42

34 2 32
                                    

Leyal'imizin elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Leyal'imizin elbisesi

Aral'ın beni aramasıyla geldiklerini anladım ve evden çıkıp aşağı indim. 

Esat ve Aral lüks siyah bir arabayla gelmişti. Sürücü koltuğunda Aral, yolcu koltuğunda Esat vardı. Aral tamamı açık olan camdan benim geldiğimi fark etti ve boydan boya süzdü. En son gözleri gözlerimde durduğunda bana göz kırpıp

Aral: Bu güzel kadında kim böyle?

diye sordu. Gülümsedim.

Leyal: Bana bu alemde Leyo derler.

Aral: Leyo Hanım, arabamıza binme şerefini bize verir misiniz?

Leyal: Memnuniyetle Yakışıklı.

Arka kapıyı açtım ve koltuğa yerleştim. Esat'ın beni aynadan süzdüğünü gördüm fakat pek pas vermedim.

Aral gaza bastı ve hızla yol almaya başladık.

Aral: Leyal ya şu Uraz da ne buluyorsun? Hayır yanlış anlama Uraz iyi çocuk ve bende çok seviyorum fakat senin tipin değil sanki.

Leyal: Uraz da aşk buluyorum Aral. Bu yeterli mi?

Aral: Anlıyorum ama Uraz efendi bi çocuk sen öyleleriyle pek ilgilenmezdin

Leyal: Artık ilgileniyorum demek ki

Aral: Peki neden ayrıldınız?

Leyal: Kafasında kurup duruyordu.

Aral: Hım... Ama hala seviyorsunuz birbirinizi.

Leyal: Seviyoruz, bende söyledim bunu. Ama sevgi yetmiyormuş

Aral: Leyal siktir et Uraz'ı ya. Yani boş ver, üzülme onu için. O üzülmüyordur emin ol.

Leyal: Üzülmüyor mudur? Yani şey... Bende umursamıyorum zaten. Üzülmüyorum da.

Yolun geri kalan kısmında arabada derin bir sessizlik hakimdi. Ben Uraz'la karşılaşacağım için stresliydim. Nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum.

(...)

Mekanın içinde elime bir meyve suyu almış hafif bir dans ritmi tutturmuştum. Geleli yaklaşık 10 dakika olmuştu. Uraz, Bartu ve Ömer ortalarda yoktu. Aral, sarışın bir kızla sohbet ediyor, Esat'sa kokteyl almak için gittiği barda oturuyordu.

O sırada clupın kapısından içeri giren Ömer, Bartu ve Uraz üçlüsünü fark ettim. Hepsi de birbirinden karizmatik görünüyordu. Özellikle Uraz aşırı yakışıklı gelmişti gözüme. Üzerine yazlık, kısa kollu bir gömlek ve siyah kot pantolon giymişti. Saçları her zamankinden daha fazla özenliydi. Mavi gözleri daha parlaktı sanki.

Uzaktan göz göze geldiğimizde gözleri üzerimde takılı kaldı. Bana bakarken elini ensesine götürdü ve okşadı. Sonrada gözlerini kaçırdı. Çok mu beğendin aslanım?

Ömer gülerek bana doğru geliyordu. Üzerinde beyaz bir tişört, kot ceket ve kot bir pantolon vardı. 

Ömer: Leyal Hanım bu ne güzellik! Birileri size tekrar tekrar aşık olacak.

Dedi Ömer tüm enerjisiyle. Tabi ki bahsettiği Uraz'dı.

Uraz: Aşık olacağım kadar olmuşum ben zaten

Diye mırıldandı Uraz fakat onu duymazlıktan geldim.

Leyal: Sizde çok hoş olmuşsunuz gençler!

Ömer: Eyvallah yengem. Sen kadar olmasa da bizde de var bir şeyler.

Bartu: Ömer biz güzel miyiz?

Ömer: Değil miyiz oğlum?

Bartu: Lan güzellik kadınlar için söylenen bir kelime ya

Ömer: Ben böyle cinsiyetçi kelimelere karşıyım

Leyal: Konuş Ömer'im! Mesela ben Uraz'a çok güzelsin diyebilmeliyim.

Uraz: Tabi o zaman bende sana çok yakışıklısın diyebilirim değil mi Leyal'ciğim?

Leyal: Diyebilirsin Uraz'cığım. Bende sana eyvallah derim. Askerlikte bize kaldı ya zaten.

Ömer: Öl de ölelim komutanım.

Ömer'in omuzuna vurdum.

Leyal: Dana herif!

Gülüşmelerimiz arasında yanımıza yaklaşan Esat ve Aral'ı fark ettim. İkisinde yanında kızlar vardı. İçimden Esat'a büyük bir küfür savurdum. Uraz ile aramızı bozmuştu ve şimdide hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu.

Esat: Selam gençler! Sizi Damla'yla tanıştırayım.

Dedi Esat. Kumral bir kızla yanımızda bitip. Bu ortamda daha fazla durmak istemediğim için yanlarından ayrıldım ve barın o tarafa içecek almaya gittim. 

İçeceğimi almış bizimkilerin yanına geri dönecekken yanıma gelen esmer çocuğu gördüm.

: Sizin gibi güzel bir kadının yalnız olması beni şaşırttı.

Leyal: İçeceğimi aldım ve arkadaşlarımın yanına gidiyorum.

Dedim pek pas vermeyerek.

: Anladım fakat bence benimle takılırsanız arkadaşlarınızla olduğundan daha fazla eğlenirsiniz.

Leyal: Çekilir misiniz? 

: Güzelim dur biraz ne acelemiz var? Dans edelim biraz.

Leyal: Kardeşim çıkar mısın önümden?

: Kardeşim demeyelim güzelim ya. 

Leyal: Çekil.

Deyip tek elimle çocuğu ittirmeye çalıştım fakat diğer elimde de içeceğim olduğu için pek gücümü verememiştim.

: Sert kızlardan hoşlanırım. Bende sertimdir, tabi yatakta.

Leyal: Sapık mısın nesin bi def ol git!

: Sizin sapığınızım hanımefendi.

Çocuk 190 boyu ve heybetli vücuduyla önüme siper olmuş hiçbir şekilde geçmeme izin vermiyordu. Elimdeki içeceği yanımdaki masaya bıraktım ve iki elimde tüm gücümle onu ittirdim. Biraz sendeledi ve bende kenardan geçip ilerledim fakat bileğimi tutan elle arkamı döndüm.

: Sert sevdiğimi söylemiştim. Bana gitmeye ne dersin?

Ulan hepsi mi beni bulur Allah'ım!?

O sırada omzumda bir el hissettim. Ve başımı sağa çevirdim. Uraz yanımdaydı ve gözleri önümüzdeki çocuğa ateş atıyordu.

Uraz: Elini sen mi çekersin ben mi çekeyim?

: Şey kusura bakmayın ben birlikte olduğunuzu bilmiyordum.

Leyal: Birlikte de-

derken Uraz eliyle ağzımı kapattı ve gözlerini gözlerime dikti. O kadar yakındık ki şuan kalp atışlarım hızlanmıştı. Aramızda 2 parmaklık mesafe vardı.

Uraz: Birlikteyiz.

:)

AŞK ÜÇGENİ [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin