Lena'dan;
Bir yolda ilerliyordum sağımda ve solumda ağaçlar vardı önümde ise bir konak yavaş adımlarla evin bahçesine girdim. Her yer renk renk çiçeklerle doluydu etraf çok güzel kokuyordu.
Aniden kulağıma bir çocuk kahkahası sesi geldi. Sesin geldiği yere doğru ilerlemeye başladım sanki ses beni kendine doğru çekiyor gibiydi.
Sonunda sesin geldiği yere gittiğimde çalıların arkasında 5 yaşlarında bir çocukla oyun oynayan bir adam gördüm. Adamın arkası dönüktü yüzünü göremiyordum.
Ancak çocuğun yüz tipi tıpkı, tıpkı Alex gibiydi. Kahkahalarından sonra çocuk konuşmaya başladı.
"Dede annemle , babam burda olsaydı beni severlermiydi" Dedi ve minik elleri ile adama sarıldı
"Sevmek ne demek senin için dünyayı yakarlardı. " Dedi adamda çocuğa sarılırken.
"O zaman neden beni bıraktılar" Dedi masum sesiyle çocuk. Adamın derin bir iç çektiğini duydum.
"Onlar seni bırakmadılar sadece gitmeleri gerekti senide bana emanet ettiler ufaklık şimdi daha fazla soru sorma da oyunumuzu oynayalım yoksa bitiremeden gitmek zorunda kalacağım"dedi adam.
gördüğüm kadarıyla çocuk minik kaşlarını çatmıştı.
"Gitmesen olmazmı dede ben sen gidince çok sıkılıyorum, hem arkadaşımda yok Bella ablada çok çabuk yoruluyor dediğine göre ben çok hızlıymışım ama aslında o çok yavaş. "Adamın küçük kıkırdamasını duydum.
"Ama gitmem gerek işlerim var sana söz yarın yine geleceğim hem gelince en sevdiğin oyunları oynarız olmazmı".
Çocuk adama baktı ve biraz düşünür gibi yaptı. " Olur ama lütfen Yarın geldiğinde biraz daha uzun kal olurmu"
"Olur oğlum olur".çocuk başını benim olduğum yere doğru çevirdi ve bana baktı. Ardından adamın kulağına eğildi ve birşeyler söyledi . Adam başını bana doğru çevirdiğinde ise gözlerim bulanıklaşmaya başlamıştı.
Ellerimi gözlerime götürdüm ve ovuşturdum.gözümden ellerimi çektiğimde net görebiliyordum ancak bir sorun vardı şuan önümde bir tabut duruyordu.
Ve tabutun üstüne konulduğu masaya ellerini yaslamış gözleri dolmuş neredeyse ağlayacak olan Alex ve yanındaki matteo.
Birşeyler konuşuyorlardı ama konuşmalarını net duymuyordum Alex gözlerini kapattı Matteo ise omuzunu tutuyordu .
"Onu bulup kendi ellerimle işini bitireceğim "dedi Alex Matteo da ona bakıyordu ama birşey demiyordu. Kimindi bu tabut.
" Dedemin çektiği acının bin katını yaşatacağım ona, soyundan olan hiçkimseye acımayacağım "dedi. gözlerini açtı ve elini tabutun üstüne koydu.
" Sözümü tutacağım ona hiçkimsenin zarar vermesine izin vermeyeceğim onu hiçkimsenin sevmediği gibi seveceğim ve intikamını alacağım. "Dedi
Gördüğüm kadarıyla gözleri kırmızıydı aniden başını kaldırmasıyla göz göze gelmemiz bir oldu.aniden tabutun üstünde bir yazı belirdi Ryan brown dedemin ismi.
Ne yani bu dedemin, dedemin tabutumu gözümden istemsizce yaşlar düşmeye başlamıştı.
Aniden nefes alamadığımı farkettim tekrar gözüm bulanıklaşmaya başladı ve gözlerimi kapattım.
Gözlerimi açtığımda hemen doğruldum ancak yanımda elleri belimde bana endişeyle bakan bir alexi görmeyi beklemiyordum.
Derin derin nefes alıyordum "sakin ol sadece bir kabustu "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampirlerin intikamı
Vampirededesinin ölümüyle yıkılan lenanın bir kaza sonucu hayatı değişir ve kendini bir intikam ve taht oyununun içinde bulur. "Kayıp kraliçe sensin, sen benimsin benim eşimsin"