıp kapıya doğru adımlarken abimin de arkamdan koşmasıyla bende koşarak kapıyı açtım.

Ha bu arada babam bu gün geliyordu. Kesin babam geldi digerek kapıyı açarak sarıldım. "Baba bu oğlun benimle uğraşıyor kız ona" Diyeerekten bir çocuk gibi baktım. Bu sefer kapıda sadece Abim değil. Kuzeyde vardı ve bana anlamlandıramadığım bakışlar atıyordu. Gelen kişiye kafamı çevirdiğimde ise Berkay abiyi gördüm. Bu halinden memnun olduğuna yemin edebilirdim.

Bu sefer abimin bir şey yapmasına gerek kalmadan Kuzey beni kolumdan çekerek almıştı.






Insta:tereyagliiskendeer

Abimin Arkadaşı / Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin