SİYAHA BÜRÜN

26 4 0
                                    

•Yorumlara anlık tepkilerinizi yollayinn
•Vote atmayı unutmayınn
 

🍷

Kahretsin notlar yoktu, evin her bir köşesini tiril tiril arıyordum. Nereye düşürdüm ben bunları, Ateşin arabasına düşürdüysem mahvoldum demektir. Kafamdan kanlar  akıyor gibi hissediyordum bulamadığım her saniye kanım daha çok akıyordu sanki. Eğer ateş bulursa ona ne dicektim nasıl açıklıcaktım, Fıratın katilinden notlar geldiğini en önemlisi de fıratın intihar etmediğini, öldürüldüğünü nasıl anlatıcaktım.

Telaşla her yere bakmaya devam ederken kapı çaldı. Ateş notu mu buldu acaba? Onun arabasında düşürmüş olamam dimi. Kapıda kim olduğuna bakmadan hızlıca kapıyı açtım. Karşımda tanımadığım bir kız vardı, kimdi bu kız? "bana bön bön bakmaya devam mı ediceksin?" sesi iğneleyiciydi "kimsin?" diye sordum tereddütle, acaba notları gönderen kişi miydi? Cidden kimdi bu kız?

Beni koluyla hafifçe ittirip oturma odasına yöneldi ve koltuğa oturdu hemen arkasından kapıyı kapatıp oturma odasına geçtim "kimsin dedim sana bir cevap vericek misin?" aşırı sinir olmuştum. Evime nasıl böyle girebilirdi.
Kız bana göz devirip ceketinin cebinden iki saatir tiril tiril aradığım zarfları çıkarttı. Zarfları görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı katil bu kız mıydı? Kızın yakasına yapışıp kimsin lan sen! Demek istiyordum şu an.

"Bunları mı arıyorsun?" diye sordu, "kimsin sen ve onları nerden buldun?" dedim kendimden emin bir ifadeyle, kız bana bakmaya devam etti ve sonunda konuşmaya başladı "evine gelenleri böle mi karşılıyorsun Ceylin? Eğer bu kadar merak ediyorsan söyleyeyim, bunları senin cebinden aldım ve sanırım fazlasıyla Kıvanç'ın cazibesi altında kalmıştın ki farketmedin" Bu kız kimdi ne anlatıyordu ve en önemlisi Kıvanç ile beni mi izliyordu?

Katil olsa birden evime zili çalarak girmez diye düşündüm ve çok şükür gizemli kızımız gelme amacını açıklamaya karar verdi.

"Ceylin sana zarfları vermeye geldim ve gideceğim, misafir perverliğin için teşekkür ederim hadi ben kaçtım" dedi ve gizemli kızımız zarfları avcumun içine sıkıştırıp bir hışımla yok oldu. Ben ise ardından kapanan kapıya sadece bakakaldım. Bu kadar kolayca bana zarfları vermesini beklemiyordum.

Bu kız zarfları ne amaçla benden almıştı ve neden geri getirmişti? Olan biteni anlamaya çalısıyordum ama beynimin algılama yetisi adeta kusuyordu. Olduğum yerde öylece kalakalmıştım, bir elimdeki zarflara bakıyor bir de kapıya bakıyordum ritimle ama yerimden hareket edemiyordum ki birden çalan telefon ile kendime geldim arayan "Aselim🫶🏻"di

  Artık bu durumu asele anlatmam gerek çünkü onunla ancak çözerim bu işi ama şu an telefonda anlatamam bu yüzden aramasını açamazdım. Hemen elimdeki zarfları açtım bu gün mezarlıktaki zarfta "Ben her yerdeyim ıssız yerlerde olmasan iyi edersin Ceylo" yazıyordu.

Eski okulumdakiler bana Ceylo diye seslenirlerdi. Bu katil benim eski okulumdan mı? Fırat'ın katili 2 senemizi geçirdiğimiz okuldan mıydı? Kafam allak bullak oldu. Ateş ve Eren de bana Ceylo diye seslenirler ama onlardan şüphelenmem söz konusu bile olamaz.


Zarfları kimsenin bulamayacağı bir yere koymam gerekiyordu, odamdaki giysi dolabımda olan kasaya koymak en iyisiydi.


Hızlı adımlarla odama gittim, kasanın şifresini girdim hızlıca "127105" kasanın içerisinde ailemin bana güvenliğim için bıraktıkları silah vardı. Artık peşimde bir katil olduğundan silahı alıp, yatağımın yanındaki komodinin çekmecesine koydum.

Ceset RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin