Merhaba Sevgili Okuyucular ;
ilk kez kitap yazıyorum umarım beğenirsiniz. Yazım hatası olan kısımlara not bırakırsanız çok sevinirim.Ben Efsun Dinçer 19 yaşında hangi bölümü seçeceğini bilmediği için kafası karmakarışık bir şekilde mezuna bıraktıktan sonra 1 sene boyunca istikrarlı bi şekilde ders çalıştım. 2 gün önce de sınav sonuçlarım açıklanmıştı, kötü bir puan almamıştım. KTÜ' de tıp istiyordum , ailem içinde hava hoştu sonuçta biricik kızları yanından ayrılmıyordu. Biraz şımarık bir kız olduğumu söylerler annesinin süslü çiçeği , babasının güzeller güzeli kızı abisinin baş belası kız kardeşiydim.
- Kız Efsun aşağıya gel iki işin ucundan tut, kızz kime diyorum.
- Geldim anne geldim.
Annesinin süslü çiçeği dediğim kısım biraz yalan olabilir, aşağıya indiğim zaman şok olmuştum bu evin hali neydi böyle tabi ya bayram temizliği, ama bayrama daha 1 hafta vardı, temizliği neden bu kadar erken yapıyorduk ki kesin bu işte bir terslik vardı.
- kız ne dikiliyorsun orda akşama Selma teyzenler gelicek doğan abin görevden dönmüş, baban da işe gitti , abinide karakoldan aradılar biri hırsızlık mı yapmış ne yapmış anlamadım bişiler dedi o da erken gitti senle ben kaldık başbaşa iki dakikada evi temizleyelim sonra sen rulo pasta yaparsın , doğan oğlum senin tatlını çok sever.
Kafamda dönen tek şey vardı doğan geri dönmüştü.- ay anne biraz yavaş konuş taramalı tüfeğe bağladın iyice ,tamam temizliği bitirelim tatlıyı sonra yaparım.
Evi Temizledikten sonra tatlıyı yapmaya koyuldum. Doğan abi benim rulo pastamdan başka rulo pasta sevmezdi bahaneside 'kızım kimse senin kadar iyi tutturamıyor ya ' diyordu. Onu o kadar özlemiştim ki 6 aydır onu görmüyordum. zaten o beni hiç görmemişti...
Doğan 26 yaşında askerdi. Bazen gider 8 ay gelmezdi. Küçükken çok iyi anlaşırdık abim beni peşine almazken doğan sürekli benimle ilgilenirdi , oyunlar oynardık. Annem yaramazlık yaptığımda beni döverdi çok uslu çocuk olduğum söylenmezdi.
Bahçede ağlarken elinde şekerle gelip benimle ilgilenir komiklikler yapardı.Asker olduktan sonra sanki aramıza büyük bir duvar ördü ve o duvarı hiçbir zaman kaldırmadı. Artık Ona doğan dememe bile kızardı " Ben senin abinim bana abi diye hitap et, ben senin yaşıtın değilim efsun" derdi.
Aramıza kapanmayan bir mesafe olmuştu.Dalmış bir şekilde tatlı kremasını karıştırıken ahsenin bağırmasıyla irkildim, kapıyı açmaya gittiğim anda;
- Efsunn efsunn
- Niye bağırıyorsun kızım sanki arkadan atlı kovalıyor.
- Su ver bana ölüyorum.
- Niye bu kadar koştura koştura birine bişey mi oldu.
- Doğan dönmüş, haberi duyunca koşa koşa sana söylemeye geldim.
-Duydum Selma teyzeler bize oturmaya geliceklermiş annem onu için tatlı yapmamı istedi. Gözlerim dolmuştu.
-Kızım doldurma şu gözlerini biliyosun erkeklerde hep körlük vardır. Doğan abide de fazlasıyla var , acaba sen göz doktoru mu olsan onun kör gözlerini anca sen tedavi edersin.
Beraber gülüşüp eğlenerek sarmayı sarmaya başladık. Pişirmek için ocağa koyduktan sonra ahsen gitmek için haraketlendi ne kadar ısrar etsemde kal diye ama nafile Trabzon inadı tuttu mu tutuyordu, ahsen gittikten sonra yıkanmak için odamdan eşya almaya çıktım ordanda banyoya geçip duş al- dıktan sonra üstümü giyinmek için tekrar odaya geçtim, saçımı taramak için aynanın karşısına geçtiğim zaman kendimi süzmeye başladım .
Fena bir kız sayılmazdım , herkes gibi mavi veya yeşil gözlerim yoktu, bal rengi gözlerim hafif dolgun dudakları, ince belim ve arkadaşlarıma göre çok güzel ve dolgun kalçam vardı. Kendimi süzme işlemimi bitirdikten sonra hızla saçımı taradıktan sonra aşağıya indim, canım annem sofrayı hazırlamıştı. Mutfağa doğru giderken kapı zilini duydum , annemde odasında hazırlandığı için mecburen ben açmak zorunda kaldım . ilk önce abim içeri geçti ardından babam kafama bi öpücük kondurduktan sonra elindeki poşeti bana uzattı, içine baktığımda bir sürü kinder süt dilimi almıştı canım babam. tam açıp yicektim ki babamın sesini duydum.
- Efsun yemekten sonra yersin kızım annen yediğini görürse ikimizide döver vallahi
Tam cevap vericeğim sırada tekrar kapı çaldı .Babam açmıştı , Selim amca babamla tokalaştıktan sonra bana sarılıp içeriye geçmişti . Annem de mutfaktan koşarak ahiretliğine sarılmaya geldi.
sarılma sırası bendeydi.Selma sultan ile öpüşüp koklaştıktan sonra belime sarılan küçük kollarla kağanı gördüm, yanaklarından sulu sulu öpünce ;- Ya Efsun abla öpmesene şöyle yanaklarım tükürük oldu.
-Ne yapayım ama yanakların öpülücek gibi bakmasın bana.
Kağanı kucağımdan indirdiğim gibi hızlı bir şekilde içeriye doğru koştu, hain kostok sırada o vardı tam 6 ay sonra karşımdaydı...
Bölümün sonuna gelmiş bulunmaktayız.
Lütfen oy vermeyi unutmayın.Efsun için karakter seçemedim
Ama Doğan için kafamda birisi var .
Birdahaki bölümde görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakın. 🌝🌝💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓚𝓞𝓡
ChickLitKadın sevgisinden "KOR"oldu. Adam , kadının içindeki "AŞKI" görmedi. Sonunda ikiside "KÜL"oldu.