2.0

169 18 11
                                    

İşte benim aşk kurallarım
Yüreğim körpecik üzme adamım.
İçimde hala onun yangını var
Bulutlar çağırır söndürme adamım

Sen adamım bakma öyle sileceksen beni bir kalemde
Ellerin oksamasin saçlarıma ak dusecekse
Adamım
Bakma öyle, sileceksin benj bir kalemde
Ellerin oksamasin saçlarıma ak dusecekse

Belki hala derinlerde.
Bir kor var yüreğimde
Yine de gözlerime bakma
Yabana atma
Kanayan kalbimde.

Adamım.

Kuzey benim sürekli şarkı ile uyumlu hareketlerime bakıp gülüyor bir yandan da beni alkışlıyordu. Tıpkı pavyonda gibiydik.

Bir yandan da söyleniyordu. Neden Gamzelim'de oynamıyorsun benim gamzem var ki diye başımın etini de yiyordu.

Oflayip şarkıyı durdurdum. "Onu da sen oyna, bak benimde var gamzem." Neredeyse yok olan yanağımdaki minnacık görünen gamzeyj gösterdim. O da tamam anlamında başını salladı ve şarkıyı değiştirerek Gamzelim açtı.

Şarkının girişinde kıvırtmaya başladı.

Bizden güzel kıvırtıyor.
Kıskandık dimi?
Ben kıskandım şahsen.

Eliyle beni göstererek cilveli bir şekilde şarkıya başladı.

Özüne, sözüne, sana doyamıyorum.
Kapıldım seline, ah tutunamıyorum.
Sarılıp beline şöyle yatamıyorum.

Sol elini ters çevirip bayılıyormuş gibu yaparken bir yandan da şarkıyı söylüyordu.

Fenalaştım, hadi gel.
Hadi beni bir sarıver.

O kıvırta kıvırta önümde dans ediyorken kendimi tutamayıp bir anda bende erkeksi bir eda ile dans ediyordum. Dışardan görenler mesut değil, deli sanacak.

Haydi gamzelim,gece yanar tenim
Haydi gamzelim,bu gece raks edelim.
Haydi gamzelim, gece yanar tenim.
Haydi gamzelim bu gece raks edelim

Şarki ile uyumlu oynarken imalı bir şekilde gülümseyip.
"Yanan tenini söndürmemi ister misin?" Kuzey heyecanlandırın saklamaya çalışsada başaramıyordu. Umursamazca omuzlarını silkti. "Söndürmek istiyorsan.' Dediğinde öyle mi der gibi bakarken o da öyle dermişçesine gözleri ile beni onayladı,

Kim bilir aklında neler dönüyor.
Ne yapacaksın kız.
Ay süpriiiz olsun.

"Tamam o zaman akşam bir yolunu bulup senin odana gelmem lazım." Dediğimde "Onu nasi yapıcaz be abi." Dedi. Aklıma bir fikir gelmiş gibi gülümsediğimde sabırsızca bana bakıyordu. "Bana nereye gidiyorsun falan diye sorarlar da sana sormazlar. Sen gel. Zaten odada tek kalıyorum. " fikri beğenmiş gibi duruyordu. Elleri belimi sararken "Olur güzelim." Diyerek saçlarımdan öptü ve geri çekildi.

Odamın kapısı yavaşça çalınırken daha fazla ses çıkmasın diye hemen açtım. Kuzey bir kolunu kapıya yaslamış bana gülümsüyordu. "Selam güzellik, yatağında bir yer daha var diye duydum." Ona uzaylıymiş gibi baktım. "Kusura bakmayın beyefendi, ben evliyim." Diyerek ona verip bana taktiği yüzüğümü gösterdiğimde güldü, ve içeri girdi.

Bende onun arkasından girerken o çoktan yatağımda yerini bulmuştu. "Sen nasıl rahat edeceksen o şekilde uzan, ben de hazırlanıp geliyorum. 10-15 dakikaya gelirim." Dediğimde çoktan gözleri kapanmıştı. Yarın uykulu hali ile mırıldandı. "Hm hm"

Tabii ki hazırlanmayacaktım. Klozeti sandalye gibi kullanarak, kapağını kapatarak oturdum ve dediğim gibi 15 dakika kadar telefona bakmıştım. Yavaşça yatak odasına geçtiğimde Kuzey tişörtünü çıkarmış yüz üstü yatmıştı.

Yangınını alacaktık
Alacağız zaten, az sabırlı ol.

Odamda olan ufacık buz dolabîndan bardak sulardan bir tane çıkartarak ağzınî açtım. Yavaş yavaş deģil, birden dönecektim. Yanına iyice yaklaştım. Sırtına buz gibi suyu birden döktüğümde yataktan zıplayarak kalkması bir olmuştu. Ben gülme krizine girerken o bana aşırı sinirli bi şekilde bakıyordu. "Oğlum, manyak mısın sen? Ha,deli misin lan? Harbi diyorum. Uyuyan insanın üzerine buz gibi su dökmek ne lan?"

Ayıp ayıp, sevgilimiz o bizim. Cani.
Sensin be cani vicdan azabı çekiyorum zaten.

Yine de kendimi tutamayarak kıkırdarken konuştum.
"E gece yanan teninin yangınını alacaktım sevgilim." Derken masum bir kız çocuğu gibiydim. O da siniri bozulmuş gibi güldü. "Aldıysan. Gidiyorum. Aldîn bence zaten." Yanda duran tişörtünü giydi. Telefonunu masanın üzerinden alıp. İşaret parmağını bana doğru sallayarak.
"Bende senin bir gece tenini yakacağım. Ama sen söndürmem için yalvaraksın. Ama ben o zaman soğuk su dökmyeceğim. Başka şeyler yapacağım." Derken tıpkı mor şeytana benziyordu. Kapıya ulaştığında bana doğru döndü ve "Hangi gece onu spoi veriyim mi bari." Dediğinde başîmla onu onayladım. Muzipçe gülerek "Düğün gecemizde hayatım."

Yataktan herhangi bir yastığı kaptigim gibi firlatirken son anda kapıyı kapatmıştı.






Şey ya 🙂

En fazla ne yapabilir ki🤨

Birazcık fanfinifinfon👉👈 Oehwondoqhdowndowhd

Sapıttık iyice. HER NEYSE

OH VERMEYI UNUTMAYIN YARJN GECE DEDIM SIMDI ATIYORUM ARTIK 1 AYA KADAR BOLUM ISTEMEZSENIZ HERHALDE.

ŞAKA BE

YOKBEYALANHABERO💅🏼🤓

YOKBEYALANHABERO💅🏼🤓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Abimin Arkadaşı / Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin