Bir an birisini öldürüp final yapsam napabilirsiniz ki😈😈🤗(bütün emojiler ironidir!)
Girişteki bölüm medyada var. Gözükmüyorsa "Marsupilami kahraman marsu yazarsanız çıkıyor.😽
"Oģlum canım aşırı iskender çekti ha." Diye vızıldayan abime baktım. Neyse bananeydi canım.
Keşke bize de alsa.
Ben onun aldığını yemem.
Abin lan o senin Sus barışıcaz.
Tamam ısmarlasın ondan sonra barışırız.Elindeki kumandayı bırakarak yanındaki telefonu aldı eline. Bir kaç yere girdi, ve sonra tekrar kapatıp aynı yerine koydu. Televizyondan YouTube girerek marsupilami açtı.
Film müziği bittikten sonra hector elindeki Krozam dergisine odaklanmıştı. Marsu ise onun dikkatini kendine çekmeye çalışıyordu. Bende aynı şekilde izlemiyormuş gibi elimdeki telefona bakıyormuş gibi yapiyordum. Abim etrafımda bir o yandan çıkarken bir bu yandan çıkarken elimdeki telefonu aldı.
"Kes şunu abi!"
"Kes şunu Marsu."Hector ile aynı anda söylediğimiz kelime ile aniden televizyona döndüm sonra abimin elindeki telefonuma uzandım. "Bak sana diyor, Kes diyo bos bos hareketler yapma diyor," Dediğimde bana baktı. "Aynen canım kardeşim bana diyor." Dediğinde çalan kapıya bakmaya gitmişti.
Elinde bir poşetle geri döndüğünde heyecanlanmıştım. Poşeti masaya koyup yerine geçerken ellerini birbirine sürttü "Ulan sabahtan beri bişey yemedim, kurt gibi açım vallahi. İyi ki iki tane söylemişim." Dediğinde kırgınlıkla ona baktım. Küs olan taraf bendim. Barışmak isteyen taraf oydu. Bana bir iskenderi çok görmüştü
Iskeder diyerek küçümseme yazarımız lan o
Ay malmisin?
Biraz.🤏🏻O hemen paketteki iskenderi açarken bir yandan hayvan gibi yiyordu. Hayvan oğlu hayvan.
Yemek yemeği durdurdu. Masanın üzerindeki paketi gösterdi. "Yesene oğlum. Ne için aldım ben üç tane iskenderi. Sende yersin diye bir tane daha aldım. Benim bir tane ile doymamış düşünmüş olman hata zaten."
Ay yeriz bunu
Ben yerim.Arkasına geçerek kollarımı boynuna sardım. Yetmişti bu ayrılık. Elini elimin üstüne koyarken "Özür dilerim abicim ama sen abi olmayı hiç tatmadın. Bir kız kardeşin olma duygusunu hele. Bana küçükken hep kardeşin olsa kız mı olsun erkek mi diye sorduklarında kız derdim. Çünkü bir kız kardeşim olurda her başî sıkıştığında, bir şeye ihtiyacı olduğunda ona yetişmek istiyordum. En sevdiği ben olayım istiyordum. Belki de sana anlatamıyorum ama seni, senin düşünemeyecegin kadar seviyorum. Seni sevmesem sevgilin olmanı umursamazdim bile. Demekki seni kıskanmışım, elimden gideceğini anlamışımdır ki kendimce savunmaya almışımdır. " Dediğinde çok yetmişti duygusallık. Ellerimi ellerinden çekerek kafasının iki yanından tuttum ve ısırdım.
"LAN mal bıraksana!" Diye bağırıyordu bu sefer. Onu bırakarak yanına oturduğumda eli ile kafasını koşuyordu. "Mal mısın canım kardeşim ciddili soruyorum. Harbiden sana bu konuşma bile çok biliyormusun?" Dediğimde omuzlarımı silkerek poşeti hunharca açarken ayı kükredi. Abime dönerek "napıyorsun ayı?" Diye sorduğumda o benim karnıma bakıyordu. "Ayı senin karnındır bok!"
Günlük rezillik dozu?
Alındı efendim. ✅Ay benim karnımsa sorun yok. "Ne var be? Acıkamazmıyız? Ne bakıyorsun yani?" Dediğimde güldü ve hafasını sen adam olmazsın der gibi salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı / Yarı Texting/
Novela Juvenilkuzey salağı: piiisst terliksi hayvan naber la siz : kuzey siz : siktir git yoluna siz : Allah aşkına kuzey salağı: Neden öyle dedin ki minnoş kalbim kırıldı benim kuzey salağı: aha valla cat da etti pat da etti Kuzey salağı: kimse beni sevmiyo😮�...