Siz: Uraz
Maviş çevrimiçi
Görüldü
Maviş yazıyor...
Maviş: Efendim
Siz: Nasılsın?
Maviş: İyi sen?
Siz: İdare ediyorum
Siz: Konuşalım mı biraz?
Maviş: Konuşalım biraz
Maviş: Ben basket sahasındayım şimdi
Siz: Bizim ordakinde misin?
Maviş: Evet
Siz: Geliyorum
Maviş Tamam bekliyorum
_________________________
Basket sahasına ulaştığımda Uraz'ın basketbol oynadığını gördüm. Saçına siyah bir bandana takmış, üzerini de simsiyah giyinmişti. Siyah onun beyaz tenine yakışmıştı.
Beni fark ettiğinde arkadaşlarına bir şeyler söyledi ve sahadan çıkıp oturduğum banka geldi. Tam yanıma oturdu ama sustu. Konuşması gereken bendim.
Leyal: Uraz, ben bencil bir insanım biliyorum. Aptal olduğumu da biliyorum, sevilmeye layık olmadığımı da öyle. Tabi birde seni hak etmediğimi. Ama seviyorum. Seni seviyorum, çok seviyorum Uraz. Adını duyunca bile kalbim çarpıyor öyle seviyorum. Hani zaman istemiştim ya o zamanda sana ne kadar çok aşık olduğumu daha iyi anladım. Ben sana aşığım Uraz. Senin sevgin olmadan aciz hissediyorum kendimi. Senin Cennet'inden kovulmuş hissediyorum.
Uraz: Hayır. Ben seni Cennet'imden kovmam Leyal yalnız sen çıkabilirsin benim kalbimden. Benim sevgim olmadan aciz değilsin. Sen çok güçlüsün. Hatta sana hayran kalacağım kadar güçlüsün. Benim sevgim olmadan aciz değilsin ama belki ben sevgimle sana daha çok güç veririm. Benim sevgim senin gücündür belki. Ben sana o gücü veriyorum, kesemem zaten. Ben seni seviyorum Leyal, asla vaz geçmem senden.
Bir anda kendimi Uraz'ın kolları arasında buldum. Beni ani bir hamleyle kendine çekip bana sarılmıştı. Bende kollarımı boynuna doladım. Gözlerimin dolduğunu hissettim.
Leyal: Seni kaybettiğimi sandım. Seni kaybetmek istemiyorum Uraz. Seni seviyorum. Seni asla kaybetmeyeyim olur mu?
Uraz: Beni asla kaybetmeyeceksin çünkü hep senin yanında olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÜÇGENİ [Texting]
Romance2 erkek aynı kıza aşık olur... Evet klişe olabilir ama zevkli bir hikaye Mizahla karışık romantizm Ben yazarken çok eğleniyorum umarım beğenirsiniz sizde Bolca küfür, argo, +18 konuşmalar ve olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar içerir